fredagsträning i göteborg

Home Forums Medlemsbilder fredagsträning i göteborg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 66 total)
  • Author
    BIGBOSS wrote:
    Stefans vader är ärligt talat sämre än min mors.
    Och ni vill ha upp dem på en scen :| QUOTE]

Öh fjant,,,, avenyn 22:30 utanför deep? ok? … Allvarligt, mitt inlägg jag gjorde nu visar lika mkt hur löjligt inlägg du gjorde.
    .. cya.

/DG :up:

Paula wrote:
    nope men man behöver inte vara taskig:nono:

Ja, det finns en skillnad mellan att säga ”Bra fysik, men jobba hårdare på vaderna” eller att bara förolämpa någon. Just i det här fallet verkar ju lingan dock vara begåvad med mycket självdistans, men ändå.

Men som sagt, nog om det.

Melin wrote:
    Well alla kan ju inte dunka rygg hela tiden..

Finns ju något som heter konstruktiv kritik.

Mattias L wrote:
    Finns ju något som heter konstruktiv kritik.

Precis :up:

BIGBOSS wrote:
    Stefans vader är ärligt talat sämre än min mors.
    Och ni vill ha upp dem på en scen :| :| :|

Ta upp din mor på scen då. Du verkar ha kommit fel, sväng vänster vid google och sök på kolozzeum istället.

Det är aldrig vaderna som avgör någon tävling…
    Ahmad kom 2a på VM och han är inte spec känd för enorma vader, men visst är det snyggt när vaderna finns där också.

Kunde inte släppa detta? jobbar stenhårt på vaderna för jag vet att dom är långt ifrån bra… å alexander lindström kanske ska börja deffa snart bonnjävel? :what:

Daniel Gustavsson wrote:
    Öh fjant,,,, avenyn 22:30 utanför deep? ok? …

Kanske ett ännu löjligare inlägg :).

maskin wrote:
    Kanske ett ännu löjligare inlägg :).

JO och som sagt jag skrev de oxå ” Allvarligt, mitt inlägg jag gjorde nu visar lika mkt hur löjligt inlägg du gjorde.
    .. cya.

/DG ”” Ironi!!

okej, slutsnackat om lingans vader?? jag får be nån mod plocka bort dessa tråkiga inlägg i en träningsbildtråd
    mvh Paula

alexander lindströms dubbel bicceps , oj förlåt dubbel fläskpannkaka bakifrån… :emo-thumb

Kul bilder!

Som med ett trollslag fylldes Exhale med kvinnor som svettades, slet och vrålade.
    Vi enstaka stackars grabbar är eniga; aldrig mer!!!!:D

hehe, näe alltid kul med lite nytt folk… Stefan ryktas dessutom ha kommit över vad-sorgen ganska fort, hade nått med öl och buffe´att göra?:what:

Olivia wrote:
    Kul bilder men vad är det för fotbollssäsong som snart börjar?
    Trodde den var i full gång eller är det amerikansk fotboll ni pratar om?

Bra vader där på Paula och intressant och se hur muskelfästena skiljer sig mellan olika personer. Det blir så tydligt när man har flera par vader brevid varandra.

hej olivia!
    nej, det är ingen fotbollssäsong, vanessa skriver så mycket ;) jag spelar inte fotboll längre (tyvärr)
    man vet inte om man ska ”tacka” för stora vader, jag är nog lite född med vader, mor och mormor har väldigt lika, sen har jag 20 års fotbollsspelande bakom. Men jag ligger ”efter” på andra ställen! men tack:) mycket annat att jobba med istället, och så himla stora är dom inte ändå….jämförde med min mamma idag för skojs skull, och hon ligger inne med större, attans!

sen är det rätt kul med vader, om det inte blir bråk om det ; ) har ett par killar i släkten 190 långa, vikt ca 95 kg, grymma anlag men det är tufft vadmässigt alltså, och jag upplever att det är så för många killar, som andreas säger kanske det är så att tjejer har större över lag?

MickeGBG wrote:
    Kul bilder!

Som med ett trollslag fylldes Exhale med kvinnor som svettades, slet och vrålade.
    Vi enstaka stackars grabbar är eniga; aldrig mer!!!!:D

hehe, näe alltid kul med lite nytt folk… Stefan ryktas dessutom ha kommit över vad-sorgen ganska fort, hade nått med öl och buffe´att göra?:what:

hehe, några tvingas du dras med ett tag till i alla fall :)
    ja, han såg inte direkt ut att sörja igår ;)

MickeGBG wrote:
    Kul bilder!

nehe, näe alltid kul med lite nytt folk… Stefan ryktas dessutom ha kommit över vad-sorgen ganska fort, hade nått med öl och buffe´att göra?:what:

:drinks: så mår man bra…
    synn att man får lida så för det ida bara :fever:

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 66 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.