Fyfan

Home Forums Medlemsbilder Fyfan

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 84 total)
  • Author
    assmuscle wrote:
    Jag tycker bristningarna är coola :-D
    Lägg till en tvättbräda på det så har du stans coolaste mage :emo-thumb

Dagens skämt där då :D men tvätt brädan skulle inte sitta helt fel :P

Men jag lovar, om du fixar mig ett killer schema Martin.P så ska jag skicka er en fin bild i början sommaren. Med klar FÖRBÄTTRING :P

du kan göra något åt bristningarna bara så du vet. googla och hitta något ställe nära där du bor. Jag kan inte göra reklam men bor du i stockholm pm mig så kan jag säga vart du ska åka.

Roevbetan wrote:
    Hinner nog stoppa mag träning innan den är så stor :P Men tänkte att jag aldrig tränat mage, så jag kan nog piska den lite mer än allt annat :P så resultaten kommer snabbare :P

Visst, så funkar det.. Jag tycker mina biceps släpar en aning, så jag kör dom så gott som varje dag nuförtiden _>” title=”>_>” class=”bbcode_smiley” />

Skämt åsido, magen behöver vila som vilken annan muskelgrupp som helst. Men visst, 2ggr/vecka kan du helt klart träna alla muskelgrupper.

Sök lite efter olika träningsupplägg så ska du nog hitta en del.. Kolla även under artiklar efter Bartolls träningsmetodik, den kan vara bra för dig.

assmuscle wrote:
    Jag tycker bristningarna är coola :-D
    Lägg till en tvättbräda på det så har du stans coolaste mage :emo-thumb

Jag tycker din frilla är cool.

Martin.P wrote:
    Börjar du träna stenhårt redan nu och stenhård cardio mat mm så är drömkroppen nära till sommaren :emo-thumb fast frågan är om du har vad som krävs? jag tror inte det för då hade du inte ens funderat på att inte sticka och träna redan ikväll!

+1

Jo, jag tänkte ju börja träna stenhårt på måndag. Jag tänkte köra efter Max-ots alla övningar, fast öka repsen.

Jacksatan wrote:
    +1

Det är ju faktiskt ungefär Jacksatans fysik jag vill ha

Roevbetan wrote:

Då är det bara att köra igång. Jag skulle vilja påstå att styrketräningen nästan är ännu viktigare när man deffar, om man nu kan säga så. Att deffa utan att träna blir verkligen katastrof för formen på alla sätt och vis. Det är därför alla som ”bantar” alltid ser ut som skit;)

Men som alla andra har sagt: Det finns ingen anledning att vänta. Ju snabbare du kan ta dig ner på gymmet desto bättre. Lycka till:up:

Roevbetan wrote:

Det fixar du till sommaren om du börjar nu :D

Lär ju ta några år iallafall innan jag är uppe i Jacks fysik :P

Vanessa Frykman wrote:
    du kan göra något åt bristningarna bara så du vet. googla och hitta något ställe nära där du bor. Jag kan inte göra reklam men bor du i stockholm pm mig så kan jag säga vart du ska åka.

Vad kan man göra åt hudbristningar? Du behöver inte göra någon reklam, är bara nyfiken på vad det är för behandling du syftar på!

Btt. Jag vägde 112 för något år sedan, styrketränade och låg på kaloriunderskott. Fungerar mycket bra. Det stora eländet är hudbristningarna… Legat stadit på 82-83Kg sen i sommras nu!

Någon nämde i tråden att det blir bättre sen – Det stämmer inte. Dem bleker med tiden men försvinner aldrig. : :

Roevbetan wrote:
    Andledningen till det är att det är min kompis gamla konto. Som jag fått då han gjorde en ny :D

Skriver du och din ”kompis” alltid :P efter varje mening ?

Roevbetan wrote:
    Kan ju tillägga att jag redan tapat ungefär 15 kg :P så har ju varit större. Och då har jag typ bara suttit hemma :P

RoevbetanS wrote:
    detta är jag :P Hoppas skiten funkar nu. Första gången jag lägger in en bild så här :P

Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift the heavy ass weight. Så roevbetan, masa dig till gymmet och träna:P

svårast är att komma igång med träningen men jag ska hjälpa dig…

BÖRJA TRÄNA NU FÖR FAN! :P …hoppas det hjälper :fun:

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 84 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.