Första bilden..

Home Forums Medlemsbilder Första bilden..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author

kommer här.. Och enda.. Vill egentligen inte lägga ut bilder såhär under diet, är väl lite nojig antar jag.. Men nu har så många kvinns lagt ut fina bilder så då måste ju även jag göra ett försök 😮 Dåligt ljus på ett försök till sidechest..:

:up: :up:

GRYMMA AXLAR!!!

tack:)

En ”tävlingskollega” e du också ja:p
    Hur länge har du varit med i mmsports?

Dan_The_Man wrote:
    En ”tävlingskollega” e du också ja:p
    Hur länge har du varit med i mmsports?

Jepp8) Oj..det kommer jag inte ihåg 😮 Sen i våras/somras..typ..I lagom tid för licensen iaf.. Så jäkla bra de är:nod Lelle& Olle är underbara!! Hoppas på att träffa många från MM på DC& FF.. Ska ställa upp i BB -57kg på DC samt korta BF klassen på FF! Själv då?

Jag har inte hunnit tävla för mmsports än, jag blev medlem för ca 2 månader sen. Jag tävlade i somras i en tävling där licens inte var ett krav.

Javisst, Lelle e störtskön tycker jag :D och Olle kan sina grejer.
    Jag tänkte tävla nästa år härnäst, kanske nogp, annars blir det som du :p lucia, cbb och Dc, af.

Jag önskar dig lycka till då :D Jag kommer vara där å hejja på dig!:up:

Dan_The_Man wrote:
    Jag har inte hunnit tävla för mmsports än, jag blev medlem för ca 2 månader sen. Jag tävlade i somras i en tävling där licens inte var ett krav.

Javisst, Lelle e störtskön tycker jag, och Olle kan sina grejer.
    Jag tänkte tävla nästa år härnäst, kanske nogp, annars blir det som du lucia, cbb och Dc, af.

Jag önskar dig lycka till då.. Jag kommer vara där å hejja på dig!:up:

Härligt :) Det behöver jag! Alltid bra&tryggt att ha ett underbart (DET BÄSTA!!) TEAM ”bakom” sig.. Får hoppas allt går som jag önskar med dieten fram till tävling& allt runtomkring.. Fria programmet, posering m.m.. Men jag har ju proffshjälp av en underbar coach& en sambo som gärna vill att jag poserar i högklackat för honom :P :D ofta..

Hur är din dagsform då? (om man nu vågar fråga..)

Haha nä det vågar du nog inte fråga Frida, i tävlingsform väger jag väl 97 kanske… just nu står vågen på 120. Jag har bulkat upp en hel del sen juni :p
    Jag bryr mig inte så mkt om vikten nu under vintern, jag ska ju inte stå på scenen nu det närmaste ändå :D
    Mat är gott!

[http://forum.body.se/showthread.php?t=518&page=318 http://forum.body.se/showthread.php?t=518&page=318%5D

:)

FIERCE!! :up:

:emo-thumb

Heja Frida! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.