Home › Forums › Medlemsbilder › Fyfan
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 mars, 2007 at 19:21 #900113Anonym anvandareMemberassmuscle wrote:Jag tycker bristningarna är coola
Lägg till en tvättbräda på det så har du stans coolaste mage :emo-thumbDagens skämt där då men tvätt brädan skulle inte sitta helt fel
28 mars, 2007 at 19:27 #900114Anonym anvandareMemberMen jag lovar, om du fixar mig ett killer schema Martin.P så ska jag skicka er en fin bild i början sommaren. Med klar FÖRBÄTTRING
28 mars, 2007 at 19:31 #900115Anonym anvandareMemberdu kan göra något åt bristningarna bara så du vet. googla och hitta något ställe nära där du bor. Jag kan inte göra reklam men bor du i stockholm pm mig så kan jag säga vart du ska åka.
28 mars, 2007 at 19:57 #900116Anonym anvandareMemberRoevbetan wrote:Hinner nog stoppa mag träning innan den är så stor Men tänkte att jag aldrig tränat mage, så jag kan nog piska den lite mer än allt annat så resultaten kommer snabbareVisst, så funkar det.. Jag tycker mina biceps släpar en aning, så jag kör dom så gott som varje dag nuförtiden _>” title=”>_>” class=”bbcode_smiley” />
Skämt åsido, magen behöver vila som vilken annan muskelgrupp som helst. Men visst, 2ggr/vecka kan du helt klart träna alla muskelgrupper.
Sök lite efter olika träningsupplägg så ska du nog hitta en del.. Kolla även under artiklar efter Bartolls träningsmetodik, den kan vara bra för dig.
28 mars, 2007 at 21:19 #900117Anonym anvandareMemberassmuscle wrote:Jag tycker bristningarna är coola
Lägg till en tvättbräda på det så har du stans coolaste mage :emo-thumbJag tycker din frilla är cool.
28 mars, 2007 at 21:21 #900118Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:Börjar du träna stenhårt redan nu och stenhård cardio mat mm så är drömkroppen nära till sommaren :emo-thumb fast frågan är om du har vad som krävs? jag tror inte det för då hade du inte ens funderat på att inte sticka och träna redan ikväll!+1
28 mars, 2007 at 21:39 #900119Anonym anvandareMemberJo, jag tänkte ju börja träna stenhårt på måndag. Jag tänkte köra efter Max-ots alla övningar, fast öka repsen.
28 mars, 2007 at 21:41 #900120Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:+1Det är ju faktiskt ungefär Jacksatans fysik jag vill ha
28 mars, 2007 at 21:47 #900121Anonym anvandareMemberRoevbetan wrote:Det är ju faktiskt ungefär Jacksatans fysik jag vill haDå är det bara att köra igång. Jag skulle vilja påstå att styrketräningen nästan är ännu viktigare när man deffar, om man nu kan säga så. Att deffa utan att träna blir verkligen katastrof för formen på alla sätt och vis. Det är därför alla som ”bantar” alltid ser ut som skit;)
Men som alla andra har sagt: Det finns ingen anledning att vänta. Ju snabbare du kan ta dig ner på gymmet desto bättre. Lycka till:up:
28 mars, 2007 at 21:57 #900122Anonym anvandareMemberRoevbetan wrote:Det är ju faktiskt ungefär Jacksatans fysik jag vill haDet fixar du till sommaren om du börjar nu
28 mars, 2007 at 22:04 #900123Anonym anvandareMemberLär ju ta några år iallafall innan jag är uppe i Jacks fysik
28 mars, 2007 at 22:16 #900124Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:du kan göra något åt bristningarna bara så du vet. googla och hitta något ställe nära där du bor. Jag kan inte göra reklam men bor du i stockholm pm mig så kan jag säga vart du ska åka.Vad kan man göra åt hudbristningar? Du behöver inte göra någon reklam, är bara nyfiken på vad det är för behandling du syftar på!
Btt. Jag vägde 112 för något år sedan, styrketränade och låg på kaloriunderskott. Fungerar mycket bra. Det stora eländet är hudbristningarna… Legat stadit på 82-83Kg sen i sommras nu!
Någon nämde i tråden att det blir bättre sen – Det stämmer inte. Dem bleker med tiden men försvinner aldrig.
28 mars, 2007 at 23:17 #900125Anonym anvandareMemberRoevbetan wrote:Andledningen till det är att det är min kompis gamla konto. Som jag fått då han gjorde en nySkriver du och din ”kompis” alltid efter varje mening ?
Roevbetan wrote:Kan ju tillägga att jag redan tapat ungefär 15 kg så har ju varit större. Och då har jag typ bara suttit hemmaRoevbetanS wrote:detta är jag Hoppas skiten funkar nu. Första gången jag lägger in en bild så här28 mars, 2007 at 23:24 #900126Anonym anvandareMemberEverybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift the heavy ass weight. Så roevbetan, masa dig till gymmet och träna:P
28 mars, 2007 at 23:32 #900127Anonym anvandareMembersvårast är att komma igång med träningen men jag ska hjälpa dig…
BÖRJA TRÄNA NU FÖR FAN! …hoppas det hjälper :fun:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.