Ge mig kritik (all sorts)

Home Forums Medlemsbilder Ge mig kritik (all sorts)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 79 total)
  • Author

Schysst fysik! :up:

Kan bara hålla med, ser väldigt bra ut! :)

najs, då vet jag vad jag ska fokusera mer på, har sånt jävla problem med kontakt i rygg bara :S

Tack för era grymma kommentarer:P

Snygg fysik :up:, men du måste hållit på med någon idrott innan?

ReNeGaDe wrote:
    Snygg fysik! Strunta i oljan nästa gång bara.

Den framhäver ju :what:

Tobbbe wrote:
    Snygg fysik :up:, men du måste hållit på med någon idrott innan?

Nja, tränade när jag va 15-17 , 2 ggr i veckan väldigt oseriöst, söp varje fredag o lördag etc.

attur wrote:
    najs, då vet jag vad jag ska fokusera mer på, har sånt jävla problem med kontakt i rygg bara :S

Brukar faktiskt ta ett jävla tag innan man får det. Bara köra på.

Jacksatan wrote:
    Brukar faktiskt ta ett jävla tag innan man får det. Bara köra på.

aoo, va ju bara 18 år gammal färsk gymmare där:P börjar bli lite bättre nu med rygg kontkat ^^

ReNeGaDe wrote:
    Något man även kan säga om photoshopskuggorna.

Det ser bra ut ändå! Så du behöver inte anstränga dig så mycket med ljus och vinklar osv.

Kör hårt!:)

Bara första bilden jag har editerat, lade upp den längre ner utan photoshop också, Jaja tack iallafall!:D

Livet e fan orättvist… *hehe*
    Bra förutsättningar, bara att fortsätta köra.
    Men varför tar du inte nya bilder? Du har ju tränat ännu längre nu, alltså måste det väl se ännu bättre ut också?

Kör hårt!

Addegbg wrote:
    Livet e fan orättvist… *hehe*
    Bra förutsättningar, bara att fortsätta köra.
    Men varför tar du inte nya bilder? Du har ju tränat ännu längre nu, alltså måste det väl se ännu bättre ut också?

Kör hårt!

Tränat mkt, KRÖKAT mkt :P Men ja.. ser väll lika dant ut.. bättre defenition på armar bara..

Okidoki, min kritik:

Skippa oljan!
    Skippa Photoshop!
    Skriv inte att du tränat i 4mån när du tränat i 3 år!

Visa mer än framsida överkropp för helhetsbedömning. (ex baksida, helkropp osv.)
    Börja kör mer rygg & ben om dessa inte hänger med.

Annars ser det brt a ut.

MickeGBG wrote:
    Okidoki, min kritik:

Skippa oljan!
    Skippa Photoshop!
    Skriv inte att du tränat i 4mån när du tränat i 3 år!

Visa mer än framsida överkropp för helhetsbedömning. (ex baksida, helkropp osv.)
    Börja kör mer rygg & ben om dessa inte hänger med.

Annars ser det brt a ut.

säger som till alla andra med photoshop, jag har postat ALLA bilder UTAN photoshop, och en MED , börjar bli trött på o höra klagandet kring det nu, visst oljan kan vi skita i. Tränat seriöst 5 månader är sant tro det eller ej, sen vad jag andvänt för grejjer e min sak.
    Du kan anta saker, men du behöver ju inte bli störtsäker för att det stämmer in med din teori.. Tro det eller ej, efter 2 års disko tränande följt av 1 års paus så är dem här bilderna tagna efter 5 månaders seriös träning.

Jag har tyvärr ingen bild på ben eller rygg och har därför ej lagt upp, men det lär komma.

attur wrote:
    säger som till alla andra med photoshop, jag har postat ALLA bilder UTAN photoshop, och en MED , börjar bli trött på o höra klagandet kring det nu, visst oljan kan vi skita i. Tränat seriöst 5 månader är sant tro det eller ej, sen vad jag andvänt för grejjer e min sak.
    Du kan anta saker, men du behöver ju inte bli störtsäker för att det stämmer in med din teori.. Tro det eller ej, efter 2 års disko tränande följt av 1 års paus så är dem här bilderna tagna efter 5 månaders seriös träning.

Jag har tyvärr ingen bild på ben eller rygg och har därför ej lagt upp, men det lär komma.

:pGrejer? what?

Du bad ju om kritik & har du tränat först 2 år & sen 1 år så BLIR det 3 år.:D Sorry dude.. Ta åt dej att jag sa att det såg bra ut ist!

Bortförklaringar blir bara tramsigt.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 79 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.