Före och efter bilder?

Home Forums Medlemsbilder Före och efter bilder?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 2,580 total)
  • Author
    orgish wrote:
    110kg på den första bilden, otränad, för mycket dator och godis/läsk..

den andra (dagsformen) väger jag 86kg på och tränat i 2,5år

GRYM förändring :up:

Thx mates 😮

orgish wrote:
    Thanks man! känns skönt att man gjort en förändrig och samtidigt förändrat sitt liv, nu vågar man ju gå ut o visa sig, och gå på stranden utan att ha tshirt på sig!

Jag blir nog tvungen att lägga in lite mer cardio om jag ska komma ikapp.:pop:

orgish wrote:

Kul o Grattis! Verkligen!

En förebild för många i den sitsen du var i kan man ju säga!

Jävlit bra gjort orgish!

Quote:
    Ursprungligen postat av orgish

Grymt bra jobbat!
    Ser ut som du har fått en hel del kvalitetsmuskler med, inte bara gått ner!:emo-thumb
    Kul att se,fortsätt så!

:emo-thumb Super bra jobbat…Vad härligt att du inte gömmer dig i en t-shirt i sommar….

Menat till Orgish. Fast det fattade man kanske:)

orgish wrote:

Bra pecs! :up:

tack så jätte mycket för alla kommentarer! känns riktigt skönt! :)

holma82 wrote:
    Bra pecs! :up:

Thanks! Har haft problem med axlarna, inflammation på inflammation, så haft svårt för att få dem att växa, men nu är dom okej och hoppas att de ska komma igång :)

Kör en lite uppdatering i mina före/efter-bilder, här kommer formen i nuvarande sidchest. Nu ca 8kg lättare än innan :D

kungpow wrote:
    Kör en lite uppdatering i mina före/efter-bilder, här kommer formen i nuvarande sidchest. Nu ca 8kg lättare än innan :D

Sådana här bilder motiverar mig :nod

kungpow wrote:

Nice :-)!
    Lite skillnad mellan ~110 och nuvarande form!

Metod ?

Tack

Metoden bestod av 2g protein per kg kroppsvikt. Växlande mellan höga och låga kolhydratsdagar. Fettet höftade jag till.

När jag var nere på 88 så gick det mkt effektivt med högintensitet kardio. Körde mycktet intervaller i maxtempo i 20-30min. Roddträning funkar jäkligt fint det med. Samt köra lite säckträning då och då för att de tidigare nämnda kan bli tråkiga i längden. Detta 2-3 gånger i veckan + några lätta återhämtningspass i form av lätt jogging eller cykling.

Har mentalt i gymmet försökt låtsas om att jag inte deffar, växlat mellan tyngre och lättare träning. Mest för att det är skoj och inte så mkt progresiva ökningar eftersom man ligger på ett underskott.

Fighterbabe wrote:
    …och en bit på väg, men någon ”efterbild” kommer det inte än på ett tag… Har långt kvar… 😮

Ser ingen skillnad precis..Men det är bara att fortsätta kämpa! Du har ju viljan iaf :up:

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 2,580 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.