Första lagret färg

Home Forums Medlemsbilder Första lagret färg

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 31 through 38 (of 38 total)
  • Author

Grattis Mattias! Gick ju som smort detta, trots det lilla missödet vid invägningen! Kanonbra! Mvh Calle Sirén

Morgonformen efter 2 timmar carido:drinks:

Ja det var härligt att se ditt glädjevrål när det stod klart att 3an var din.:p

Efter en shitty morgon vändes allt till det bättre! Måste vart kalcium& magnesiumbruset som gjorde skillnaden…:emo-thumb

MickeGBG wrote:
    Ja det var härligt att se ditt glädjevrål när det stod klart att 3an var din.:p

Efter en shitty morgon vändes allt till det bättre! Måste vart kalcium& magnesiumbruset som gjorde skillnaden…:emo-thumb

Japp det hjälpte gott mot krampen:emo-thumb

Alltid lika skoj att se bilder på dig kompis, syns att du trivs på scenen!
    Bara att köra på som f*n nu så kommer nästa tävling gå ännu bättre!

Mvh Nisse

Jag har varit ensam hela dagen med mina hundar och har kunnat få tid att smälta allt efter helgen och jag känner att jag är nöjd med detta.

Jag känner mig lycklig och tillfredställd med denna tävling och den snabba viktnedgången har slitit på kroppen ekonomin och mina sociala bitar med sambo och kompisar som hamnat åt sidan så jag har bestämt att inte tävla på Oslo GP utan försöka lägga på mig massa så jag kan tävla i byggning nästa gång det känns mer som det är där jag hör hemma:)

Vill åter igen tacka er som stöttat och hjälpt mig på alla sätt ni vet vilka ni är.

Nu skall jag slappa framför tv med min sambo och hundar och ett stort lass med pannkakor och glass:pop:

Mattias L wrote:
    Har varit riktigt nervös då jag ej sett några bilder och jag kände mig SÅÅÅ liten i -90 då jag vägde in på 80.6kg.

Men efter att tittat igenom bilderna på Swedgym så är jag jättenöjd för jag gör ju trotts allt inte helt bort mig.

En av mina lyckligaste dagar, kanon tävling, kanon arangemang och kanon trevliga medtävlanden:emo-thumb

Snyggt! :up:

Bra jobbat big M!

marals76 wrote:
    Efter lite prat kom vi fram till att det endå är en väldigt bra träning och även lite kul att slå i underläga… detta resulterade i att vi underdagen mixande med div vitargo, nötkräm, riskakor, v12 och lite vault. Han fick nog i sig 6000 kcal under fredagen:D

Det var Max Muscle Full blown Extreme och Primaforce NitroCharge

Viewing 8 posts - 31 through 38 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.