Fredrik update pics!

Home Forums Medlemsbilder Fredrik update pics!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 32 total)
  • Author

Hejsan
    Nu är det dags igen för tävling, dock sprack mina planer totalt pga att jag satsade mot en tävling i slutet av Maj i USA, men men det var bara att lägga om till 3:an växel och höja tempot lite i träning och maten.
    Så nu blir det Sweden GP och Loaded sen bär det av till USA i Juli istället.
    Ett tag sedan jag la bilder här. Finns massor på hemsidan som vanligt vid diet.
    Men lägger upp en här med.

MVH

Ser bra ut redan nu om du frågar mig, men kommer såklart se riktigt grymt ut efter några veckor.
    Hur länge har du hållit på med BB?

Får ju lite doriankänsla över första bilden. Ser riktigt bitigt ut :emo-thumb

Ser Ordentligt bra ut Mr Fredd. :up8)

Ser riktigt köttigt ut, å formen ser du ut att kunna pricka ordentligt:emo-thumb

Bit ihop å mal på så ses vi i Varberg!

Mvh / Tobbe

Ps Bli inte för hård bara, det lönar sig inte;)

Du ser ut som en belgian blue !

Äckligt bra : )

Sjukt bra!
    Ådrigt som fan också, det gillar vi! :D

Riktigt bra, får du bara prickat formen så sätter jag dig riktigt högt på min vinnarlista. :)

Grymt! jag satsar mina kort på att din tävlingsäsong kommer att bli riktigt,riktigt nice..
    Dina armar som från början har varit, som jag tycker iallafall, din akilles häl,är riktigt köttiga nu!

RealMagic wrote:
    Grymt! jag satsar mina kort på att din tävlingsäsong kommer att bli riktigt,riktigt nice..
    Dina armar som från början har varit, som jag tycker iallafall, din akilles häl,är riktigt köttiga nu!

Ja det kan man lungt säga, men som sagt slet av biceps redan vid 19 års ålder sen dess har jag inte kunnat köra som jag velat, jag kör armar hårt typ 6-8 veckor från tävling thats it, sen håller de på att släppa igen.
    Men jag har på tok för långa armar för att få dem riktigt bra.

Har för många skador dock just nu som jag måste träna runt hela tiden, ryggen är lidande och bröst kan jag knappt träna pga en gammal lyftar skada.
    Jag körde i mina yngre år på tok för tungt och ostrikt… det har straffat mig bra de sista 6 åren kan jag säga.Mina smala leder är ej till för tunga vikter.
    Ja ok benen är ett undantag 4 operationer och kan fortf köra tunga böj.=)

Vi får se hur formen blir, jag är inte riktigt nöjd, men jag jämnför mig mot min USA tävling -07 hela tiden då allt flöt på ok.

Vi får se på dagen hur jag ser ut.

tufft att du har fixat en så grym fysik med så många skador… dina vader är ju som vi vet helt sjuka!!!

Galet bra Fredrik..
    Ska bli kul att se det slutgiltiga resultatet.

såg odjuret i lördags å kan säga att bilderna e en sak men man måste se fredriks flex för att förstå hur grym han egentligen är!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 32 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.