fult med stora ben ???

Home Forums Medlemsbilder fult med stora ben ???

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author

har fått uppfattningen att dem flesta på detta forumet blir imponerade av riktigt stora benmuskler ( fjollgymaren och discobyggaren är termer som används för att hacka på dem som bara tränar överkroppen) ;)
    själv så skall jag precis börja träna benen så jag iaf bygger upp lite muskler men i övrigt så tycker jag det är rätt fult med enorma ben. Detta är bara mitt ideal och jag är mest nyfiken på vad ni övriga medlemmar tycker:emo-thumb väldigt få jeans sitter ju så snyggt på ett par väldigt muskulösa ben!

ps dem tre första tycker jag ser bra ut, lite muskler skall det ändå vara men när det blir för mkt volym ser det bara klumpigt ut!

håller med om att det inte ser snyggt ut med värsta biffen med strutsben men jag tycker det är snyggt med en väldigt vältränad överkropp med lagom ben!

vår kände toppmodell marcus schenkenberg har schyssta spiror samt snubben men reflekterande skor resten tycker jag har alldeles för grova ben.

Over & Out

Du har lagt upp branch warren som ett av dina exempel som du tycker om. Han har ett par av dom mest muskulösa benen i sporten,

[img=http://2.bp.blogspot.com/_g93bcGvgWBo/R_yhXdMamII/AAAAAAAADbg/rjI1lCnr6_o/s400/BranchWarren-MD-PerBernal-236.jpg]Tyckte det var lite lustigt :p Men dom olika bilderna du har som exempel har olika poser så det är svårt att se vilka som har störst/minst.
    Själv tycker jag att det är väldigt facinerande med ett par rejäla klubbor till ben, dock vet jag inte vad mitt eget ideal är för mig själv. Känns som att det kommer ta måånga år innan man bör oroa sig för att få ett par för stora ben.

Benen ska matcha överkroppen om det ska va snyggt, tycker jag.

Blir själv imponerad av grova monster med rejäla ben men skulle själv inte vilja ha det.

bilderna la sig i en lite dum ordning ,självklart är det dem två längst upp till vänster samt längst ner till vänster som jag tycker ser bra ut.
    och givetvis så tycker jag branch warren har väldigt fula ben och precis som du säger bland dem grövsta av alla!!!

alla tycker vi olika och har olika mål. Tur är väl det att vi inte alla vill se likadana ut ;- )

Du kommer med största sannorlikhet aldrig få för stora ben oavsett hur bra eller dåliga dina gener är. Träna hela kroppen inkl ben så får du en vältränad snygg kropp. Du har väl inte mål att bli kroppsbyggare? Då kan jag garantera att även med regelbunden träning av benen så kommer de bli vältränade inte mer. Tränar du någon konditionskrävande sport utöver det så minskar chansen ännu mer.

Det är väl Andreas Malm på de andra bilderna? :)

nopainnogain wrote:
    väldigt få jeans sitter ju så snyggt på ett par väldigt muskulösa ben!

Nu har jag inte ett par väldigt muskulösa pro-true-american-blood and guts-style-hardcore-duty-bodybuildinglårsvep att stoltsera med – Men, problemet jag tidigare fick var att hitta ett par jeans i lokala affärer som inte satt tight över låren, på sommaren blev det oooliiiidligt varmt och svettigt med brallor som satt tight.

Numer tränar jag det jag har lust och orken att träna, ibland tränar jag inte ben på någon vecka eller två och därmed ibland saknar jag mina ”kraftiga” quads, ibland är jag glad och käner mig nöjd ändå – utan kraftiga quads.

Det gäller också som de allra flesta redan vet, att vara nöjd med sig själv och hur man ser ut. Med eller utan big quads, med eller utan giant arms, med eller utan massive chest.

:up::D

Jag blir då iaf riktigt imponerad av ett par riktigt grova ben och tycker det ser otroligt bra ut. Men då är jag ju byggare också…

Sen ang. jeansfrågan, det handlar enligt mig inte om att benen är för stora utan snarare att jeans görs för små eller i för lite utformningar.

Mer designjeans för grova byggarben!! Någon entreprenör eller företagsam människa här på forumet som kan tjäna lite pengar på det kanske? :emo-thumb

En redig favorit är ju Martin Kjellströms lårsvep! :D

Peppar wrote:
    Jag blir då iaf riktigt imponerad av ett par riktigt grova ben och tycker det ser otroligt bra ut. Men då är jag ju byggare också…

Sen ang. jeansfrågan, det handlar enligt mig inte om att benen är för stora utan snarare att jeans görs för små eller i för lite utformningar.

Mer designjeans för grova byggarben!! Någon entreprenör eller företagsam människa här på forumet som kan tjäna lite pengar på det kanske? :emo-thumb

+1!!!

skulle vara kul/bra å veta vad Samir på forumet har för brallor för dom benen är minst sagt stora:)

Peppar wrote:

vältrimmade ben med separationer tycker jag är snyggt men ärligt talat så skulle jag inte vilja ha kjellström ben;)

Ju större ben, desto snyggare enligt mig ! :)

Schenkenbergs vader kan man inte klaga på iaf.

Jag tycker man ska ha grymt grova ben!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.