Home › Forums › Medlemsbilder › Fyfan
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 mars, 2007 at 15:01 #900098Anonym anvandareMemberRoevbetan wrote:Andledningen till det är att det är min kompis gamla konto. Som jag fått då han gjorde en ny
Aha, så pass.
Fast ska vi verkligen tro på det?:emo-thumb
28 mars, 2007 at 15:02 #900099Anonym anvandareMemberVarför bryr du dig om vikten?
Träna mycket o ät bra så kan du gå efter spegeln eller måttbandet istället. Du kommer ändå att gå upp i vikt om du styrketränar ju, men samtidigt se bättre ut.28 mars, 2007 at 16:21 #900100Anonym anvandareMemberEmil Rinse wrote:Varför bryr du dig om vikten?
Träna mycket o ät bra så kan du gå efter spegeln eller måttbandet istället. Du kommer ändå att gå upp i vikt om du styrketränar ju, men samtidigt se bättre ut.men man vill ju inte bli för stor…
28 mars, 2007 at 17:03 #900101Anonym anvandareMemberDet finns bara fördelar i ditt fall med att börja styrketräna redan nu. Allt annat är skitsnack. När allt känns piss kan det bara bli bättre, eller hur?
28 mars, 2007 at 17:20 #900102Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Det finns bara fördelar i ditt fall med att börja styrketräna redan nu. Allt annat är skitsnack. När allt känns piss kan det bara bli bättre, eller hur?+1. Kom igen nu bara. Blås igång med träningen igen.
28 mars, 2007 at 18:28 #900103Anonym anvandareMemberJo, funderar faktiskt på det Och ja Jon, vad har jag för anledning att ljuga? haha var inte meningen att jag skulle stanna här länge utan bara lägga in denna bilden och få kommentarer
28 mars, 2007 at 18:37 #900104Anonym anvandareMemberOch när jag endå är här, är det någon som har ett bra schema att dela med sig, skrivet med set och reps inkl övningar hellst med 2 dagar mage, för bästa resultat typ
28 mars, 2007 at 18:49 #900105Anonym anvandareMemberRoevbetan wrote:Och när jag endå är här, är det någon som har ett bra schema att dela med sig, skrivet med set och reps inkl övningar hellst med 2 dagar mage, för bästa resultat typvarför 2 dagar mage?
skall du bygga bulkmage?
tränar du magen extra kommer den bli större…precis som allt aNNAT…28 mars, 2007 at 19:02 #900106Anonym anvandareMemberEnok wrote:varför 2 dagar mage?
skall du bygga bulkmage?
tränar du magen extra kommer den bli större…precis som allt aNNAT…Hinner nog stoppa mag träning innan den är så stor Men tänkte att jag aldrig tränat mage, så jag kan nog piska den lite mer än allt annat så resultaten kommer snabbare
28 mars, 2007 at 19:04 #900107Anonym anvandareMemberBörjar du träna stenhårt redan nu och stenhård cardio mat mm så är drömkroppen nära till sommaren :emo-thumb fast frågan är om du har vad som krävs? jag tror inte det för då hade du inte ens funderat på att inte sticka och träna redan ikväll!
28 mars, 2007 at 19:07 #900108Anonym anvandareMemberRoevbetan wrote:Jo, men fan, om jag endå inte kommer att se några synliga resultat typ medans jag är på nergång, så skiter jag i det helt tills jag är nöjd. Hellre sitter jag hemma och äter mindre.me den inställningen kommer du ingen stanns, dags att tänka om.:emo-thumb
28 mars, 2007 at 19:08 #900109Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:Börjar du träna stenhårt redan nu och stenhård cardio mat mm så är drömkroppen nära till sommaren :emo-thumb fast frågan är om du har vad som krävs? jag tror inte det för då hade du inte ens funderat på att inte sticka och träna redan ikväll!haha, jag gör det som krävs helt enkelt. Nej jag tänkter inte gå ner i kväll, för jag var dit imorse
28 mars, 2007 at 19:08 #900110Anonym anvandareMemberRoevbetan wrote:Jo, funderar faktiskt på det Och ja Jon, vad har jag för anledning att ljuga? haha var inte meningen att jag skulle stanna här länge utan bara lägga in denna bilden och få kommentarerLugn och fin nu. Retades lite bara.:emo-thumb
Lycka till med allt!28 mars, 2007 at 19:10 #900111Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Lugn och fin nu. Retades lite bara.:emo-thumb
Lycka till med allt!Haha, det är ingen fara. Jag tog det inte på fel sätt endå
28 mars, 2007 at 19:16 #900112Anonym anvandareMemberJag tycker bristningarna är coola
Lägg till en tvättbräda på det så har du stans coolaste mage :emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.