Före och efter bilder?

Home Forums Medlemsbilder Före och efter bilder?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 2,580 total)
  • Author

Kul att se alla bilder och personers förändringar, tänk vad god disciplin o bra kost samt hårdträning kan göra.

Jag började min kärriär på en vikt av 59kg och en läng av 181 cm.

Nu läget ligger jag på 95 kg och en längd av 187cm. Har tränat i 6 år.

Keep on pumping the weights. :up:

Peace Cesse boy

Steppen1983 wrote:
    Kul att se alla bilder och personers förändringar, tänk vad god disciplin o bra kost samt hårdträning kan göra.

Jag började min kärriär på en vikt av 59kg och en läng av 181 cm.

Nu läget ligger jag på 95 kg och en längd av 187cm. Har tränat i 6 år.

Keep on pumping the weights. :up:

Peace Cesse boy

:emo-thumb nice fortsätt kämpa..jon larsson cheers bud…

Gjorde av med lite överflöd nyligen. Nu ska det byggas på… :)

Fia wrote:
    Första bilden från -00..andra bilden från oktober -06…är väl ca 70kg skillnad. För det går väl knappt att säga att jag är under uppbyggnad på första bilden..:p Å inga muskler i vila heller precis…:)

Helt otroligt!
    Vilken förändring. :emo-thumb

paul wrote:
    :emo-thumb nice fortsätt kämpa..jon larsson cheers bud…

Thanks man, I will :up: and you keep also pumping the weights, looking good.

Fia: Fantastiskt bra jobbat.

Fredrik Carlsson: Du har grym fysik, och vader som dina skulle jag nästan kunna döda för att få.

När kommer bilderna på dig fortress, har väntat länge nu :p

Grym förändring Paul my man!

jwallin wrote:
    När kommer bilderna på dig fortress, har väntat länge nu :p

Ja du, du får nog vänta lite till är jag rädd för. Meningen var att jag skulle börja en lättare deff nu vid årskiftet men så blev det inte. Jag hade så mycket jobb att göra under hösten så träningen fick läggas på hyllan några månader. Sen Januari har jag dock kört hårt utan att missa ett enda pass. Träningen går bra, ökar hela tiden sakta men säkert. Tror jag väntar med att deffa till årskiftet 2007-2008 och försöker bygga på mig så mycket som möjligt fram till dess. Bilder på mig nu är ingen trevlig syn och det vill jag bespara er här på forumet. Kan hända skickar jag in någon träningsbild framöver.

Fia: De var de värsta jag sett på länge, aftonblaskans före och efterbilder ligger sjukt i lä!

Mjao wrote:
    Grym förändring Paul my man!

hehe jmjo…frågan e ju nu vilken som e bäst…..hmmm:| syns sen…??

precious wrote:
    Vadå inga bra genvägar? Xenical är väl ett bra hjälpmedel om man har mycket övervikt, hon pratar ju inte direkt deffning. För att få det utskrivet krävs ju att man går ner ett antal kilon först för att visa att man är motiverad. Det skrivs ju inte ut till vem som helst. Naturligtvis i kombo med träning och kost med minimalt med fett, annars blir det inte kul…då får man bråttom… :)

Ganska lätt att skaffa ändå… tror alla här inne vet det själva =)

precious wrote:
    Vadå inga bra genvägar? Xenical är väl ett bra hjälpmedel om man har mycket övervikt, hon pratar ju inte direkt deffning. För att få det utskrivet krävs ju att man går ner ett antal kilon först för att visa att man är motiverad. Det skrivs ju inte ut till vem som helst. Naturligtvis i kombo med träning och kost med minimalt med fett, annars blir det inte kul…då får man bråttom… :)

Ja rent moraliskt så skiljer det mellan vad folk tycker är ok och inte. Jag tycker inte man ska ta medicin om man verkligen inte behöver det. Tjejen i fråga är fullt kapabel till att äta rätt, och att träna (Tränar verkar hon redan göra för fulla muggar). DÄRFÖR anser inte jag att hon ska proppa i sig mediciner när samma resultat kan nås på naturlig väg. Många människor, i allmänhet, är alltid ute efter en ”quick fix”, kolla bara i tillskottstråden. Kryllar av människor som vill växa maximalt på kortast möjliga tid med hjälp av kosttillsskott.
    F.ö. så är jag av den åsikten att fettet inte är den stora boven i sammanhanget, utan givetvis det allmänna överskottet av energi. Jag tror även att det är överdriven konsumtion av kolhydrater som sabbar formen för de flesta.
    Men givetvis har du rätt att ha en åsikt du också. :emo-thumb

Tänkvärt: If it ain´t broke – Don´t fix it.

snyggt paul:up:

Paul: Grymma resultat! Hoppas du spöar på Tony så att han kommer upp på scen någon gång ;)

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 2,580 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.