Före och efter bilder?

Home Forums Medlemsbilder Före och efter bilder?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 2,580 total)
  • Author

Få jag vara med och leka…:)
    Dessa är från augusti och oktober i år…
    Börja träna seriöst V33…

Nog för att jag har en egen tråd, men får väl dela med mig av mina framgångar de senaste 10månaderna här också =D

[img=http://img482.imageshack.us/img482/2673/jmfrelse10mnbi8.jpg]Vänstra: 6:e januari 2006
    Högra: 16:e november 2006

tigerofsweden wrote:
    Mina första bilder på detta forumet :nod 1,5 års träning mellan bilderna och massa mat

Biceps ser du ut att ha köttat rejält, bröstet ser ut att släpa lite..

tigerofsweden wrote:
    Mina första bilder på detta forumet :nod 1,5 års träning mellan bilderna och massa mat

Det går bra för dig ser jag :emo-thumb

Erik_Hellström wrote:
    Nog för att jag har en egen tråd, men får väl dela med mig av mina framgångar de senaste 10månaderna här också =D

[img=http://img482.imageshack.us/img482/2673/jmfrelse10mnbi8.jpg]Vänstra: 6:e januari 2006

:up: Shit…….Wow!!!På bara 10 mån Erik!!Jag är bara sååååå imponerad!!!Grymt Bra jobbat!Lycka till i fortsättningen!//S*

SUSAN wrote:
    :up: Shit…….Wow!!!På bara 10 mån Erik!!Jag är bara sååååå imponerad!!!Grymt Bra jobbat!Lycka till i fortsättningen!//S*

Till och med halsbandet har växt :p :emo-thumb

Nej, seriöst, skitbra jobbat!:up:

Jacksatan wrote:
    Jag har väl tränat i 7år eller nåt. Inte alltid så seriöst, dock. De första 3-4åren idrottade jag mest och hade gym som komplementträning. Skiljer nog 4år mellan bilderna. Och ja, pecs och trapz har jag klart lättast för att bygga. hehe

Vad var det för idrott du sysslade med?

Och din avatar är jävligt inspirerande.

Så där ska det fan se ut!

tigerofsweden wrote:

Tycker det ser ut som du har legat i solariet i 1,5 år :P

Erik_Hellström wrote:

Snälla. Sprid inte dina biler i varje tråd. Så bra är de inte så du behöver ha dina bilder i 57 trådar.

limphoe wrote:
    Snälla. Sprid inte dina biler i varje tråd. Så bra är de inte så du behöver ha dina bilder i 57 trådar.

Alla kanske inte läser alla trådar och missar bilderna. Första gången jag ser dom, och jag kollar forumet dagligen.

lisa_dragon wrote:
    Den vänstra från augusti 2004, den högra från idag.. Började träna nån gång på hösten 2004.

Bra gjort:up:

limphoe wrote:

Då ska vi se hur du definerar ”varje tråd”..

1. Jag startade en egen tråd i den här avdelningen av forumet i mitten av november.
    2. Jag lade upp bilderna i min jorunal, ihop med en del andra också.
    3. Eftersom den här tråden handlade just om före-efter-bilder tyckte jag att bilderna kunde platsa även här.

Vill inte låta som en besserwisser eller något, men 57trådar..? (Väl medveten om att det endast var ett sätt att uttrycka din känsla av att jag postar bilderna ”överallt”, men ändå)

Låt oss se dina resultat istället, så kan vi ha en vänligare ton mot och peppa varandra istället =)

Martin.P wrote:
    2003

2005

2006

blev lite strul med storleken på bilder men får gå endå.
    Tränat 2-3 år på första bilden ska se om hittar någon från innna jag börja träna sen 8)

Bra jobbat, nu behöver du bara ta av dig kopplet du har runt halsen :)

MAKAVELI wrote:
    Bra jobbat, nu behöver du bara ta av dig kopplet du har runt halsen :)

Länken kommer med massan.

Maci wrote:
    Onödigt att gnälla på honom, om det inte är så att det är jobbigt för dig att bli konstant påminnd om hur bra han lyckats…?

:(

Kan ju säga som så, hans resultat är ungefär som mina resultat efter 3 månader.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 2,580 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.