Home › Forums › Medlemsbilder › Före och efter bilder?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 april, 2011 at 23:44 #244120Anonym anvandareMember
Länge sedan man la upp något här på body… kommit igång med träningen nu igen iallafall så lägger upp en bild från första början av träningen och en från några veckor sedan !
Edit: Sorry för dålig kvalle, inte råd med en bra kamera…dyrt med protein..
5 april, 2011 at 10:25 #244121Anonym anvandareMembertre års skillnad. va ju inte så liten och tunn på första bilden men otroligt osmickrande fysik var det iaf. det är så fult att jag borde inte posta den ö.h.t notera den klassiskt ledsna munnen som man måste ha på ”före” bilden.
[img=http://i919.photobucket.com/albums/ad34/grefven/Bild117-1.jpg][img=http://i919.photobucket.com/albums/ad34/grefven/IMG_3106-1.jpg]den andra bilden är dagsformen. ingen bra form på nåt vis men man ser nog att det finns lite mer kvalité trots allt. fett ska skalas bort men först ett par hekto muskler till.
5 april, 2011 at 11:11 #244122Anonym anvandareMemberBra med ledsen min så att man ser att det är en före
Förutom formen och så klart mer muskler overall så är det benen som verkar ha fått den största förändringen :up:
5 april, 2011 at 12:02 #244123Anonym anvandareMemberGober wrote:Bra med ledsen min så att man ser att det är en föreFörutom formen och så klart mer muskler overall så är det benen som verkar ha fått den största förändringen :up:
ja, det är ju bara benen jag trycker till på den bilden. ”försökatabildmediphone” posen på överkroppen kommer inte riktigt till sin rättvisa. måttbandet skvallrar om bra ökningar överallt och minskning av midjemått iaf.
5 april, 2011 at 12:42 #244124Anonym anvandareMemberFan vilket bra resultat sammy!!! Grymt starkt jobbat!
5 april, 2011 at 22:21 #244125Anonym anvandareMemberKul att det uppskattas.
Va ju lite väl bedrövligt ”före”. Digitalkameran/mobilkamera fanns ju inte när man började träna tyvärr så det finns inga bilder från starten. Vilket va 16års ålder och 63kg typ. Vägde 93,0 för 10minuter sen. 13års gymmande utan direkta uppehåll senare.
6 april, 2011 at 21:02 #244126Anonym anvandareMemberSå sjukt bra jobbat sammy, ser riktigt grovt ut överallt.. väldigt jämn! Extra + för benen för dom är de klass på
6 april, 2011 at 21:39 #244127Anonym anvandareMemberSammy wrote:Kul att det uppskattas.Va ju lite väl bedrövligt ”före”. Digitalkameran/mobilkamera fanns ju inte när man började träna tyvärr så det finns inga bilder från starten. Vilket va 16års ålder och 63kg typ. Vägde 93,0 för 10minuter sen. 13års gymmande utan direkta uppehåll senare.
Grymt bra jobbat din biltjuv! :emo-thumb
Envishet lönar sig visst7 april, 2011 at 08:35 #244128Anonym anvandareMemberSammy wrote:ja, det är ju bara benen jag trycker till på den bilden. ”försökatabildmediphone” posen på överkroppen kommer inte riktigt till sin rättvisa. måttbandet skvallrar om bra ökningar överallt och minskning av midjemått iaf.Riktigt bra jobbat Sammy :up:
Du är saknad på Nitro nu, vi kanske skulle ha en Nitrobuss?Iphone suger när man ska ta bilder själv!! Lyckas aldrig när man ska försöka smygfota ryggen och ändå försöka få till någon slags vidd samtidigt :nerd:
7 april, 2011 at 09:58 #244129Anonym anvandareMemberEverlast wrote:Ok, det där gick ju inte bra. Jag försöker igen.Före och efter en liten deff.
Riktigt, riktigt snyggt.
9 april, 2011 at 14:25 #244130Anonym anvandareMember2009-20011 52-54kg – 73-75kg
9 april, 2011 at 16:04 #244131Anonym anvandareMemberOjdå. mycket reflektioner sen jag kikade in sist kul.
Jockefarmer wrote:Så sjukt bra jobbat sammy, ser riktigt grovt ut överallt.. väldigt jämn! Extra + för benen för dom är de klass påBenen är något jag blivit duktigare på att piska den senare tiden. Jag har hittat några riktigt bra maskiner som passar mitt lilla ”handikapp” som är alldeles för korta och olika långa hälsenor. likaså har jag lite skelett/brosk som rent mekaniskt stopp i fotleden som egentligen inte ska vara där som hämmar mina rörelser. (därför jag går som en seriefigur :ike: ) detta har försökts korrigera så gått det går genom åren men det blir inte bättre än såhär. fungerar fint i vardagen men inte i powerracket. och det ser ju inte vården som något egentligt problem. om jag ska köra fria knäböj så måste jag stå på tå som en ballerina i bottenläget. och det medför att jag inte har någon balans alls. så det har varit ett kapitel som man var lite uppgiven över förr. det gick inte trots att man ville. men nu har man hittat gym som har maskiner som jag trivs i och som fungerar riktigt bra. det har blivit kul att träna ben helt enkelt!
Zoltan Szabo wrote:Grymt bra jobbat din biltjuv! :emo-thumb
Envishet lönar sig visstEnvishet, intresse och framförallt goda råd från förebilder som själva uppnått fysiken man siktar på har varit till stor hjälp och en riktigt bra morot.
emmapemma wrote:Riktigt bra jobbat Sammy :up:
Du är saknad på Nitro nu, vi kanske skulle ha en Nitrobuss?Iphone suger när man ska ta bilder själv!! Lyckas aldrig när man ska försöka smygfota ryggen och ändå försöka få till någon slags vidd samtidigt
Det är ett j-a handikapp att vara utan körkort bo mitt i ödemarken och ha 4 mil till gymmet… Tack för att ni tog med mig på en sväng ner till AA elit fitness iaf. jag har iofs nästan allt jag behöver i mitt hemmagym men det är inte samma sak som att köra ett blazti´n benpass på nitro med alla er!
10 april, 2011 at 00:57 #244132Anonym anvandareMemberLite före och efter bilder på front/back latsspread.
69 kg – 81 kg
10 april, 2011 at 11:15 #244133Anonym anvandareMemberriktigt bra resultat Kevin och Yalda!
11 april, 2011 at 08:18 #244134Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Riktigt, riktigt snyggt.Tack så mycket:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.