Fyfan

Home Forums Medlemsbilder Fyfan

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 76 through 84 (of 84 total)
  • Author

jag har en polare som är elitsoldat. han har varit i ganska taskiga situationer där det mesta inte är så kul. han brukar säga några visa ord när man är nere.

Han brukar vända på allt. när jag exempelvis är trött på allt och tycker att vardagen är apskit eller träningen går kasst så lever han med mottot att nä’r något är riktigt stittråkigt så kan det ju bara bli bättre. det är värre när man mår bra som fan menar han få då vet man ju verkligen att det bara kan bli sämre. då vet man ju med säkerhet att det roliga snart e slut. så nu när allt känns piss så peppar man sig själt till ändrig och at tänka som honom har hjälpt mig att uppskatta de flesta situationer.

visa ord Sammy :)

(off topic: uppdatera dina gaddningar på repan as soon as possible).

*kräks*

Jimmy_Ljungby wrote:
    *kräks*

Det var ju ett jävla vettigt första inlägg här på forumet.

KÖP ETT GYM KORT I D A G OCH GÖR DET OXÅ:nod BE OM HJÄLP PÅ DITT GYM MED TRÄNINGEN AV EN PT alltid en början lycka till o du uppdatera dig gärna hur det går
    mvh/snuttan:pop: [/b]

Jon Larsson wrote:
    Det var ju ett jävla vettigt första inlägg här på forumet.

Haha +1 :up:

snuttan347 wrote:
    KÖP ETT GYM KORT I D A G OCH GÖR DET OXÅ:nod BE OM HJÄLP PÅ DITT GYM MED TRÄNINGEN AV EN PT alltid en början lycka till o du uppdatera dig gärna hur det går

Haha, det där kunde man inte missa :| Men jag har redan ett gym kort, och jag börjar på måndag :emo-thumb ni kommer få mer bilder när det är klart

Roevbetan wrote:
    Haha, det där kunde man inte missa :| Men jag har redan ett gym kort, och jag börjar på måndag :emo-thumb ni kommer få mer bilder när det är klart

:wazzup: bra där. Nu har du HÅRD press på dig bara så du vet OSS på BODY slipper du inte undan nu:nono: Ut o rör på dig o ha en trevlig helg[/b]

snuttan347 wrote:

Ja d va en bra idé gör det! skitBra med Gymkort! BÖRJA MED TRÄNNA SÅ SNAR&T SOM MÖJLIGT! JätteBra!!:up: OCH SOM snuttan SÄGER!! GLÖM INTE PT!! :nod WIII!!![/b]

Viewing 9 posts - 76 through 84 (of 84 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.