fyra månaders utveckling

Home Forums Medlemsbilder fyra månaders utveckling

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • Author

Först och främst så tänker jag inte ursäkta mig för det lilla dallret jag har på kroppen..(mat är faktiskt min favoriträtt)..jag jobbar på det. :P
    Men jag vill bara visa hur jag har utvecklats under de senaste fyra månaderna.
    Började på ett mått runt armarna på 26 cm, idag har jag 33 cm.

Själv är jag otroligt nöjd och ger mig inte.

några bilder på ryggen också..

första är innan jag började träna seriöst, den andra är efter en veckas träning och den tredje är efter ca 3 månaders träning

Man ser scarificationen tydligare på tredje ryggbilden :)

Bra, fortsätt så!

Schysst scarification! ;)

Fritiof Gure wrote:
    I princip omöjligt att se någon skillnad, då bilderna som är tre månader senare är tagna på din rygg, och före-bilderna är tagna på din framsida. Jag menar, om du vill visa upp någon skillnad så får du nog ta och visa upp liknande bilder.

Mvh :)

Alltså, den första bilden framifrån är tagen i januari, den andra bilden framifrån är tagen nu i dagarna. Förstår du nu?
    Haha, man kan inte alltid vara på sin vakna sida så jag förlåter dig.
    Och ryggbilderna har jag förklarat i det inlägget.

Melin wrote:
    Man ser scarificationen tydligare på tredje ryggbilden :)

Haha, ja det gör man. Men det är ju musklerna du ska titta efter…inte min scarification. :p

Bra jobbat :emo-thumb
    Jag ser då skillnad :)

herrdanne wrote:
    Bra jobbat :emo-thumb
    Jag ser då skillnad :)

Tack så mycket! Ja skillnad har det blivit, det känns tillochmed. Har kommit fram till att jag måste införskaffa mig en nästan helt ny garderob då mycket av kläderna inte passar längre.

dagsformen på ryggen, mycket nöjd hittills.

Ser fint ut!
    Ser dock ut som att du lyfter upp en osynlig t-shirt och blottar dig för gröna lund… 😮

Neiman wrote:
    Ser fint ut!
    Ser dock ut som att du lyfter upp en osynlig t-shirt och blottar dig för gröna lund… 😮

Tack så mycket!

Man är väl stolt över sina behag. :p
    Nejdå..
    Vi är så högt upp så ingen ser upp dit.
    Ja, mina poser ska jag öva på, men det kommer. Huvudsaken är ju att man ser hur jag utvecklats.

Gymaren wrote:
    Kan tyvärr inte se någon skillnad (hoppas fler kan vara ärliga).

Ja, forumet är ju till för att kritisera och kommentera. Du är dock den enda hittills som sagt att du inte ser någon skillnad.
    Ingen fara dock, jag gråter aldrig över spilld mjölk.

Vad roligt att se att det går frammåt. Alltid roligt när någon kan motivera sin omgivning!

Grymt! :emo-thumb

Baboom wrote:
    Vad roligt att se att det går frammåt. Alltid roligt när någon kan motivera sin omgivning!

Grymt! :emo-thumb

Oj! Tack som f*n! Nu blev jag glad. Jag är långt ifrån mitt mål, men det kommer, sakta men säkert. :bb:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.