försök till vägen tillbaka…

Home Forums Medlemsbilder försök till vägen tillbaka…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author

jag försöker att hitta vägen tillbaka,
    dena sommaren har varit en mördröm inte direkt som jag hade planerat.
    har aft en hel del privata problemer som har gjort så att jag inte kunat verken träna eller äta. har aft några månader som man inte tränat sen har man varit sjuk fram o tillbaka nu e allt bra igen o man har hittat tillbaka till gymet o kylskåpet. så här ser jag ut när inte kroppen har tränat riktig eller fåt i sig mat.

man har tappat en hel del, det började bra men sen vart det för mycket med flytten o allt

flera dags form bilder

en sista bild

sve wrote:
    säkert att du är frisk på bilderna? tycker du ser lite tom ut och har du inte feber också?

riktig frisk var jag inte på bilden

Ser bra ut för att inte ha tränat på ett tag.

hade varit helnöjd med din fysik, men allt är väl relativt. :D

ää kom igen nu..du har väll inte tappet ett skit..

Tycker det ser bra ut. Så mycket kan du inte ha sjunkit ihop. Sen så går det mycket snabbt att få tillbaka det man förlorat efter ett uppehåll. Du har inget att oroa dig för bara köra på. Lycka till:up:

cormier gener ;)
    enda som ser ut o ha sjunkit bort är väl latsen men det kommer igen

Du har riktigt bra linjer och din kropp såg riktigt bra ut när jag träffade dig backstage på lucia och kör hårt igen så är du snart tillbaka till den formen ska du se:up:

Du har inte tappat ett gram muskelmassa… ;) Kör på nu istället! Hjärnan kan spela en spratt ibland, är övertygad att det bara är du själv som upplever att du har tappat.

kör hårt nu så vi får se dig tävla igen.

tack så mycket alla för er stöd, jag ska komma igång igen så att jag kan tävla, har just nu ett stort tävlings sug :(
    just nu träna man på Bodyfitness gym som liger i Bandhagen vilket här ett grymt bra gym. man bli riktig motiverad, det är ett riktig byggar gym.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.