Home › Forums › Medlemsbilder › Före och efter bilder?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 april, 2007 at 10:50 #242350Anonym anvandareMemberFia wrote:Första bilden från -00..andra bilden från oktober -06…är väl ca 70kg skillnad. För det går väl knappt att säga att jag är under uppbyggnad på första bilden..:p Å inga muskler i vila heller precis…
:up:
5 april, 2007 at 11:04 #242351Anonym anvandareMemberFia: Språkvarning. Riktigt jävla bra gjort! :emo-thumb
5 april, 2007 at 11:19 #242352Anonym anvandareMemberfia shiit asså riktigt grymt jobbat,hur mycket väger du på bilderna?
5 april, 2007 at 11:52 #242353Anonym anvandareMemberpaul wrote:fia shiit asså riktigt grymt jobbat,hur mycket väger du på bilderna?Jag väger på första bilden stadiga 140 ”pannor”.. (vågen i bott.) Å på den andra ca 67-68 ungefär..:emo-thumb
5 april, 2007 at 12:00 #242354Anonym anvandareMemberTjena
Hittade två bilder från när jag är 14½-sommaren -92
och bild från sista tävlingen.Hoppas nu alla ser att jag har fått kämpa till mig vader och lår.
Lägg märke till att knä leden är nästan större än vad och lår :emo-thumbHar tränat styrka där i ca 6- 8 månader via friidrotten var sprinter och sjutkastare.
Min löptränare tvingade mig att köra ben för de var så svaga…MVH
Fredrik5 april, 2007 at 13:00 #242355Anonym anvandareMemberFredrik: Damn vad bra jobbat !
Combatgirl: Det finns tyvärr inga bra, effektiva genvägar. Kost, vila och träning är det som gäller.
5 april, 2007 at 13:09 #242356Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Schysst alltså!:yahoo: Grattis!:emo-thumbÄr det ”bara” träning och ändrad kost, eller är det andra hjälpmedel också? t.ex. Xenical? Jag blir riktigt imponerad och vill ju kunna göra samma sak själv… Jag var uppe på 107,2 kg innan det fick vara nog… Och nu SKA jag komma i form!
Hej hej..Å tack! Ja det ligger oändliga promenader och en hel del gympass bakom…Ändrat hela min livsstil. Bra mat och motion är ju det som gäller. Finns inga genvägar..(Åt xenical i början, mycket debatter om detta läkemedel) Men trots alla ”piller” är det ändå DU som måste göra dom stora förändringarna…enkelt egentiligen.:emo-thumb
Det är tufft och skit jobbigt att lägga om livet så radikalt som jag gjort, i alla fall tufft på vägen. Men IDAG är jag så stolt å nöjd över va jag presterat!
Vill önska dig lycka till…// FIA5 april, 2007 at 13:43 #242357Anonym anvandareMemberFia wrote:Första bilden från -00..andra bilden från oktober -06…är väl ca 70kg skillnad. För det går väl knappt att säga att jag är under uppbyggnad på första bilden..:p Å inga muskler i vila heller precis…helt otroligt bra jobbat!!
måste kännas väldigt tillfredställande att ha gjort en sån enorm förändring i sitt liv!!
5 april, 2007 at 14:41 #242358Anonym anvandareMemberDet var imponerande Fia !
5 april, 2007 at 14:43 #242359Anonym anvandareMemberFia wrote:Första bilden från -00..andra bilden från oktober -06…är väl ca 70kg skillnad. För det går väl knappt att säga att jag är under uppbyggnad på första bilden..:p Å inga muskler i vila heller precis…U rock! Shit vad grymt!!! :worship:
Glad påsk5 april, 2007 at 14:52 #242360Anonym anvandareMemberFia wrote:Första bilden från -00..andra bilden från oktober -06…är väl ca 70kg skillnad. För det går väl knappt att säga att jag är under uppbyggnad på första bilden..:p Å inga muskler i vila heller precis…Sånt där är så jäkla imponerande.:up:
5 april, 2007 at 15:36 #242361Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Hej!
Jo, men det är det att det krävs en balans mellan träning och kost. :nod Läs i min journal så förstår du vad jag menar (länken i signaturen). Jag måste dar NER på träningen och äta mer, för att minska i vikt… Och att MINSKA på träningen är inte lätt, inte heller att äta mer. Men jag gör så gott jag kan nu och har fått ett kostprogram som jag följer. Tycker jag äter jämt nuTack! Ja, om jag lyckas kommer jag nog också känna mig grymt stolt, det ska du vara! :emo-thumb
Jo,Det är väl det som är svårt, att finna balans mellan ALLT! Ett kostprogram är ju väldigt bra för att ha lite ”koll på läget”. Ska in å läsa lite hos dig…
5 april, 2007 at 15:37 #242362Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Sånt där är så jäkla imponerande.:up:Äntligen Freddan…som du väntat på denna bild…:p
5 april, 2007 at 15:55 #242363Anonym anvandareMemberFia wrote:Första bilden från -00..andra bilden från oktober -06…är väl ca 70kg skillnad. För det går väl knappt att säga att jag är under uppbyggnad på första bilden..:p Å inga muskler i vila heller precis…Ursäkta språket, men detta var fan i mig något av det mer imponerade jag har sett!! Jag känner folk som tagit OS-guld, men i min bok så toppar du dom!
5 april, 2007 at 16:11 #242364Anonym anvandareMemberTaisho wrote:Ursäkta språket, men detta var fan i mig något av det mer imponerade jag har sett!! Jag känner folk som tagit OS-guld, men i min bok så toppar du dom!Oj…TACK! 😮 Vad glad jag blir! // FIA
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.