fyra månaders utveckling

Home Forums Medlemsbilder fyra månaders utveckling

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • Author

Här är mina mått då och nu:

10 januari 2008
    överarm:26 cm
    byst:92 cm
    axlar:95 cm
    stuss:96 cm
    lår: 54,5 cm
    vader: 33 cm

..och dagens mått, 26 April 2008

överarm:33 cm
    byst:97,5 cm
    axlar:109 cm
    stuss:98 cm
    lår: 59 cm
    vader: 34 cm

Feeling the difference!:bb:

Oj, benen ser ut att ha exploderat. Har du före och efter bild på det?

Du borde lägga upp en journal om du inte har det.

Baboom wrote:
    Oj, benen ser ut att ha exploderat. Har du före och efter bild på det?

Du borde lägga upp en journal om du inte har det.

Ja jag funderar på att starta en journal faktiskt. Har inga före bilder på bina ben, de kom i skymundan när jag började träna seriöst.
    Ska dock strax lägga upp en helkroppsbild från idag, då ser man självklart benen.

Men fler ben bilder kommer jag lägga upp. :-)

Trots herr B’booms hemska smak när det gäller soffor håller jag med honom. Bra jobbat! Hade varit kul att följa dina framsteg i en journal.

MVH,

Mina :)

lovelysmile wrote:
    Trots herr B’booms hemska smak när det gäller soffor håller jag med honom. Bra jobbat! Hade varit kul att följa dina framsteg i en journal.

MVH,

Mina :)

Åh vad glad jag blir nu! Tack så jättemycket för komplimangen! Okje, jag får helt enkelt starta en journal, idag. Håll ögonen öppna efter den! :)

lindberg.evelina wrote:
    Åh vad glad jag blir nu! Tack så jättemycket för komplimangen! Okje, jag får helt enkelt starta en journal, idag. Håll ögonen öppna efter den! :)

:emo-thumb

Ryggen ahr ju helt klart blivit bredare, fast jag har väldigt svårt att se att armarna har blivit 7 cm större!

David_E wrote:
    Ryggen ahr ju helt klart blivit bredare, fast jag har väldigt svårt att se att armarna har blivit 7 cm större!

Ja det har jag också svårt att se. men det jobbas på för fullt :p

lindberg.evelina wrote:
    Ja, forumet är ju till för att kritisera och kommentera. Du är dock den enda hittills som sagt att du inte ser någon skillnad.
    Ingen fara dock, jag gråter aldrig över spilld mjölk.

Jag får väl oxå ställa mig till den sälla skaran som har svårt att se skillnad på bilderna. Rät linje från axel till armveck på alla bilderna.

Kan dock hålla med om att dina lats framhävs mer frammåt slutet, men det syns även att du lärt dig posa bättre där, så det är svårt att säga… :frust:

Men ”surt sa räven om rönnbären”, eller vad ska du dra till med nu…

Rouge wrote:
    Jag får väl oxå ställa mig till den sälla skaran som har svårt att se skillnad på bilderna. Rät linje från axel till armveck på alla bilderna.

Kan dock hålla med om att dina lats framhävs mer frammåt slutet, men det syns även att du lärt dig posa bättre där, så det är svårt att säga… :frust:

Men ”surt sa räven om rönnbären”, eller vad ska du dra till med nu…

Det är latsbredden som jag fokuserat på ganska mycket faktiskt.
    Äsch ,jag säger faktiskt ingenting den här gången.
    Jag är glad för all slags kritik jag får, för det gör bara att jag presterar ännu mer. :D
    Posa kan jag absolut inte göra, men jag övar på det. haha.

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.