Home › Forums › Medlemsbilder › Första tävlingen närmar sig ..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 november, 2006 at 11:58 #933740Anonym anvandareMemberTriceposaurus wrote:mm uscha vad jobbigt .. Jag e stark psykiskt men när alla sitter o äter hämtmat o man själv äter torsk o ris så tar det:)
Men nu e det inte så långt kvar ju
Alltså jag längtar bara efter normal mat såsom spagetthi o köttfärssås o grejor jag oxå .. gaaaah
Hur går det för dig förresten ?? om man får fråga
Jo jag vet, bara att hålla ut.
Jag känner att det inte är bra för mitt psyke att prata mat nu så nära tävlingen
Det tar sig, allt verkar börja släppa nu men jag tabbade mig lite när jag började sänka kolisarna. Har rett upp det nu hoppas jag iof
Så en hyfsad form ska man väl ha lagom till den 9e, hehe.
För dig då?14 november, 2006 at 12:02 #933741Anonym anvandareMemberJohannez wrote:martin, misstänkte/misstänker att du har en del med coachningen att göra på killen, micke tror jag han heter va?:nono: coachen är en tjej en grymt sådan
14 november, 2006 at 12:03 #933742Anonym anvandareMemberMelin wrote:Jo jag vet, bara att hålla ut.Jag känner att det inte är bra för mitt psyke att prata mat nu så nära tävlingen
Det tar sig, allt verkar börja släppa nu men jag tabbade mig lite när jag började sänka kolisarna. Har rett upp det nu hoppas jag iof
Så en hyfsad form ska man väl ha lagom till den 9e, hehe.
För dig då?hehe . nej jag vill inte heller prata mat
lätt o slinka in på det ämnet .. nej nu fokuserar vi på tävlingen ..Nej det går bra men e som sagt less på bandet ..
Men annars så kan jag säga samma sak att det e nu allt börjar lossna rejält bra ..
Har gått ganska smärtfritt faktiskt ,kan ju bara säga att jag inte e orolig för min form.
Med risk för att låta lite självgod..14 november, 2006 at 12:06 #933743Anonym anvandareMemberTriceposaurus wrote:hehe . nej jag vill inte heller prata mat
lätt o slinka in på det ämnet .. nej nu fokuserar vi på tävlingen ..Nej det går bra men e som sagt less på bandet ..
Men annars så kan jag säga samma sak att det e nu allt börjar lossna rejält bra ..
Har gått ganska smärtfritt faktiskt ,kan ju bara säga att jag inte e orolig för min form.
Med risk för att låta lite självgod..Hehe självgod tycker jag inte, går det bra så går det bra, så är det. :up:
Jag e lite orolig för min form faktiskt om jag ska vara ärlig, men jag får se detta som en läro-gång. Placerar jag mig bra så är det bara kul.14 november, 2006 at 12:09 #933744Anonym anvandareMemberMelin wrote:Hehe självgod tycker jag inte, går det bra så går det bra, så är det. :up:
Jag e lite orolig för min form faktiskt om jag ska vara ärlig, men jag får se detta som en läro-gång. Placerar jag mig bra så är det bara kul.Hur länge har du varit på Diet?
14 november, 2006 at 12:10 #933745Anonym anvandareMemberMelin wrote:Hehe självgod tycker jag inte, går det bra så går det bra, så är det. :up:
Jag e lite orolig för min form faktiskt om jag ska vara ärlig, men jag får se detta som en läro-gång. Placerar jag mig bra så är det bara kul.Ja Oja ..
Detta e ju bara en testomgång så att säga..
alla har ju varit nybörjare nån gång;)
O alla vet ju att det är nybörjare oxå ..
Men är ju kul om det är många deltagare , hoppas det kommer flera ..
Du ska se att du hinner i tid ..14 november, 2006 at 12:11 #933746Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hur länge har du varit på Diet?2,5 månader. Tror jag slarvade lite i början så jag får väl skylla mig själv om jag inte prickar formen.
14 november, 2006 at 12:13 #933747Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hur länge har du varit på Diet?15 Veckor !!
14 november, 2006 at 12:14 #933748Anonym anvandareMemberTriceposaurus wrote:Ja Oja ..
Detta e ju bara en testomgång så att säga..
alla har ju varit nybörjare nån gång;)
O alla vet ju att det är nybörjare oxå ..
Men är ju kul om det är många deltagare , hoppas det kommer flera ..
Du ska se att du hinner i tid ..Vi får hoppas, man kan ju inte göra mer än sitt bästa. :emo-thumb
Nu kör vi på fram till tävlingen.14 november, 2006 at 12:15 #933749Anonym anvandareMemberMelin wrote:Vi får hoppas, man kan ju inte göra mer än sitt bästa. :emo-thumb
Nu kör vi på fram till tävlingen.Precis .. det kan man inte ..
Japp .. nu kör vi !!!!
Pumps Are Heavy Man !!14 november, 2006 at 12:16 #933750Anonym anvandareMemberMelin wrote:2,5 månader. Tror jag slarvade lite i början så jag får väl skylla mig själv om jag inte prickar formen.Ok men det är första tävling ändå. Bara att lyssna på coachen :nod
Har du mkt kvar att gå ner?14 november, 2006 at 12:16 #933751Anonym anvandareMemberTriceposaurus wrote:15 Veckor !!:emo-thumb
14 november, 2006 at 12:24 #933752Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ok men det är första tävling ändå. Bara att lyssna på coachen :nod
Har du mkt kvar att gå ner?Grymt förtroende till coachen ja..
Inte mycket alls kvar att ner .. nåt kg .. sen e det vätskan
kommer bli kul :up:
14 november, 2006 at 12:31 #933753Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ok men det är första tävling ändå. Bara att lyssna på coachen :nod
Har du mkt kvar att gå ner?Ehm jag är en typisk ”jag-kan-själv”-människa så jag sköter kost, diet och allt sånt själv 😮 kommer dock ha med mig en coach till tävlingen för påläggning av färg o dy.
Viktmässigt så har jag redan gått ner för mkt enl mig, bf-mässigt så ligger jag ngn % efter det jag tänkt mig.Nu får vi sluta låna Herr Triceps tråd så vi inte hamnar för mkt Offtopic :emo-thumb
14 november, 2006 at 12:36 #933754Anonym anvandareMemberMelin wrote:Ehm jag är en typisk ”jag-kan-själv”-människa så jag sköter kost, diet och allt sånt själv 😮 kommer dock ha med mig en coach till tävlingen för påläggning av färg o dy.
Viktmässigt så har jag redan gått ner för mkt enl mig, bf-mässigt så ligger jag ngn % efter det jag tänkt mig.Nu får vi sluta låna Herr Triceps tråd så vi inte hamnar för mkt Offtopic :emo-thumb
hehe ok.. jag hade tänkt o genomföra allt detta själv jag med .. Men nu hade jag turen att få en coach vid min sida hela vägen .. Jag kan ju säga att jag inte hade klarat detta själv
Herr. Triceps har inget emot lite diskussioner i tråden .. bara prata på :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.