Fyfan

Home Forums Medlemsbilder Fyfan

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 84 total)
  • Author

Fyfan mitt själv förtroende är i botten alltså :P Jag vette fan hur jag ska ta mig till. Ni kanske kan ge några BRA råd :P

så mkt blir det inte, hade tänkte att gå ner i vikt först :/ Jag hatar bristningarna :P dom förstör ju alla planer man har typ, går det ens få en fin kropp med dom? :P

När du tränar så förbrukar du energi = börja träna

Jo, men fan, om jag endå inte kommer att se några synliga resultat typ medans jag är på nergång, så skiter jag i det helt tills jag är nöjd. Hellre sitter jag hemma och äter mindre.

Har ju tränat i nån månad, har bänkat 1*90. Har alltid varit stark om jag säger så.

Beyond Strength wrote:
    Det gör det verkligen, det syns knappt sen när de har ”läkt”.

Det syns väl inte så där bra på mig igentligen, det är väl blixten så får dom att synas lite mer.

Roevbetan wrote:
    Jo, men fan, om jag endå inte kommer att se några synliga resultat typ medans jag är på nergång, så skiter jag i det helt tills jag är nöjd. Hellre sitter jag hemma och äter mindre.

Jag tycker du ska börja träna istället för att sitta hemma. Det kommer ta betydligt längre tid att sitta hemma och häcka än att dra sig till gymmet och träna samt äta bra mat:up:. Givetvis kommer du få synliga resultat efter ett tag, men det tar sin tid!

Roevbetan wrote:

Vadå? du är nybörjare, du kan nog bygga muskler medans du går ner i vikt.

Kan ju tillägga att jag redan tapat ungefär 15 kg :P så har ju varit större. Och då har jag typ bara suttit hemma :P

Sami.A wrote:

Jo det där känner jag till, men jag hade ju bara tänkt gå ner kanske 10 kg eller något, och jag hade tänkt tagit 1 kg i veckan ungefär :P Så jag lär inte hinna bygga så mkt på 2 månader :P

Roevbetan wrote:
    Kan ju tillägga att jag redan tapat ungefär 15 kg :P så har ju varit större. Och då har jag typ bara suttit hemma :P

Du frågar om råd, nu har du fått det.
    Vill du fortfarande sitta hemma så gör det, ingen tvingar dig till att träna. :|

Jo, och jag är tacksam.

Alltid snyggt med muskler, även om du inte skulle kunna få bort bristningarna, dessutom kommer du må bättre även mentalt av att bli starkare och mer muskulös. Allt tyder ju även på att mer muskelmassa sparas om man tränar när man gå ner i vikt. Samt att det är kul. Vilka fördelar har du med att låta bli att träna?

Sami.A wrote:

++1

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 84 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.