Home › Forums › Medlemsbilder › Före och efter bilder?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 februari, 2012 at 13:36 #244420Anonym anvandareMember
Håller med NKK. Fast du ska ha cred för brösten ser faktiskt riktigt bra ut.
Men tycker inte att du har samma sorts volym på t.ex. armar och axlar, även fast dem är bra
Ändå grym före-efter bild, kör hårt.
*Nora*: Riktigt kul att du ska upp på scenen, diggar din förändring som fan, starkt!
Tror det är bättre om du sätter på en Bh eller liknande till nästa gång, då det faktiskt går att ta bort censur på photoshop, och det finns sjuka jävlar som ägnar sig åt sånt
13 februari, 2012 at 14:45 #244421Anonym anvandareMemberYaldish wrote:Tror det är bättre om du sätter på en Bh eller liknande till nästa gång, då det faktiskt går att ta bort censur på photoshop, och det finns sjuka jävlar som ägnar sig åt såntIt takes one to know one ey?
13 februari, 2012 at 15:12 #244422Anonym anvandareMemberYaldish wrote:*Nora*: Riktigt kul att du ska upp på scenen, diggar din förändring som fan, starkt!Tror det är bättre om du sätter på en Bh eller liknande till nästa gång, då det faktiskt går att ta bort censur på photoshop, och det finns sjuka jävlar som ägnar sig åt sånt
Tänkte jag inte ens på haha, hade ingen bh för att det trycker upp allt & skapar en annan form. Men tack för omtanken & komplimangerna, uppskattar det verkligen:) Du råkar möjligen inte vara en av de sjuka jävlarna*ler* haha. Kan avslöja att min dåvarande E-cupa numera är två väldigt grymma…. HÄNGPATTAR! :p Förstår nu varför de flesta ”fixar” sina:)
13 februari, 2012 at 15:44 #244423Anonym anvandareMemberGober wrote:It takes one to know one ey?Hehehe oh yes :P:P
Nae då va inne på existenz ganska mycket, förr, och där höll dem på med sånt hehe.
13 februari, 2012 at 15:57 #244424Anonym anvandareMemberKollemeister, jag tycker du gjort ett riktigt bra jobb men visst är det så att du behöver piska axlar och armar för symetri, kanske även benen ?
Men dina pecs är riktigt bra, och kommer se ännu bättre ut med större armar och axlar : )
Och Nora, bra jobbat, kul att du har satt upp mål att tävla och jag önskar dig lycka till med det.
13 februari, 2012 at 16:22 #244425Anonym anvandareMemberKan väl posta upp något här, var ett bra tag sen.
Konstigt nog väger jag 4 kg mer på ”Före” bilden.
13 februari, 2012 at 20:45 #244426Anonym anvandareMemberGober wrote:Och Nora, bra jobbat, kul att du har satt upp mål att tävla och jag önskar dig lycka till med det.Tack så jätte mycket! Önskar er alla en underbar proteinsyntes iår:D
14 februari, 2012 at 21:24 #244427Anonym anvandareMemberJag är medveten om att mina bröst utvecklats bättre än de andre och sliter med de andre lika mycket som bröst. Skrev lite kaxigt kanske ber om ursäkt för de men gör mitt bästa och hoppas får bättre symmetri såsmåningom, men jobbar på de och ska slita hårdare med det nu
NKK wrote:Har tränat i många år själv och ser att
bröstträningen är den viktigaste muskelgruppen i ditt träningsprogram.Tycker man bara ser ett par bröst inte för att vara elak på nåt sätt, du är inte ensam om detta fenomen att brösten ska tränas hårt medans resten får lida.
Men som sagt lägg lite mera krut på resten så ska du se att det kommer ikapp.
