Fredrik update pics!

Home Forums Medlemsbilder Fredrik update pics!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 32 total)
  • Author
    Johannes Eshak wrote:
    såg odjuret i lördags å kan säga att bilderna e en sak men man måste se fredriks flex för att förstå hur grym han egentligen är!

Tjo
    Grym är jag alltid hård, slät, liten,fet spelar ingen roll jag är grym ändå =)

( Homan) ja vad ska jag säga det är typ de vikter jag använder mig av haha
    som sagt man har fått stå sitt kasst av all idiot träning man hållit på med.

Man lär sig alltid för sent…

Helt sinnes sjuk form Fredrik. Ska bli jävligt roligt att se dig på scenen. Kan du inte bjuda på en vad bild?

Mvh Vad-dyrkarna :up:

Tjena fredrik! Ser helt galet bra ut! Hård, grov och snygga seperationer! Du ser nästan lite torr ut också eller ser jag helt galet? Du håller inte så mycket vatten va eller är det mina ögon som sagt spelar mig ett spratt?

Som inbjuden är du då direktkvalificerad till söndagens Grand Pix tävlingar i Varberg eller kör du ”kvalet” på lördagen också? Vilken klass blir det i så fall? Om det blir – 100 så kan jag ju bara hänga poseringsbrallorna på hyllan:( fast det hade varit helt grymt att stå på samma scen som dig:emo-thumb

Ha det gott och keep up the good work!
    Mvh Sebbe

Tjena .
    Ja jag kör endast på söndag, har massa klienter på lördagen så bäst så…
    vikten spelar mig ingen roll ingen som ser vad jag väger på scenen heller;)

Kämpa på nu Zeb

Fredrik Carlsson wrote:
    Tjena .
    Ja jag kör endast på söndag, har massa klienter på lördagen så bäst så…
    vikten spelar mig ingen roll ingen som ser vad jag väger på scenen heller;)

Kämpa på nu Zeb

Puh,:D😀 Grymt att du kommer att jobba dagen innan tävlingen! Du är en förebild för sporten med dina klienter, ditt team och tävlingssatsningar både nationellt och internationellt!

Jag kämpar på och så ses vi backstage både på SWGP och Loaded! För du skall inte upp till Sandefjord eller?

Zebaztian wrote:
    Puh,:D😀 Grymt att du kommer att jobba dagen innan tävlingen! Du är en förebild för sporten med dina klienter, ditt team och tävlingssatsningar både nationellt och internationellt!

Jag kämpar på och så ses vi backstage både på SWGP och Loaded! För du skall inte upp till Sandefjord eller?

Nej har tyvärr inte tid, annars hade jag gärna kört där med riktigt bra tävling.

Coolt! :up:

Vilken tävling blir det i USA?

Ojdå, här var det rippat, snyggt som fan!

Vaderna, som sagts tidigare.. Helt sjuka!!!! :emo-thumb

Svedberg wrote:
    Vaderna, som sagts tidigare.. Helt sjuka!!!! :emo-thumb

Jo vaderna är ok, dock så som benen har jag slitit häcken av mig för att få dem så med, mycket besök på toaletten under mina tidigare år under ben passen:p

Dock får jag ju skylla mig själv då jag inte tränade armarna som benen.
    När jag väl kom på att jag inte hade några bra armar efter typ 5-6 års träning:o så körde jag på lika direkt och pang sa det i båda fästena…

Så jaman kan om man vill, nu har jag dock hittat ett lite knep att få upp dem ca 1 cm till tävling, helt enkelt USA style: överträning och många arm pass i veckan med höga reps, de orkar ca 8 veckor sen är de slut, gjorde så inför Excalibur -07 och ökade 1 cm sen höll de på att gå igen.

Så förhoppningsvis så har jag hittat en bra balans för mina armar att växa lite, som sagt benen underhåller jag bara när det behövs, ibland ingen ben träning alls på 6 månader… men vader kör jag minst 2 ggr per vecka helst 4 pass

som sagt benen underhåller jag bara när det behövs, ibland ingen ben träning alls på 6 månader… men vader kör jag minst 2 ggr per vecka helst 4 pass[/QUOTE]

du gör som jag:D

:bb:

Ser toppen ut! Ska bli kul att se dig live i Varberg!

och vad sa vi… skulle det bli Loaded också?
    I så fall bokar jag en extra plats på Hiltons frukostbuffé på söndagen!

hillary wrote:
    som sagt benen underhåller jag bara när det behövs, ibland ingen ben träning alls på 6 månader… men vader kör jag minst 2 ggr per vecka helst 4 pass

du gör som jag:D[/QUOTE]

haha jo vaderna kör du när det behövs eller ?:p
    jaja lugn och fin NU Hillary du ska piskas till SM

Bra form. Det är nästan så att man borde åka till Sweden GP bara för att spana in dina vader!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 32 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.