Home › Forums › Medlemsbilder › Först Bilderna på mig (DC +180cm)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 januari, 2006 at 14:31 #1012731Anonym anvandareMemberKleine wrote:Är inte säker men har för mig det är 10 bästa som kvalar till SM men jag kan ha fel.
okej..! måste fråga dig en sak med, e j*vligt impad av din mage..!:emo-thumb
hur tränar du fram sidomusklerna så????:worship:4 januari, 2006 at 09:58 #1012732Anonym anvandareMemberser skitbra ut! hoppas resan hem gick bra så ses vi på fler tävlingar framöver!:emo-thumb
/Wille4 januari, 2006 at 13:14 #1012733Anonym anvandareMemberwille wrote:ser skitbra ut! hoppas resan hem gick bra så ses vi på fler tävlingar framöver!:emo-thumb
/WilleMen tjennare :emo-thumb
Blev det någon FF för dig då eller la du det på is:bb3: ????? tävlingspalner framöver????, går träningen då????Vh/Henke
5 januari, 2006 at 09:44 #1012734Anonym anvandareMemberjiggen wrote:okej..! måste fråga dig en sak med, e j*vligt impad av din mage..!:emo-thumb
hur tränar du fram sidomusklerna så????:worship:*S*Tack så jättemycket.
Grejen är bara den att jag tränar inte mage..:o
Men det är nog min bästa muskelgrupp.
Kanske ska sluta träna ngt alls,kanske funkar??
Men jag har faktiskt satt igång magträningen igen efter4 år typ.
Kör chrunches,en specialare av benlyft,och lite diverse när jag kör.
Kan ju kanske bli ännu bättre.Din mage är ju bra den med speciellt med den hårdheten du låg inne med.
Med tanke på din längd fick du en grymt snygg fysik över lag.
Bra rygg,coola axlar,sjysta armar och rippade pecs!
Good job!:emo-thumb5 januari, 2006 at 19:49 #1012735Anonym anvandareMemberKleine wrote:*S*Tack så jättemycket.
Grejen är bara den att jag tränar inte mage..:o
Men det är nog min bästa muskelgrupp.
Kanske ska sluta träna ngt alls,kanske funkar??
Men jag har faktiskt satt igång magträningen igen efter4 år typ.
Kör chrunches,en specialare av benlyft,och lite diverse när jag kör.
Kan ju kanske bli ännu bättre.Din mage är ju bra den med speciellt med den hårdheten du låg inne med.
Med tanke på din längd fick du en grymt snygg fysik över lag.
Bra rygg,coola axlar,sjysta armar och rippade pecs!
Good job!:emo-thumbTack för det kleine:worship:
Man har ju vissa muskelgrupper som växer lättare o min starka sida e ju inte magen, får sån konstig fördelning på magen också
men men det är ju bara att fläska på..:bb2:hur länge har du tränat föresten?
6 januari, 2006 at 05:40 #1012736Anonym anvandareMemberHar kört över 10 år nu.
Men är inte precis ett genetiskt freak så jag måste säga att jag är nöjd med vad jag åstakommit såhär långt.
Har kämpat hårt för vare gram.
Du då??6 januari, 2006 at 20:22 #1012737Anonym anvandareMemberKleine wrote:Har kört över 10 år nu.
Men är inte precis ett genetiskt freak så jag måste säga att jag är nöjd med vad jag åstakommit såhär långt.
Har kämpat hårt för vare gram.
Du då??ofan, en annan e bara en rookie sj e jag uppe i 6år nu..!
var 190cm o 67kg ”tung” när jag började men har fått bra resultat på de åren o särsillt sissta när man har tänkt på kosten,sömn o inte festat så mk så har kroppen svarat mk bättre, men skulle vilja gå upp några kilon, skulle vilja väga in på en 92kg i tävlingsform…men men det komer väl någon gång
..vad väger du föresten o hur lång e du???9 januari, 2006 at 10:38 #1012738Anonym anvandareMemberjiggen wrote:ofan, en annan e bara en rookie sj e jag uppe i 6år nu..!
var 190cm o 67kg ”tung” när jag började men har fått bra resultat på de åren o särsillt sissta när man har tänkt på kosten,sömn o inte festat så mk så har kroppen svarat mk bättre, men skulle vilja gå upp några kilon, skulle vilja väga in på en 92kg i tävlingsform…men men det komer väl någon gång
..vad väger du föresten o hur lång e du???Hade varit gott och väga sin längd!
Jag är 186cm och skulle då vägt 86..hade varit perfekt:)
Men så är det tyvärr inte.
Har kämpat bra länge med att gå över 80 i tävlingsform men det går bara inte.
Off är det inga problem.
Där har jag toppat med 114kg äkta säl!
190 och 67kg,ja då var du inte heller ngn biff:p
Själv var man 186 och 66kg.
Har du ingen bild på 67kg biff-form?12 januari, 2006 at 15:03 #1012739Anonym anvandareMemberKleine wrote:Hade varit gott och väga sin längd!
Jag är 186cm och skulle då vägt 86..hade varit perfekt:)
Men så är det tyvärr inte.
Har kämpat bra länge med att gå över 80 i tävlingsform men det går bara inte.
Off är det inga problem.
Där har jag toppat med 114kg äkta säl!
190 och 67kg,ja då var du inte heller ngn biff:p
Själv var man 186 och 66kg.
Har du ingen bild på 67kg biff-form?Haha 114kg, min drömmgräns är 100+
men har svårt att lägga på mig fett så det får ta lite längre tid men får ju bra resultat då iaf!!…
har inga bilder sen den tiden
iaf inte på datorn men har en rolig bild sen när vi i klassen var i norge när jag gick i 3an på gym när alla posade med bar överkropp, såg den bilden härom månaden o j****vlar vad smal man var, bara massa senor:D18 mars, 2006 at 03:50 #1012740Anonym anvandareMemberriktigt grymm rygg.. llite brist på framsidan.. satsa på gain. o sen deff om 1 år
18 mars, 2006 at 14:42 #1012741Anonym anvandareMember:emo-thumb Tipp Topp
23 maj, 2006 at 23:23 #1012742Anonym anvandareMemberjiggen wrote:Hej Hej…slänger upp lite bilder på mig nu…:o
Vet att jag behöver lägga på mig lite så kretik är välkommet, positiv eller nekativ:emo-thumb
Sattsar på sm-kval till våren..Fakta:
1981a
ca 92kg off
190,5cmdet ser rikigt bra ut …
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.