14 februari, 2012 at 21:26 #244428Anonym anvandareMemberTack du! Är medveten om att de är en aning före andra muskelgrupper men tränar allt lika mycket och jobbar på de, kommer väll så småningom. Många år framför mig så
Gober wrote:Kollemeister, jag tycker du gjort ett riktigt bra jobb men visst är det så att du behöver piska axlar och armar för symetri, kanske även benen ?Men dina pecs är riktigt bra, och kommer se ännu bättre ut med större armar och axlar : )
Och Nora, bra jobbat, kul att du har satt upp mål att tävla och jag önskar dig lycka till med det.
14 februari, 2012 at 21:28 #244429Anonym anvandareMemberTackar! Ahh jooh kör på, får slänga upp nån efter bild om nåt år och hoppas de kan överaska en och annan men kör hårt du med!
Yaldish wrote:Håller med NKK. Fast du ska ha cred för brösten ser faktiskt riktigt bra ut.Men tycker inte att du har samma sorts volym på t.ex. armar och axlar, även fast dem är bra
Ändå grym före-efter bild, kör hårt.
*Nora*: Riktigt kul att du ska upp på scenen, diggar din förändring som fan, starkt!
Tror det är bättre om du sätter på en Bh eller liknande till nästa gång, då det faktiskt går att ta bort censur på photoshop, och det finns sjuka jävlar som ägnar sig åt sånt
15 februari, 2012 at 11:50 #244430Anonym anvandareMemberDags att köra igång en liten sommardeff nu bestående av :
Body Science Casein
ALRI Poison ( Aldrig provat förut ) – Ska bli intressant att se hur det verkarGivetvis hård Cardio + lite Styrkepass / vecka !
vh
Edit : Ålder är 19 år ! ( Efter bild kommer om ca 50 dagar ) – Har tränat ca 1,5 år seriöst !
15 februari, 2012 at 16:59 #244431Anonym anvandareMemberVarför ska du deffa? du är så pass smal och så pass ung så lägg på dig mera muskler sen efter några år efter du lagt på dig mera muskelmassa så kan du börja deffa.
Du ser inte ut att inneha så pass mycket muskler och du är så pass smal och du har magrutor att du inte behöver deffa.
15 februari, 2012 at 17:15 #244432Anonym anvandareMemberNKK wrote:Varför ska du deffa? du är så pass smal och så pass ung så lägg på dig mera muskler sen efter några år efter du lagt på dig mera muskelmassa så kan du börja deffa.Du ser inte ut att inneha så pass mycket muskler och du är så pass smal och du har magrutor att du inte behöver deffa.
Perfekt lite såna här synpunkter jag behöver !
Ska tänka om lite på det du säger !, kanske borde man satsa lite mer muskler först som du säger !
16 februari, 2012 at 19:56 #244433Anonym anvandareMemberGrymt Nora!
Var och hälsade på morsan idag så passade på att ta jämförelse bilder från min första dag på gym och dagsformen. Hade gått ner en del innan gymkortet införskaffades och vägde som mest 148kg i strumplästen. Ultra stereotyp då jag spelade wow hela dagarna och bodde i morsans källare.
[img=http://i1040.photobucket.com/albums/b401/Lychgate/89283a1d.jpg]2008-12-02, 132.5 Kg[img=http://i1040.photobucket.com/albums/b401/Lychgate/Backwhereitallbegan.jpg]2012-02-16, 89.9 Kg, ska deffa ner mig till 85. Målet är Alströmertrofen/LP CBB nu i år om huden drar ihop sig ordentligt. :emo-thumb
16 februari, 2012 at 20:05 #244434Anonym anvandareMemberLychgate
KLAPP KLAPP! grymt jobbat mannen fi fan är så jävla impad utav dig fi fan.
Krävs mycket att ta sig i kragen som du gjort och göra nåt åt det.
Du har inga hängpattar som dom mesta brukar ha efter dom gått ner så mycket har du opererat dom? eller har dom dragit ihop sig själv?Brukar vara mycket sällsynt, ser att du har på magen lite löst skinn har du tagit bort skinn där? har en bekant som vägt massor och gjort en operation för att ta bort lösa skinnet, han vägde 138kg ner till 70kg så han hade en del att skära bort.
Men i alla fall fi fan så jävla bra gjort tummen upp… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.