Före och efter bilder?

Home Forums Medlemsbilder Före och efter bilder?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,236 through 2,250 (of 2,580 total)
  • Author

Nu har det gått ungefär ett halvår efter min gyno- operation. Min bröst har alltid släpat som tusan men efter operationen har jag gett mig f*n på att det ska gå att bygga bröst (har inte hänt ett skit innan), och efter mycket läsning och korrigering av träningsform och sänkning av vikter så har det hänt lite i alla fall…

ungefär 4 månader mellan bilderna…

Före (83 kg):
    [img=http://i4.photobucket.com/albums/y129/Gorthor/969c4020.jpg]Efter (90 kg):[img=http://i4.photobucket.com/albums/y129/Gorthor/9bda8cf1.jpg]Det går långsamt, men det kommer! Har ju en uppfattning om hur jag ska se ut om 8 år, så jag har en bit kvar till målet! Ska tilläggas att jag inte spänner mig på efterbilden, men det gör jag på före- bilden…

Wathier wrote:
    Nu har det gått ungefär ett halvår efter min gyno- operation. Min bröst har alltid släpat som tusan men efter operationen har jag gett mig f*n på att det ska gå att bygga bröst (har inte hänt ett skit innan), och efter mycket läsning och korrigering av träningsform och sänkning av vikter så har det hänt lite i alla fall…

ungefär 4 månader mellan bilderna…

Före (83 kg):
    [img=http://i4.photobucket.com/albums/y129/Gorthor/969c4020.jpg]Efter (90 kg):[img=http://i4.photobucket.com/albums/y129/Gorthor/9bda8cf1.jpg]Det går långsamt, men det kommer! Har ju en uppfattning om hur jag ska se ut om 8 år, så jag har en bit kvar till målet! Ska tilläggas att jag inte spänner mig på efterbilden, men det gör jag på före- bilden…

Ser bra ut! Svinbra också tror jag är att du har ett riktigt mål om hur du vill se ut om 8 år. :D Av ren nyfikenhet bara, hur påverkar gyno (som jag inte ens såg på bilden) förmågan att bygga bröstmuskler?

Viktor Karlson wrote:
    Ser bra ut! Svinbra också tror jag är att du har ett riktigt mål om hur du vill se ut om 8 år. :D Av ren nyfikenhet bara, hur påverkar gyno (som jag inte ens såg på bilden) förmågan att bygga bröstmuskler?

Tack! Inte konstigt att du inte såg det på bilden, eftersom att det är ca 2 månader efter operationen. De tog bort ca 140 gram totalt på båda brösten, så jag hade rätt bra med bitchtits kan jag lova! Om det hindrar muskelutveckling vet jag inte, men det har visat sig att mitt utförande i bröstövningar har varit rätt kasst. Hade ändå tränat bröst (och allt annat på kroppen) under 1,5 år sedan innan, och det enda som hände var att gynon blev värre! (hur fan det nu gick till?!)

Nu är den borta iaf och träningen går bättre än någonsin! Kör långsiktigt och jag tror att de som inte har långsiktiga mål inom BB/fitness slutar efter ett tag! Rom byggdes inte på en dag!:emo-thumb

Lägger upp mina bilder här med

När jag började seriöst i Februari 2010 Kv strax över 120kg:

[img=http://i45.photobucket.com/albums/f51/Meken/DSC00151.jpg]Idag 15 månader senare Kv 94kg:[img=http://i45.photobucket.com/albums/f51/Meken/SDC10263.jpg]Börjar även glädjas åt ryggen… Ingen superbild direkt men va fan..[img=http://i45.photobucket.com/albums/f51/Meken/SDC10241.jpg]

Mycket bra jobbat! :D Shit alltså :emo-thumb

Wathier wrote:
    Tack! Inte konstigt att du inte såg det på bilden, eftersom att det är ca 2 månader efter operationen. De tog bort ca 140 gram totalt på båda brösten, så jag hade rätt bra med bitchtits kan jag lova! Om det hindrar muskelutveckling vet jag inte, men det har visat sig att mitt utförande i bröstövningar har varit rätt kasst. Hade ändå tränat bröst (och allt annat på kroppen) under 1,5 år sedan innan, och det enda som hände var att gynon blev värre! (hur fan det nu gick till?!)

Nu är den borta iaf och träningen går bättre än någonsin! Kör långsiktigt och jag tror att de som inte har långsiktiga mål inom BB/fitness slutar efter ett tag! Rom byggdes inte på en dag!:emo-thumb

Av nyfikenhet, hur gick du till väga för att få operation?
    Jag har nämligen samma problem, men vet inte vilken väg jag ska gå.

Västkustarn wrote:
    Av nyfikenhet, hur gick du till väga för att få operation?
    Jag har nämligen samma problem, men vet inte vilken väg jag ska gå.

Har inte synts på dina bilder?

