fult med stora ben ???

Home Forums Medlemsbilder fult med stora ben ???

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author

Ja självklart man ska ha grova ben men dom ska matcha överkroppen med. :)

Marcus S har optimal kropp i mitt tycke, kanske lite mer defination på benen. Men han är ju jättedeffad, ben verkar vara svåra att få hårda av nån anledning.

Tycker dom sista benen var jääävligt snygga faktiskt :D

Men dom är dock grövre nu ;)

Folk får tycka att det är snyggt med vad fan de bäst vill. Personligen så satsar jag på större lår än midja, kanske säger vad jag tycker om lårstorlek?

Personligen skulle jag aldrig vilja ha ben som t.ex. Samir, även om jag är otroligt imponerad av vad han har åstadkommit. Jag tycker Schenkenberg har en snygg kropp som ligger närmare mitt ideal än vad Branch Warren gör.

Mina lår är min välsignelse och förbannelse, jag har alltid haft lätt att lägga på mycket muskelmassa på mina lår, och jag har så länge jag kan minnas, haft lite lurgit att hitta bra byxor då jag haft en mindre storlek i midjan än i låren.

Dock älskar jag mina klubbor då dom är riktigt maffiga och fått både en och två gymbesökare att höja på ögonbrynen. =)

ReNeGaDe wrote:
    TS, kör på det idealet som du tycker är snyggt. 90% av forumet är inne på byggarlinjen, och då är det symetri som gäller, och betydligt mer muskelmassa än vad Schenkenberg besitter.

Schenkenberg är väl symmetrisk?

kul med alla intressanta inlägg. min mening är inte att trampa någon på tårna och jag hoppas ingen tar illa vid av tråden. jag tycker själv det är ganska häpnadsväckande vilken enorm massa branch warren med flera har åstakommit.
    fortsätt gärna & posta era åsikter,det är intressant att höra vad ni har för olika kroppsideal
    Peace Out!:up:

henkebenke wrote:
    Schenkenberg är väl symmetrisk?

Japp det är han, jämnsmal :D

Lars Berglund wrote:
    Japp det är han, jämnsmal :D

HAH du tog orden ur munnen på mig:D

Idealet!:up::P

OBS; fotofromage, apanage, menar jag.

Till alla som är oroliga att de ska få för grova ben säger jag samma sak som en känd megastor byggare sa när en reporter sa att han inte skulle vilja få såna ben som byggaren hade: ” Don’t worry, you woun’t ! ”

(Haha, ursäkta meningsuppbyggnaden.)

Marcus Syvertsen wrote:
    Det är väl Andreas Malm på de andra bilderna? :)

Jodå! That´s me :p

Här e några till på mina gräsliga styltor, alltid äcklar det någon…

Skämt åsido… no hard feelings mot trådskaparen… ;)

/ Malm…

Mäh, är jag den enda som tycker att Schenkenberg har en snygg fysik?
    Meh.

Andreas Malm wrote:
    Jodå! That´s me :p

Här e några till på mina gräsliga styltor, alltid äcklar det någon…

Skämt åsido… no hard feelings mot trådskaparen… ;)

/ Malm…

Gryymma ben!:up:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.