Ge mig kritik (all sorts)

Home Forums Medlemsbilder Ge mig kritik (all sorts)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 79 total)
  • Author
    Fritiof Gure wrote:
    Samt hantelrodd, latsdrag, stångrodd osv osv :)

Jao, alla dessa kör jag menmen, kanske är min svaga muskelgrupp, Ska nog pröva köra lite ltätare o fler reps för bättre kontakt på vissa övningar.

Fritiof Gure wrote:
    Jag skulle gärna vilja se utförandet på dem, iom att du har en fysik i övrigt som är sjysst och som du verkar ha lyckats bra med.

Hur är det med benen?

De har varigt rätt proportionella,men inte nu mera eftersom jag inte tränat dem på ett halvår

attur wrote:
    De har varigt rätt proportionella,men inte nu mera eftersom jag inte tränat dem på ett halvår

Varför har du inte de?

attur wrote:
    Någon som för övrigt har något magiskt tips o få starkare v-form?:)

Tryck lite mera ”grejjer”. :up:

Eller vässa till formen i Photoshop?

Inte så konstigt att ryggen halkat efter kanske om du enbart tränat Bröst-Mage-Biceps i 2 år.

Martin112 wrote:
    Tryck lite mera ”grejjer”. :up:

Eller vässa till formen i Photoshop?

Inte så konstigt att ryggen halkat efter kanske om du enbart tränat Bröst-Mage-Biceps i 2 år.

jag har tränat ryggen precis lika hårt som allt annat.

M.Larsson wrote:
    Varför har du inte de?

För att jag inte har kännt någon motivation. ska ta tag i det igen.

Jag tycker att det ser bra ut.. Fortsätt bara att kötta ryggen så händer det nog lite med den också ska du se =)

Inga dagsfärska bilder?

Fritiof Gure wrote:
    Inte konstigt att du inte har någon vidd då, om du tränat ryggen precis lika hårt som benen…………

Som rästen av kroppen hoppas jag att du förstod att jag menade:P

NetCurse wrote:
    Jag tycker att det ser bra ut.. Fortsätt bara att kötta ryggen så händer det nog lite med den också ska du se =)

Inga dagsfärska bilder?

Nä.. inga som e mkt o hurra för.. Här e en färsk som inte visar mycket men den ända jag har:P Kan kanske ta ngn sen om jag får tag på bättre kamera:)

[img=http://i34.photobucket.com/albums/d147/attur/DSC00228.jpg]

attur wrote:
    Jo det gjorde jag! Vem e du?;P

Såg dig idag på gymet. Vit t-shirt hade jag. Goa snebänkar du körde! :emo-thumb

Kan du inte sluta ta bilder i skumma vinklar och med fixat lyse (även photoshopade). Vill du inte ha konstruktiv kritik?

David_E wrote:
    Jag e fortfarande nyfiken på var det var för grejer han hade använt…

Gissa 3 gånger :

attur wrote:
    jag har tränat ryggen precis lika hårt som allt annat.

Precis lika hårt som benen?

Snälla visa dina ben så alla blir nöjda,snygg fysik du har,fortsätt bara så :up:

attur wrote:
    Som resten av kroppen hoppas jag du förstod att jag menade.

Det borde vi alla förstått. Resten av kroppen bör ju rimligtvis inte ha något med benen att göra, de tillhör ju liksom inte ”kroppen” inom viss träningsfilosofi.

:D

Jokes aside. Vad har du för mål med din träning, och kan du för guds skull ta lite ordentliga bilder? Kameran är det inget fel på, som någon nämnde. Kan du ta en sån där mörkerbild så kan du lätt ta en duglig ljus bild.

Fixa, och vill du visa benen kan du som Celox säger göra det också så att alla blir nöjda. Dock skulle jag inte bry mig för mycket om jag var du, inte sitta framför datorn hemma och tänka ”äh fan de vet ingenting jag har koll på läget” utan klargör bara istället att ”Hej, jag tränar inte mina ben, för det vill jag inte göra.” så slipper du allt gnäll ifrån folk.

Detsamma gäller din rygg. Även om den nu suger hästpitt, vilket den säkert gör om du inte lyckas träna den ordentligt, så kan du fortfarande visa upp den för oss. Det finns inget som säger att bara ens bästa sidor får blottas här, forumet är liksom till för att kritisera en helhet. Om du lägger upp en bild på din framsida vilken du själv vet är bra, vad vill du höra?

”Bra.” …visst. Det får du. Du har bra framsida, gratulerar. Vill du inte uppnå något mer än att få det bekräftat? Vissa av oss är här för att hjälpa till lite grann, men när vi inte får något att gå på är det svårt att svara något vettigt, så då blir det lätt att tråden slutar såhär istället.

:)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 79 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.