Börja med vårdcentralen. Har du haft gyno sen tonåren så kan du om du har tur få det gjort gratis om dom tycker det är något man bör göra något åt.

Är det något du fått i vuxen ålder kan det nog vara värre och då kanske du tvingas söka dig till privat och slänga upp ganska mycket pengar.

Detta är bara vad jag hört utav andra, har ingen egen erfarenhet.

Jag hade tonårsgyno som började spöka igen när jag började med styrketräning och gick upp 20 kg i vikt på 6 månader initiellt. Fick sk. ”re feeding gyno”, när jag gick från anorektisk till normalviktig pga många östrogenreceptorer i bröstkörlarna. De gjorde dopingtest på mig på vårdcentralen och kom fram till att mina hormoner helt enkelt gått berg och dalbana pga den snabbt ökade vikten och att jag givetvis inte dopat mig på något sätt.

Eftersom att jag var öm och mådde väldigt dåligt av det så fick jag efter många undersökningar och många doktorers tittande, klämmande och kännande en operation via landstinget.

Så det går att få även i vuxen ålder, men mitt syntes MER än väl kan jag säga. Det var inte bara puffy nipples, utan två riktiga tuttar liksom! (Inte långt ifrån min flickväns a-kupa ) Så läkarna fattade att jag mådde dåligt pga det både psykiskt och fysiskt.

Kalle: Jädrigt bra jobbat!!!

Gober wrote:
    Har inte synts på dina bilder?

Börja med vårdcentralen. Har du haft gyno sen tonåren så kan du om du har tur få det gjort gratis om dom tycker det är något man bör göra något åt.

Är det något du fått i vuxen ålder kan det nog vara värre och då kanske du tvingas söka dig till privat och slänga upp ganska mycket pengar.

Detta är bara vad jag hört utav andra, har ingen egen erfarenhet.

Vet inte om jag ska kalla det gyno. Mer puffy nippels kanske.
    Har inte tänkt så mycket på detta tidigare. Men senaste året när jag har börjat med träningen och gått ner mycket i vikt så har jag märkt att fettet vid nedre bröstmusklerna släpper inte. det är liksom slappt, huden drar inte ihop sig och följer muskeln. (har vart nere på under 10% bf uppskattningsvis)
    När jag t.ex fryser och vårtorna är styva ser det bra ut men när dom är normala viker dom sig och det ser slappt ut.

Är skit tråkigt, skulle göra vad som hällst för att bli av med det. Men det kanske inte är tillräckligt för att allmänvården skulle göra något åt det?

Wathier wrote:
    Jag hade tonårsgyno som började spöka igen när jag började med styrketräning och gick upp 20 kg i vikt på 6 månader initiellt. Fick sk. ”re feeding gyno”, när jag gick från anorektisk till normalviktig pga många östrogenreceptorer i bröstkörlarna. De gjorde dopingtest på mig på vårdcentralen och kom fram till att mina hormoner helt enkelt gått berg och dalbana pga den snabbt ökade vikten och att jag givetvis inte dopat mig på något sätt.

Eftersom att jag var öm och mådde väldigt dåligt av det så fick jag efter många undersökningar och många doktorers tittande, klämmande och kännande en operation via landstinget.

Så det går att få även i vuxen ålder, men mitt syntes MER än väl kan jag säga. Det var inte bara puffy nipples, utan två riktiga tuttar liksom! (Inte långt ifrån min flickväns a-kupa ) Så läkarna fattade att jag mådde dåligt pga det både psykiskt och fysiskt.

Har du några känningar efter operation i dagsläget?
    å hur går det till under operation?

mars 2010 – maj 2011

Västkustarn wrote:
    Är skit tråkigt, skulle göra vad som hällst för att bli av med det. Men det kanske inte är tillräckligt för att allmänvården skulle göra något åt det?

Ingen aning om man tycker det är tillräckligt. Du får kontakta vården och fråga.

Sen är de flesta nojjiga över något på sin kropp, kanske speciellt vi som tränar. Kanske är detta bara något du själv lägger märke till.

Västkustarn wrote:
    Har du några känningar efter operation i dagsläget?
    å hur går det till under operation?

Känningar och känningar. Känseln kring bröstvårtan är rätt kass, och det ömmar lite kring ärren fortfarande, annars är det guld! Är bra mycket mindre smärta nu jämfört med innan i alla fall! (och SÅ mycket snyggare!!)

Under operation så går man dit, får en nål i armen, somnar, vaknar, åker hem, och får ha en fin överkroppsstrumpa på sig i 2 veckor, that’s it! tog typ 4 timmar :up:

Första bilden November 2009 vikt ca 5kg.. Sista bilderna: Ifrån IGÅR vikt ca 59kg… Kassa bilder menmen. Händer lite.

Viewing 15 posts - 2,236 through 2,250 (of 2,580 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.