Före och efter bilder?

Home Forums Medlemsbilder Före och efter bilder?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 2,580 total)
  • Author
    viggee wrote:
    snyggt paul:up:

tackar:) ja du calle jag försöker med tony,behöver lite hjälp och resultatet jag fått e jag riktigt nöjd med,tack mannen

Fia wrote:
    Äntligen Freddan…som du väntat på denna bild…:p

Ja nu blir jag verkligen imponerad……att du vågar lägga upp ”före bilden” så alla får se den.:up:

Den ena bilden är nästan 8 månader gammal alderles innan jag började att träna :)

Stripperella wrote:
    Den ena bilden är nästan 8 månader gammal alderles innan jag började att träna :)

Grym förändring, Carro!

Keep it up.

Jon Larsson wrote:
    Grym förändring, Carro!

Keep it up.

Tack tack det ska jag göra!! :)

Lägger upp en omgång till… 2år å 2-3 månader emellan.

Stripperella wrote:

Bra jobbat! Fortsätt så! :emo-thumb

Stripperella wrote:

Bra jobbat….syns ju stor skillnad:up:

Exhale Freddan tack japp kämpar så hårt det går :D

Lat3c Tack :D Joo ja tyckte själv de va lite skillnad

ÄLSKLING hihi Taaack min gopruppp det är tack vare dig jag har lyckats så bra dumbom :D Utan dej hade jag nog fortfarande vart en liten räka :) Du är bäst LOVE YOU

Fia wrote:
    Hej hej..Å tack! Ja det ligger oändliga promenader och en hel del gympass bakom…Ändrat hela min livsstil. Bra mat och motion är ju det som gäller. Finns inga genvägar..(Åt xenical i början, mycket debatter om detta läkemedel) Men trots alla ”piller” är det ändå DU som måste göra dom stora förändringarna…enkelt egentiligen.:emo-thumb
    Det är tufft och skit jobbigt att lägga om livet så radikalt som jag gjort, i alla fall tufft på vägen. Men IDAG är jag så stolt å nöjd över va jag presterat!
    Vill önska dig lycka till…// FIA

Wow, det är som två olika personer på de bilderna.
    Du är så inspirerande. :buttrock:

Affe wrote:
    Sådant här får ju bara mig att må så jälva illa :yikes:

Dina inlägg får mig att må illa

paul wrote:
    måste väll oxå lägga upp före och efterbilder då första 96 tror jag det andra från hmm 05 56 kg-102 kg(jag till höger)[http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=24838&stc=1&d=1175804038http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=24839&stc=1&d=1175804189]

Kul att se! :up:

Pectoralis wrote:
    haha varför det ? :D / Carro

Kanske för att du skriver från två olika konton. Kan nog vara bra att svara med dit eget konto istället för älsklingens konto ;) :)

Pectoralis wrote:
    haha ingen bryr sig om vad du tycker din lilla mes :emo-thumb

Jag håller med Affe. Är ni så jävla misslyckade att ni är så nöjda över att ha lyckats skaffa en partner att ni måste bedriva nån jävla myshörna i var och varannan tråd, det räcker väl med eran parjournal. Jaja, ska väl inte vara så hård eftersom ni säkert lider av nyhetens behag, jag var också entusiastisk när jag hade min första långvariga flickvän då jag var 16-17 år.

mvh Boven

Boven wrote:
    Jag håller med Affe. Är ni så jävla misslyckade att ni är så nöjda över att ha lyckats skaffa en partner att ni måste bedriva nån jävla myshörna i var och varannan tråd, det räcker väl med eran parjournal. Jaja, ska väl inte vara så hård eftersom ni säkert lider av nyhetens behag, jag var också entusiastisk när jag hade min första långvariga flickvän då jag var 16-17 år.

mvh Boven

Journalen är ju bara igång 10-12 veckor varje höst o vår. :emo-thumb

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 2,580 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.