Home › Forums › Medlemsbilder › fyra månaders utveckling
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 april, 2008 at 15:43 #773721Anonym anvandareMember
Här är mina mått då och nu:
10 januari 2008
överarm:26 cm
byst:92 cm
axlar:95 cm
stuss:96 cm
lår: 54,5 cm
vader: 33 cm..och dagens mått, 26 April 2008
överarm:33 cm
byst:97,5 cm
axlar:109 cm
stuss:98 cm
lår: 59 cm
vader: 34 cmFeeling the difference!:bb:
28 april, 2008 at 15:46 #773722Anonym anvandareMemberOj, benen ser ut att ha exploderat. Har du före och efter bild på det?
Du borde lägga upp en journal om du inte har det.
28 april, 2008 at 15:58 #773723Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Oj, benen ser ut att ha exploderat. Har du före och efter bild på det?Du borde lägga upp en journal om du inte har det.
Ja jag funderar på att starta en journal faktiskt. Har inga före bilder på bina ben, de kom i skymundan när jag började träna seriöst.
Ska dock strax lägga upp en helkroppsbild från idag, då ser man självklart benen.Men fler ben bilder kommer jag lägga upp.
28 april, 2008 at 16:02 #773724Anonym anvandareMemberTrots herr B’booms hemska smak när det gäller soffor håller jag med honom. Bra jobbat! Hade varit kul att följa dina framsteg i en journal.
MVH,
Mina
28 april, 2008 at 16:09 #773725Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Trots herr B’booms hemska smak när det gäller soffor håller jag med honom. Bra jobbat! Hade varit kul att följa dina framsteg i en journal.MVH,
Mina
Åh vad glad jag blir nu! Tack så jättemycket för komplimangen! Okje, jag får helt enkelt starta en journal, idag. Håll ögonen öppna efter den!
28 april, 2008 at 16:25 #773726Anonym anvandareMemberlindberg.evelina wrote:Åh vad glad jag blir nu! Tack så jättemycket för komplimangen! Okje, jag får helt enkelt starta en journal, idag. Håll ögonen öppna efter den!:emo-thumb
28 april, 2008 at 17:04 #773727Anonym anvandareMemberRyggen ahr ju helt klart blivit bredare, fast jag har väldigt svårt att se att armarna har blivit 7 cm större!
28 april, 2008 at 17:08 #773728Anonym anvandareMemberDavid_E wrote:Ryggen ahr ju helt klart blivit bredare, fast jag har väldigt svårt att se att armarna har blivit 7 cm större!Ja det har jag också svårt att se. men det jobbas på för fullt :p
28 april, 2008 at 17:54 #773729Anonym anvandareMemberlindberg.evelina wrote:Ja, forumet är ju till för att kritisera och kommentera. Du är dock den enda hittills som sagt att du inte ser någon skillnad.
Ingen fara dock, jag gråter aldrig över spilld mjölk.Jag får väl oxå ställa mig till den sälla skaran som har svårt att se skillnad på bilderna. Rät linje från axel till armveck på alla bilderna.
Kan dock hålla med om att dina lats framhävs mer frammåt slutet, men det syns även att du lärt dig posa bättre där, så det är svårt att säga… :frust:
Men ”surt sa räven om rönnbären”, eller vad ska du dra till med nu…
28 april, 2008 at 18:01 #773730Anonym anvandareMemberRouge wrote:Jag får väl oxå ställa mig till den sälla skaran som har svårt att se skillnad på bilderna. Rät linje från axel till armveck på alla bilderna.Kan dock hålla med om att dina lats framhävs mer frammåt slutet, men det syns även att du lärt dig posa bättre där, så det är svårt att säga… :frust:
Men ”surt sa räven om rönnbären”, eller vad ska du dra till med nu…
Det är latsbredden som jag fokuserat på ganska mycket faktiskt.
Äsch ,jag säger faktiskt ingenting den här gången.
Jag är glad för all slags kritik jag får, för det gör bara att jag presterar ännu mer.
Posa kan jag absolut inte göra, men jag övar på det. haha. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.