Home › Forums › Medlemsbilder › Första lagret färg
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 april, 2007 at 19:19 #896701Anonym anvandareMembermazzy star wrote:Mattias Kom 3:a i -90 BB :emo-thumb
Japp hörde de, jättebra presterat :up: . Synd man inte va på plats. Du får hälsa killen. Hörs o syns.
6 april, 2007 at 20:45 #896702Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Japp hörde de, jättebra presterat :up: . Synd man inte va på plats. Du får hälsa killen. Hörs o syns.De skall jag göra!
6 april, 2007 at 21:31 #896703Anonym anvandareMemberFår gratulera till 3e platsen Matte! :up: , vilken skillnad ifrån bilderna jag såg för ett tag sen!, grymt bra jobbat!
ska bli kul att se lite mera pix sen!
8 april, 2007 at 00:11 #896704Anonym anvandareMemberMåste säga att Mattias gjorde en enorm insats denna helg. 100 ynka gram från att kvala in till korta klassen i CBB. Trots detta + vetskapen att få gå upp emot killar som väger i vissa fall nästan 10 kg mer skulle skrämma många:)
Efter lite prat kom vi fram till att det endå är en väldigt bra träning och även lite kul att slå i underläga… detta resulterade i att vi underdagen mixande med div vitargo, nötkräm, riskakor, v12 och lite vault. Han fick nog i sig 6000 kcal under fredagen:D
Trots detta blev formen bättre och bättre under dagen och tillslut knep han 3:e platsen och besvikelsen över att ha missat kvalgränsen var som bortblåst.
Enormt stor grattis Mattias och du kommer leverera bra i Oslo… sorry att jag inte har möjlighet att följa med.
Lägger in en bild från prisutdelningen jag tog.. tyvärr lite suddig.8 april, 2007 at 02:25 #896705Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Måste säga att Mattias gjorde en enorm insats denna helg. 100 ynka gram från att kvala in till korta klassen i CBB. Trots detta + vetskapen att få gå upp emot killar som väger i vissa fall nästan 10 kg mer skulle skrämma många:)
Efter lite prat kom vi fram till att det endå är en väldigt bra träning och även lite kul att slå i underläga… detta resulterade i att vi underdagen mixande med div vitargo, nötkräm, riskakor, v12 och lite vault. Han fick nog i sig 6000 kcal under fredagen:D
Trots detta blev formen bättre och bättre under dagen och tillslut knep han 3:e platsen och besvikelsen över att ha missat kvalgränsen var som bortblåst.
Enormt stor grattis Mattias och du kommer leverera bra i Oslo… sorry att jag inte har möjlighet att följa med.
Lägger in en bild från prisutdelningen jag tog.. tyvärr lite suddig.Ett stort tack till dig Marcus som var 100% klockren som stand in coach (tack Andreas för telegfonkontakten) och att sedan få coacha dig nästa dag till vinst var skit kul.
Vill tacka alla som stöttat och trott på mig även fast det såg nästa omöjligt ut i början av dieten, ett speciellt tack till Ingvar Larsson för diettips och råd.
Ett stort tack till publik arangörer och dommare och en stor eloge till backstage personalen som åter igen briljerar med svar på hålltider och säger till när det är dax o gå upp och håller stenkoll på allt!
Nu skall en trött och lycklig tävlande lägga sig för nya tag mot Oslo Grand prix om 2 veckor.
8 april, 2007 at 02:33 #896706Anonym anvandareMemberLite blandade bilder från MTGP, blev inte så många då man tävlar och coachar:)
8 april, 2007 at 02:35 #896707Anonym anvandareMember2 st nötkräms burkar gick åt i helgen och 8pkt riskakor.
8 april, 2007 at 02:36 #896708Anonym anvandareMemberMarcus alsing 1:a CBB nybörjare.
8 april, 2007 at 02:39 #896709Anonym anvandareMemberJohan Ederer 1:a BB nybörjare, ja de blir bättre o bättre de där nybörjarna:emo-thumb
Grymt bra jonnat Johan.
8 april, 2007 at 02:41 #896710Anonym anvandareMemberSid knutsson 2:a CBB nybörjare.
Kul o träffas kör hårt nu mannen.
8 april, 2007 at 02:43 #896711Anonym anvandareMemberEfter att alla fotografer var nöjda så smög jag fram och fick en tömmebild:emo-thumb
8 april, 2007 at 08:45 #896712Anonym anvandareMember:up: Grattis Mattias
8 april, 2007 at 11:19 #896713Anonym anvandareMemberGrattis Mattias. Måste ha känns surt att inte kvala med 100 gram heheheh men du visade oss all vad du går för på scen !!! Grattis till 3e platsen inte illa att få pall plats på -90 i BB när man dieten dessutom blev 4 v kortare !!! jag o paula hejade på dig!!!
8 april, 2007 at 15:24 #896714Anonym anvandareMemberHar varit riktigt nervös då jag ej sett några bilder och jag kände mig SÅÅÅ liten i -90 då jag vägde in på 80.6kg.
Men efter att tittat igenom bilderna på Swedgym så är jag jättenöjd för jag gör ju trotts allt inte helt bort mig.
En av mina lyckligaste dagar, kanon tävling, kanon arangemang och kanon trevliga medtävlanden:emo-thumb
8 april, 2007 at 17:23 #896715Anonym anvandareMemberGRATTIS BÅDA!!!! [/b]:buttrock:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.