Före och efter bilder?

Home Forums Medlemsbilder Före och efter bilder?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 2,580 total)
  • Author

Det är kul med jämförelsebilder :)

Den första är från Lucia 2003, den andra från Sm 2006.
    Det skiljer ca 10kg

Eva Birath wrote:

Det skiljer ca 10kg

Och du poserar annorlunda och ser mycket mer självsäker ut på andra bilden :up:

henkebenke wrote:
    Och du poserar annorlunda och ser mycket mer självsäker ut på andra bilden :up:
    Robert Svensson wrote:
    Ser mycket bättre ut! Bröst, axlar och ben har förbättrats en del.
    Snyggt :up:

Tack!
    Jo man blir ju lite mer säker efter några tävlingar, inte för att jag vill påstå att jag känner mig särskilt självsäker nu heller :)

Eva Birath wrote:

Det skiljer ca 10kg

Bra häng i pectoralis!

Eva Birath wrote:

Det skiljer ca 10kg

Vilken härligt massiv förändring!! Keep up the good work :up: Du är jättefin :nod

Eva Birath wrote:

Det skiljer ca 10kg

Dom där 10 kg dom syns:up:

Eva Birath wrote:
    Det skiljer ca 10kg

japp, det ser väldigt bra ut! Vi ses till helgen. :up:

Gjorde ett kollage tidigare på utvecklingen sedan jag började ta bilder. På tidigaste bilden har jag tränat i nästan 7 år med helt ok resultat, men inte så bra som de senaste ca 2 åren. Första 7 åren gick jag upp ungefär 15 kg, de senaste 2 har jag gått upp ungefär 9 kg (dock bär jag förmodligen på något extra kilo ”kreatinvätska” och något extra kilo ”mat i magen” då jag för tillfället bulkar).
    Anledningen är ökad regelbundenhet, medvetenhet om hur viktigt det är att äta mycket, timing av makronutrienter samt tillägg av knäböj och marklyft till schemat.
    Vi har alla olika ålders- och genetiska förutsättningar men kunskap, erfarenhet och motivation vinner över tonårshormoner iaf!
    Jag tänker inte sluta växa än på ett decennium eller två!

[img=http://i129.photobucket.com/albums/p220/Sniggel/sc_utveckling.jpg][img=http://i129.photobucket.com/albums/p220/Sniggel/dbb_utveckling.jpg][img=http://i129.photobucket.com/albums/p220/Sniggel/db_utveckling.jpg]Kan va värt att tillägga att jag aldrig genomfört någon deff, jag har provat men hittills avbrutit dem redan efter någon vecka så de räknas inte. :p
    Så här i efter hand hade jag nog skippat de deff-försöken överhuvudtaget och bara fortsatt träna som vanligt på bulk eller äta på känn. Jag är ju inte tjock ännu.

edit: oj, megastora bilder…

Säkert redan postat dessa bilder i nån tråd så nu får jag kanske skäll!

Före januari, efter augusti. Nu har jag dock tappat en del, efter tre månaders icketräing och försiktig träning pga. sjukdom.

Robert Svensson wrote:
    Axlar ser bra ut också!

Tack mannen! :friends:

Eva Birath wrote:

Det skiljer ca 10kg

Starkt att packa på sig 10kg muskler på 3år. Man får anta att du inte kunde träna speciellt bra innan då?

min utveckling efter lite mer än 1 års seriös träning på gym, innan körde jag cross:o e -89

Biffas:
    JamenJÄ*LAR jag säger då det!!! riktigt smal midja, fortfarande en behagligt låg BF% å ett par riktigt massiva pecs. bra å jämn utveckling iövrigt ser det ut som.. men pecsen!!! Bra kämpat… å 17år gammal…. Bara att gratulera!

Mvh Magnus Jonsson

Jonsson wrote:
    Biffas:
    JamenJÄ*LAR jag säger då det!!! riktigt smal midja, fortfarande en behagligt låg BF% å ett par riktigt massiva pecs. bra å jämn utveckling iövrigt ser det ut som.. men pecsen!!! Bra kämpat… å 17år gammal…. Bara att gratulera!

Mvh Magnus Jonsson

OJJ shitt!! Jag får tacka så mycket:)

biffas wrote:
    min utveckling efter lite mer än 1 års seriös träning på gym, innan körde jag cross:o e -89

Shit vilken ökning ser jätte bra ut! får man fråga vart du körde cross o om du tävlat nått?? kör själv o tävlar:emo-thumb

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 2,580 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.