Första tävlingen närmar sig ..

Home Forums Medlemsbilder Första tävlingen närmar sig ..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 153 total)
  • Author

Ska man va krititiskt så släpar ju allt i jämförelse med armarna, vilka enligt mig inte alls passar in, men kan du kötta upp det andra lika bra så kan det nog bli bra…

Som sagt innan så ser du ut att ha extremt bråttom om du ska komma in hård, men man får väl se då hur det gick…

Bra köttat iaf :emo-thumb

Massiv wrote:
    Ruggigt massiv =) triccarna är ju såå brutala!
    4 veckor kvar, så du får nog lägga på en rem om du ska komma in riktigt hård. Vad är din ålder, 85:a?

Lycka till!

84:a

Hur lång är herrn?

Linus.G wrote:
    Hur lång är herrn?

180 cm

1.80, jo då är det sant som dom säger att 42orna ser mkt stora ut :)

Lycka till!

Linus.G wrote:
    1.80, jo då är det sant som dom säger att 42orna ser mkt stora ut :)

Lycka till!

:)

Tackar ..

är faktiskt inte imponerad av din form, du lär få det svårt aatt pricka in en bra form men som sagt armarna ser bra ut. bra för din ålder men jag har sett en kille som ska tävla i samma klass som dig strossa runt på gymet och han ligger flera mil före…

Johannez wrote:
    bra för din ålder men jag har sett en kille som ska tävla i samma klass som dig strossa runt på gymet och han ligger flera mil före…

jasså men min kompis är ännu större än han du såg !!!

tvivlar jag :) denna killen som Johannez såg kommer äga sin klass om han lyckas med laddningen som han ska :emo-thumb

jwallin wrote:
    jasså men min kompis är ännu större än han du såg !!!
    Martin.P wrote:
    tvivlar jag :) denna killen som Johannez såg kommer äga sin klass om han lyckas med laddningen som han ska :emo-thumb

Nu kom jag på vem ni menar :up: Han är bra. MYCKET bra…

On topic: Kör på hårt in i det sista!

Johannez wrote:
    är faktiskt inte imponerad av din form, du lär få det svårt aatt pricka in en bra form men som sagt armarna ser bra ut. bra för din ålder men jag har sett en kille som ska tävla i samma klass som dig strossa runt på gymet och han ligger flera mil före…

Fler mil före med armarna eller formen?? :P

de va h-vete vad sågarlistan kom fram ikväll, tucker att det annars är mestadels ryggdunkar på det här forumet :)

Du har ju 4 veckor på dej, utnytjta tiden väl ;)

Är det långa CBB du ska va med i?

OT: Vem är det som kommer äga sin klass… *nyfiken*

Edit

Martin.P wrote:

martin, misstänkte/misstänker att du har en del med coachningen att göra på killen, micke tror jag han heter va?

Triceposaurus wrote:
    Fler mil före med armarna eller formen?? :P

tyvärr killen så är det både och. inget illa om din fysik men killen är bra…

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 153 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.