Före och efter bilder?

Home Forums Medlemsbilder Före och efter bilder?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 2,580 total)
  • Author
    Fia wrote:
    Första bilden från -00..andra bilden från oktober -06…är väl ca 70kg skillnad. För det går väl knappt att säga att jag är under uppbyggnad på första bilden..:p Å inga muskler i vila heller precis…:)

:up:

Fia: Språkvarning. Riktigt jävla bra gjort! :emo-thumb

fia shiit asså riktigt grymt jobbat,hur mycket väger du på bilderna?

paul wrote:
    fia shiit asså riktigt grymt jobbat,hur mycket väger du på bilderna?

Jag väger på första bilden stadiga 140 ”pannor”.. (vågen i bott.) Å på den andra ca 67-68 ungefär..:emo-thumb

Tjena
    Hittade två bilder från när jag är 14½-sommaren -92
    och bild från sista tävlingen.

Hoppas nu alla ser att jag har fått kämpa till mig vader och lår.
    Lägg märke till att knä leden är nästan större än vad och lår :emo-thumb

Har tränat styrka där i ca 6- 8 månader via friidrotten var sprinter och sjutkastare.
    Min löptränare tvingade mig att köra ben för de var så svaga…

MVH
    Fredrik

Fredrik: Damn vad bra jobbat !

Combatgirl: Det finns tyvärr inga bra, effektiva genvägar. Kost, vila och träning är det som gäller.

Combatgirl wrote:
    Schysst alltså!:yahoo: Grattis!:emo-thumb

Är det ”bara” träning och ändrad kost, eller är det andra hjälpmedel också? t.ex. Xenical? Jag blir riktigt imponerad och vill ju kunna göra samma sak själv… Jag var uppe på 107,2 kg innan det fick vara nog… Och nu SKA jag komma i form!

Hej hej..Å tack! Ja det ligger oändliga promenader och en hel del gympass bakom…Ändrat hela min livsstil. Bra mat och motion är ju det som gäller. Finns inga genvägar..(Åt xenical i början, mycket debatter om detta läkemedel) Men trots alla ”piller” är det ändå DU som måste göra dom stora förändringarna…enkelt egentiligen.:emo-thumb
    Det är tufft och skit jobbigt att lägga om livet så radikalt som jag gjort, i alla fall tufft på vägen. Men IDAG är jag så stolt å nöjd över va jag presterat!
    Vill önska dig lycka till…// FIA

Fia wrote:
    Första bilden från -00..andra bilden från oktober -06…är väl ca 70kg skillnad. För det går väl knappt att säga att jag är under uppbyggnad på första bilden..:p Å inga muskler i vila heller precis…:)

helt otroligt bra jobbat!!

måste kännas väldigt tillfredställande att ha gjort en sån enorm förändring i sitt liv!!

Det var imponerande Fia !

Fia wrote:

U rock! Shit vad grymt!!! :worship:
    Glad påsk

Fia wrote:

Sånt där är så jäkla imponerande.:up:

Combatgirl wrote:
    Hej!
    Jo, men det är det att det krävs en balans mellan träning och kost. :nod Läs i min journal så förstår du vad jag menar (länken i signaturen). Jag måste dar NER på träningen och äta mer, för att minska i vikt… Och att MINSKA på träningen är inte lätt, inte heller att äta mer. Men jag gör så gott jag kan nu och har fått ett kostprogram som jag följer. Tycker jag äter jämt nu

Tack! Ja, om jag lyckas kommer jag nog också känna mig grymt stolt, det ska du vara! :emo-thumb

Jo,Det är väl det som är svårt, att finna balans mellan ALLT! Ett kostprogram är ju väldigt bra för att ha lite ”koll på läget”. Ska in å läsa lite hos dig…

Exhale Freddan wrote:
    Sånt där är så jäkla imponerande.:up:

Äntligen Freddan…som du väntat på denna bild…:p

Fia wrote:

Ursäkta språket, men detta var fan i mig något av det mer imponerade jag har sett!! Jag känner folk som tagit OS-guld, men i min bok så toppar du dom!

Taisho wrote:
    Ursäkta språket, men detta var fan i mig något av det mer imponerade jag har sett!! Jag känner folk som tagit OS-guld, men i min bok så toppar du dom!

Oj…TACK! 😮 Vad glad jag blir! // FIA

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 2,580 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.