Home › Forums › Medlemsbilder › Första fotningen, 8kg kvar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 juni, 2006 at 08:51 #1009485Anonym anvandareMemberBoven wrote:Om du ska tävla ska du väl ändå bli hård, eller har du tänkt tävla degig? Sen är ökningarna inte linjära.
mvh Boven
Jag visste jag aldrig skulle kunna hinna bli hård ändå, så det var ett omöjligt mål. Så fick bli att bara skala av lite istället och se tävlingen som en kul prova-på grej för eventuella tävlingar i framtiden.
Du borde spänna av lite mannen ^-^, behöver jag råd så ber jag om det.Om du ställt frågor istället för att göra antaganden hade detta kunna varit en konversation, bara ett tips.
2 juni, 2006 at 09:38 #1009486Anonym anvandareMemberAlm wrote:Jag visste jag aldrig skulle kunna hinna bli hård ändå, så det var ett omöjligt mål. Så fick bli att bara skala av lite istället och se tävlingen som en kul prova-på grej för eventuella tävlingar i framtiden.
Du borde spänna av lite mannen ^-^, behöver jag råd så ber jag om det.Tänkte bara upplysa dig om hur det ligger till. För med din enorma självgodhet så tror jag inte att du rikitigt förstår vilka omöjliga mål du lagt upp.
Alm wrote:Om du ställt frågor istället för att göra antaganden hade detta kunna varit en konversation, bara ett tips.Vad vill du jag ska fråga? Jag ser ju hur det ligger till på korten. Sen kan du sluta men din så kallade förmyndarattityd mot mig. Du är inte i den ställningen för ha den attityden, du borde snarare kyssa mina fötter.
mvh Boven
2 juni, 2006 at 09:48 #1009487Anonym anvandareMemberBoven wrote:Tänkte bara upplysa dig om hur det ligger till. För med din enorma självgodhet så tror jag inte att du rikitigt förstår vilka omöjliga mål du lagt upp.Vad vill du jag ska fråga? Jag ser ju hur det ligger till på korten. Sen kan du sluta men din så kallade förmyndarattityd mot mig. Du är inte i den ställningen för ha den attityden, du borde snarare kyssa mina fötter.
mvh Boven
Vad är det för fel på dig, Boven? Mår du bättre av att klanka ner på andra människor?
2 juni, 2006 at 10:37 #1009488Anonym anvandareMemberBoven wrote:Tänkte bara upplysa dig om hur det ligger till. För med din enorma självgodhet så tror jag inte att du rikitigt förstår vilka omöjliga mål du lagt upp.Vad vill du jag ska fråga? Jag ser ju hur det ligger till på korten. Sen kan du sluta men din så kallade förmyndarattityd mot mig. Du är inte i den ställningen för ha den attityden, du borde snarare kyssa mina fötter.
mvh Boven
Enorma självgodhet ? Är inte det ännu ett antagande? Kanske borde träffa mig först !
Omöjliga mål? We’ll see.Om du anser att jag har en förmyndarattytid mot dig så är det ditt problem inte mitt. Jag har inte negativa attityder till människor, inte heller mot dig. Kyssa dina fötter? Även om du hade varit Ronnie Coleman hade jag inte ens tänkt tanken ^-^. Jag baserar inte min åsikt om människor beroende på hur dom ser ut.
Grundar sig all din negativitet i att du är förbannad på din egen kapacitet? Jag ställer frågan. Sen får vi se om jag får svar på det :up:
2 juni, 2006 at 11:22 #1009489Anonym anvandareMemberAlm wrote:Grundar sig all din negativitet i att du är förbannad på din egen kapacitet? Jag ställer frågan. Sen får vi se om jag får svar på det :up:Nope, är i överlag rätt nöjd faktiskt. Sen är jag inte negativ utan helt uppriktig, vilket jag tycker folk borde sträva efter att vara i dessa sammanhang.
mvh Boven
2 juni, 2006 at 11:30 #1009490Anonym anvandareMemberBoven wrote:Nope, är i överlag rätt nöjd faktiskt. Sen är jag inte negativ utan helt uppriktig, vilket jag tycker folk borde sträva efter att vara i dessa sammanhang.mvh Boven
Stor skillnad på att vara uppriktig och att kommentera negativt och påstå att personer är på ett visst sätt ^-^.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.