Först Bilderna på mig (DC +180cm)

Home Forums Medlemsbilder Först Bilderna på mig (DC +180cm)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 42 total)
  • Author

Hej Hej…slänger upp lite bilder på mig nu…:o
    Vet att jag behöver lägga på mig lite så kretik är välkommet, positiv eller nekativ:emo-thumb
    Sattsar på sm-kval till våren..

Fakta:
    1981a
    ca 92kg off
    190,5cm

jiggen wrote:
    Hej Hej…slänger upp lite bilder på mig nu…:o
    Vet att jag behöver lägga på mig lite så kretik är välkommet, positiv eller nekativ:emo-thumb
    Sattsar på sm-kval till våren..

Fakta:
    1981a
    ca 92kg off
    190,5cm

Tycker det ser brutalt ut på överkroppen :)

var e benen????? Men jag m

bra hårdhet, ryggen ser grym ut:emo-thumb :bb3:

tack, det värmde:)
    Gick väl helt okej på DC var min först tävling o slutade som 9a (3a rodd)…
    så har fått lite erfarenhet o vet vad jag ska göra för att förbättra :D d.v.s
    måste bygga lite mera volym o bena har jag problem med vaderna e ok men låren e inge bra o det var det jag föll på men det ska bli bättre, blir sm-kval till nästa gång ska du med ;)

hehe, du får resten av din bilder på posten inom 48 timmar! :) Sen när jag kommer tillbaka te F-haga så blir det tufft för dig och dina ben..:D

tack hiiiman :)
    kul att det syns att man har kört stentunkt på ryggen vet att ni skrev lite om min rygg o låg i hårt på den, men nu är det ben som jag måste få upp och självklart mage, ska köra tung magträning med vikter så gör det nog susen, hoppas jag:p

:bb2:

Tellis!!! haha frågan vem det e som lommer att få ligga i :bb3:

jiggen wrote:
    Tellis!!! haha frågan vem det e som lommer att få ligga i :bb3:

hehe, jag ligger i hela tiden.. och jag ska ta fram mitt gamla ”döda ben schema”….:emo-thumb

Dina bilder h

Micke A wrote:
    Dina bilder håller hög klass och framhäver din fysik bra. Lovande inför framtiden!

Det är svårt att få fram formen bra och få rätt ljus i bilderna (Photoshop kan ju inte trolla) och jag har inte själv lyckats få mer än någon enstaka bra bild trots viss hjälp av hyfsade hobbyfotografer.

Får nästan säga tack då..;) nämligen jag som fotat..:D

jiggen wrote:
    tack, det v

jodå jag e klart nöjd..!:)
    men du komm ju 6a? hur kan de säja att du inte ”platsar” i AF..lite för stor eller???? sj vill jag bli större o gå över till bodyfitness, men man blir ju inte stor på direkten utan får börja från ”botten” o arbeta mig uppåt:D ….hur mk väger du då o hur lång e du???

Vh/henke

Gick ju bra ”jiggen”!!!:emo-thumb
    När blir nästa gång?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 42 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.