Fyfan

Home Forums Medlemsbilder Fyfan

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 84 total)
  • Author
    Roevbetan wrote:
    Andledningen till det är att det är min kompis gamla konto. Som jag fått då han gjorde en ny :D

Aha, så pass.

Fast ska vi verkligen tro på det?:emo-thumb

Varför bryr du dig om vikten?
    Träna mycket o ät bra så kan du gå efter spegeln eller måttbandet istället. Du kommer ändå att gå upp i vikt om du styrketränar ju, men samtidigt se bättre ut.

Emil Rinse wrote:
    Varför bryr du dig om vikten?
    Träna mycket o ät bra så kan du gå efter spegeln eller måttbandet istället. Du kommer ändå att gå upp i vikt om du styrketränar ju, men samtidigt se bättre ut.

men man vill ju inte bli för stor…;)

Det finns bara fördelar i ditt fall med att börja styrketräna redan nu. Allt annat är skitsnack. När allt känns piss kan det bara bli bättre, eller hur?

Calle Sirén wrote:
    Det finns bara fördelar i ditt fall med att börja styrketräna redan nu. Allt annat är skitsnack. När allt känns piss kan det bara bli bättre, eller hur?

+1. Kom igen nu bara. Blås igång med träningen igen.

Jo, funderar faktiskt på det :P Och ja Jon, vad har jag för anledning att ljuga? haha :D var inte meningen att jag skulle stanna här länge utan bara lägga in denna bilden och få kommentarer :P

Och när jag endå är här, är det någon som har ett bra schema att dela med sig, skrivet med set och reps inkl övningar :P hellst med 2 dagar mage, för bästa resultat typ :P

Roevbetan wrote:
    Och när jag endå är här, är det någon som har ett bra schema att dela med sig, skrivet med set och reps inkl övningar :P hellst med 2 dagar mage, för bästa resultat typ :P

varför 2 dagar mage?
    skall du bygga bulkmage?
    tränar du magen extra kommer den bli större…precis som allt aNNAT…

Enok wrote:
    varför 2 dagar mage?
    skall du bygga bulkmage?
    tränar du magen extra kommer den bli större…precis som allt aNNAT…

Hinner nog stoppa mag träning innan den är så stor :P Men tänkte att jag aldrig tränat mage, så jag kan nog piska den lite mer än allt annat :P så resultaten kommer snabbare :P

Börjar du träna stenhårt redan nu och stenhård cardio mat mm så är drömkroppen nära till sommaren :emo-thumb fast frågan är om du har vad som krävs? jag tror inte det för då hade du inte ens funderat på att inte sticka och träna redan ikväll!

Roevbetan wrote:
    Jo, men fan, om jag endå inte kommer att se några synliga resultat typ medans jag är på nergång, så skiter jag i det helt tills jag är nöjd. Hellre sitter jag hemma och äter mindre.

me den inställningen kommer du ingen stanns, dags att tänka om.:emo-thumb

Martin.P wrote:
    Börjar du träna stenhårt redan nu och stenhård cardio mat mm så är drömkroppen nära till sommaren :emo-thumb fast frågan är om du har vad som krävs? jag tror inte det för då hade du inte ens funderat på att inte sticka och träna redan ikväll!

haha, jag gör det som krävs helt enkelt. Nej jag tänkter inte gå ner i kväll, för jag var dit imorse ;)

Roevbetan wrote:
    Jo, funderar faktiskt på det :P Och ja Jon, vad har jag för anledning att ljuga? haha :D var inte meningen att jag skulle stanna här länge utan bara lägga in denna bilden och få kommentarer :P

Lugn och fin nu. Retades lite bara.:emo-thumb
    Lycka till med allt!

Jon Larsson wrote:
    Lugn och fin nu. Retades lite bara.:emo-thumb
    Lycka till med allt!

Haha, det är ingen fara. Jag tog det inte på fel sätt endå :P

Jag tycker bristningarna är coola :-D
    Lägg till en tvättbräda på det så har du stans coolaste mage :emo-thumb

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 84 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.