Första lagret färg

Home Forums Medlemsbilder Första lagret färg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • Author
    mazzy star wrote:
    Mattias Kom 3:a i -90 BB :emo-thumb

Japp hörde de, jättebra presterat :up: . Synd man inte va på plats. Du får hälsa killen. Hörs o syns.

Daniel Gustavsson wrote:
    Japp hörde de, jättebra presterat :up: . Synd man inte va på plats. Du får hälsa killen. Hörs o syns.

De skall jag göra!

Får gratulera till 3e platsen Matte! :up: , vilken skillnad ifrån bilderna jag såg för ett tag sen!, grymt bra jobbat!

ska bli kul att se lite mera pix sen! :)

Måste säga att Mattias gjorde en enorm insats denna helg. 100 ynka gram från att kvala in till korta klassen i CBB. Trots detta + vetskapen att få gå upp emot killar som väger i vissa fall nästan 10 kg mer skulle skrämma många:)
    Efter lite prat kom vi fram till att det endå är en väldigt bra träning och även lite kul att slå i underläga… detta resulterade i att vi underdagen mixande med div vitargo, nötkräm, riskakor, v12 och lite vault. Han fick nog i sig 6000 kcal under fredagen:D
    Trots detta blev formen bättre och bättre under dagen och tillslut knep han 3:e platsen och besvikelsen över att ha missat kvalgränsen var som bortblåst.
    Enormt stor grattis Mattias och du kommer leverera bra i Oslo… sorry att jag inte har möjlighet att följa med.
    Lägger in en bild från prisutdelningen jag tog.. tyvärr lite suddig.

marals76 wrote:
    Måste säga att Mattias gjorde en enorm insats denna helg. 100 ynka gram från att kvala in till korta klassen i CBB. Trots detta + vetskapen att få gå upp emot killar som väger i vissa fall nästan 10 kg mer skulle skrämma många:)
    Efter lite prat kom vi fram till att det endå är en väldigt bra träning och även lite kul att slå i underläga… detta resulterade i att vi underdagen mixande med div vitargo, nötkräm, riskakor, v12 och lite vault. Han fick nog i sig 6000 kcal under fredagen:D
    Trots detta blev formen bättre och bättre under dagen och tillslut knep han 3:e platsen och besvikelsen över att ha missat kvalgränsen var som bortblåst.
    Enormt stor grattis Mattias och du kommer leverera bra i Oslo… sorry att jag inte har möjlighet att följa med.
    Lägger in en bild från prisutdelningen jag tog.. tyvärr lite suddig.

Ett stort tack till dig Marcus som var 100% klockren som stand in coach (tack Andreas för telegfonkontakten) och att sedan få coacha dig nästa dag till vinst var skit kul.

Vill tacka alla som stöttat och trott på mig även fast det såg nästa omöjligt ut i början av dieten, ett speciellt tack till Ingvar Larsson för diettips och råd.

Ett stort tack till publik arangörer och dommare och en stor eloge till backstage personalen som åter igen briljerar med svar på hålltider och säger till när det är dax o gå upp och håller stenkoll på allt!

Nu skall en trött och lycklig tävlande lägga sig för nya tag mot Oslo Grand prix om 2 veckor.

Lite blandade bilder från MTGP, blev inte så många då man tävlar och coachar:)

2 st nötkräms burkar gick åt i helgen och 8pkt riskakor.

Marcus alsing 1:a CBB nybörjare.

Johan Ederer 1:a BB nybörjare, ja de blir bättre o bättre de där nybörjarna:emo-thumb

Grymt bra jonnat Johan.

Sid knutsson 2:a CBB nybörjare.

Kul o träffas kör hårt nu mannen.

Efter att alla fotografer var nöjda så smög jag fram och fick en tömmebild:emo-thumb

:up: Grattis Mattias

Grattis Mattias. Måste ha känns surt att inte kvala med 100 gram heheheh men du visade oss all vad du går för på scen !!! Grattis till 3e platsen inte illa att få pall plats på -90 i BB när man dieten dessutom blev 4 v kortare !!! jag o paula hejade på dig!!!

Har varit riktigt nervös då jag ej sett några bilder och jag kände mig SÅÅÅ liten i -90 då jag vägde in på 80.6kg.

Men efter att tittat igenom bilderna på Swedgym så är jag jättenöjd för jag gör ju trotts allt inte helt bort mig.

En av mina lyckligaste dagar, kanon tävling, kanon arangemang och kanon trevliga medtävlanden:emo-thumb

GRATTIS BÅDA!!!! [/b]:buttrock:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.