Före och efter bilder?

Home Forums Medlemsbilder Före och efter bilder?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,176 through 2,190 (of 2,580 total)
  • Author

40 mjölkpaket senare.. Feels good man..

Lite förord.

Har idag (Igår) Lyckats med bedriften att gå ner 40kg i vikt. Från 122kg till 82kg på 179cm. Har tagit en bra stund med ups and downs. Men jag startade resan neråt för ett par år sedan ( typ 3 ). Har inga bilder på när jag var som tyngst. Hade inte självförtroende nog att bli fotad, så jag sprang som en skrämd älg då en kamera blixtrade till.

På denhär bilder är viktskillnaden 33kg. ( 115kg vs 82 )

[img=http://i51.tinypic.com/2dv24bs.jpg]Gamla byxor från när jag vägde närmare 110kg. Sitter aningen löst idag.[img=http://i51.tinypic.com/5v7reo.jpg]Kan inte ljuga om att jag inte vore nöjd.

14månaders utveckling.

Bra kämpat alla grabbar :)

Har kört periodisk fasta från början av februari tills sista veckan i april. Och nu kör jag ”normal deff” med maten lite mer utspritt under dygnet. (ca2200 kcal)
    bild 1: 78kg

bild 2: 78kg :D

tiger wrote:
    Har kört periodisk fasta från början av februari tills sista veckan i april. Och nu kör jag ”normal deff” med maten lite mer utspritt under dygnet. (ca2200 kcal)

Grymt! Snacka om recomp! :D

tiger wrote:

Glömde skriva datum på bilderna och fattar inte hur jag redigerar inlägget??

Bild 1 : 3 jan 2011

Bild 2 : 7 maj 2011

Grymt tiger, på endast 3månader har du skalat bort en hel del fett och lagt på dig muskler.

Gober wrote:
    Grymt tiger, på endast 3månader har du skalat bort en hel del fett och lagt på dig muskler.

Jag är själv rätt chockerad av resultaten.
    Jag hoppades på att va i bra form tills 1;a juni (beach 2011) och redan i slutet av april börja det se kanon ut.
    Sägar bara ”leangains”, kanske inte funkar för alla men för mej har det varit det bästa inget snack om saken. :emo-thumb

tiger wrote:
    Jag är själv rätt chockerad av resultaten.
    Jag hoppades på att va i bra form tills 1;a juni (beach 2011) och redan i slutet av april börja det se kanon ut.
    Sägar bara ”leangains”, kanske inte funkar för alla men för mej har det varit det bästa inget snack om saken. :emo-thumb

vore kul att höra lite mer om hur du tränat i samband med att du körde LG.

tiger wrote:

har du legat på runt 78 kg under hela tiden eller har det gått upp och ner? Bra jobbat iallafall :emo-thumb

Gober wrote:
    vore kul att höra lite mer om hur du tränat i samband med att du körde LG.

Hur jag lagt upp det på ett dygn med träning och mat osv menar du?
    8.20 Whey + bcaa
    8.30 Träning
    9.30 Vitargo + bcaa
    9.40 Mat
    12.30 Mat
    16.00 Mat
    Sen har det hänt att jag fuskat och käkat efter jobb vid 18.00 nån gång. Men det känns som det kvittar så länge man haft tom mage (går och känner sej hungrig) 4-5 timmar innan man lägger sej.
    Sen går man ju och sover 8 timmar så vips är 13 timmar av fastan borta.
    Låg på ca 4000kcal första veckorna sen har jag trappat ner så smått.
    Jag ligger som sagt på runt 2200kcal nu och har spritt ut maten lite mer sen 2 veckor tillbaka, dock äter jag INGET efter 20.00.
    Och vad det gäller vågen så va den uppe på nästan 83kg rätt fort när jag drog igång med 4000kcal och sedan har den sakta men säkert rört sej tillbaka till 78kg.

Hoppas det va svar på din fråga Gober?

tiger wrote:
    Hur jag lagt upp det på ett dygn med träning och mat osv menar du?
    8.20 Whey + bcaa
    8.30 Träning
    9.30 Vitargo + bcaa
    9.40 Mat
    12.30 Mat
    16.00 Mat
    Sen har det hänt att jag fuskat och käkat efter jobb vid 18.00 nån gång. Men det känns som det kvittar så länge man haft tom mage (går och känner sej hungrig) 4-5 timmar innan man lägger sej.
    Sen går man ju och sover 8 timmar så vips är 13 timmar av fastan borta.
    Låg på ca 4000kcal första veckorna sen har jag trappat ner så smått.
    Jag ligger som sagt på runt 2200kcal nu och har spritt ut maten lite mer sen 2 veckor tillbaka, dock äter jag INGET efter 20.00.
    Och vad det gäller vågen så va den uppe på nästan 83kg rätt fort när jag drog igång med 4000kcal och sedan har den sakta men säkert rört sej tillbaka till 78kg.

Hoppas det va svar på din fråga Gober?

Ja det var svar på det mesta, men även nyfiken på hur du tränat. Om du kört likt något program rekommenderat från LG? Tycker det skulle vara intressant att veta i kort om träningsupplägget i kombo med LG.

Gober wrote:
    Ja det var svar på det mesta, men även nyfiken på hur du tränat. Om du kört likt något program rekommenderat från LG? Tycker det skulle vara intressant att veta i kort om träningsupplägget i kombo med LG.

Inget speciellt tränings upplägg precis.
    2 muskelgrupper per dag, 3-4 set x 6-12 reps per muskelgrupp.
    Tränar 5 dagar i veckan.
    Och nu på slutet vilar jag så lite som möjligt mellan reps (typ 60sek) och kör cardio efter styrketräningen 30-60 min beroende på hur mycket tid som blir över.

Vill du ha mer detaljer Gober får vi ta de över msn… :)

Tack ska du ha, det räcker gott och väll med den infon :up:

Återigen bra jobbat.

före och efter ja!

Viewing 15 posts - 2,176 through 2,190 (of 2,580 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.