Home › Forums › Medlemsbilder › Först Bilderna på mig (DC +180cm)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 december, 2005 at 22:55 #1012716Anonym anvandareMember
snygg fysik mannen! :worship: va vägde du på tävling lr är det jag som är blind? 😮
29 december, 2005 at 14:00 #1012717Anonym anvandareMemberjiggen wrote:tack hiiiman
kul att det syns att man har k29 december, 2005 at 21:22 #1012718Anonym anvandareMemberjadu, är ju ganska smal så ”vågade” inte titta på vågen för att inte bli avskräckt:D men skulle tippa på 87kg. från 92..men nu har jag laggt på mig så väger hela tunga 95kg:o …men skulle vilja väga 90 tills nästa tävling..!
Tack Kline:worship:
Blir sm-kval men där har jag inga höga förhoppningar sen blir det DC igen….Ska du inte upp sj då?Jodu benjamin, jag VET :bb3:…men har faktist hänt ganska mk i år men är helt klart medveten om att jag behöver mera vikt för att se grövre ut bland er ”småpojkar” :p …men man måste ju börja någonstans o nu ska det inte bli sämmre iaf o tävlingen gav bra erfarenhet o fick tok mk mersmak o längtar tills nästa..
29 december, 2005 at 21:59 #1012719Anonym anvandareMemberJodå,kör igång en ordentlig planering från nästa vecka fram till Dc.
Kanske jag får tampas med dig då?:emo-thumb
Börjar bli riktigt tävlings sugen.29 december, 2005 at 22:01 #1012720Anonym anvandareMemberKleine wrote:Jodå,kör igång en ordentlig planering från nästa vecka fram till Dc.
Kanske jag får tampas med dig då?:emo-thumb
Börjar bli riktigt tävlings sugen.Uch då, det vill jag inte vara med om
Blir det bara DC-sattsning?29 december, 2005 at 22:06 #1012721Anonym anvandareMemberjiggen wrote:Hej Hej…slänger upp lite bilder på mig nu…:o
Vet att jag behöver lägga på mig lite så kretik är välkommet, positiv eller nekativ:emo-thumb
Sattsar på sm-kval till våren..Fakta:
1981a
ca 92kg off
190,5cmser bra ut:up: föresten hur slänger man ut en bild?ja har försökt många gånger men ja klarade inte…måste man ha bilder på webben eller kan man slänga in nån bild som man har på datorn?
30 december, 2005 at 12:48 #1012722Anonym anvandareMembertack
Du slänger upp vilka bilder du vill, lägger sj in direkt ifrån digitalkameran…..men bilderna måste vara små för att få upp dom på sidan.!
du får öppna upp bilden i ec paint och förminska den, sen försöker du lägga upp den…händer inget då så får du göra om och förminska den med för den är antagligen för stor om du inte får upp den…hade sj problem med det i början före jag luskade fram det 😮30 december, 2005 at 18:52 #1012723Anonym anvandareMemberjiggen wrote:tack
Du slänger upp vilka bilder du vill, lägger sj in direkt ifrån digitalkameran…..men bilderna måste vara små för att få upp dom på sidan.!
du får öppna upp bilden i ec paint och förminska den, sen försöker du lägga upp den…händer inget då så får du göra om och förminska den med för den är antagligen för stor om du inte får upp den…hade sj problem med det i början före jag luskade fram det 😮vsg:) okej…tackar ska försöka slänga in nåra bilder….
30 december, 2005 at 18:53 #1012724Anonym anvandareMemberC:Documents and Settingsaziz_3Mina dokumentMina bilderBild 0271.JPG
30 december, 2005 at 18:54 #1012725Anonym anvandareMember[http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=4269&stc=1&d=1135965322]
30 december, 2005 at 21:10 #1012726Anonym anvandareMemberdu fick kläm på det eller???
ska du göra en nytråd får du välja ”ny tråd” men det kanske du visste?31 december, 2005 at 14:39 #1012727Anonym anvandareMemberjiggen wrote:du fick kläm på det eller???
ska du göra en nytråd får du välja ”ny tråd” men det kanske du visste?hhee…tack för hjälpen….ja klarar nu det;)
2 januari, 2006 at 06:01 #1012728Anonym anvandareMemberjiggen wrote:Uch då, det vill jag inte vara med om
Blir det bara DC-sattsning?Ja passa dig..jag e livsfarlig:bb2: (he he)
Men du hade nog varit en svår nöt och knäcka och så verkar det ju ha gått bra för dig på första tävlingen så jag tror nog inte du behöver vara orolig för mig.DCsatsning först och främst men har jag då bättrat mig så pass att jag tycker det är dags för sm-kval blir det nog det med sedan.
Målet och moroten med träningen är att kvala in till ett SM.2 januari, 2006 at 15:12 #1012729Anonym anvandareMemberKleine wrote:Ja passa dig..jag e livsfarlig:bb2: (he he)
Men du hade nog varit en svår nöt och knäcka och så verkar det ju ha gått bra för dig på första tävlingen så jag tror nog inte du behöver vara orolig för mig.DCsatsning först och främst men har jag då bättrat mig så pass att jag tycker det är dags för sm-kval blir det nog det med sedan.
Målet och moroten med träningen är att kvala in till ett SM.haha ska inte bli sämmre iaf!…ska på sm-kvalet så skulle vara roligt om man kan lyckas kvala in sig som amatör
hur många e det som går vidare? e det prosentuellt eller???? jaja men då ses vi iaf på DC om inte förr2 januari, 2006 at 16:19 #1012730Anonym anvandareMemberjiggen wrote:haha ska inte bli sämmre iaf!…ska på sm-kvalet så skulle vara roligt om man kan lyckas kvala in sig som amatör
hur många e det som går vidare? e det prosentuellt eller???? jaja men då ses vi iaf på DC om inte förrÄr inte säker men har för mig det är 10 bästa som kvalar till SM men jag kan ha fel.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.