Home › Forums › Medlemsbilder › Ge mig kritik (all sorts)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 februari, 2008 at 15:05 #777704Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Det borde vi alla förstått. Resten av kroppen bör ju rimligtvis inte ha något med benen att göra, de tillhör ju liksom inte ”kroppen” inom viss träningsfilosofi.
Jokes aside. Vad har du för mål med din träning, och kan du för guds skull ta lite ordentliga bilder? Kameran är det inget fel på, som någon nämnde. Kan du ta en sån där mörkerbild så kan du lätt ta en duglig ljus bild.
Fixa, och vill du visa benen kan du som Celox säger göra det också så att alla blir nöjda. Dock skulle jag inte bry mig för mycket om jag var du, inte sitta framför datorn hemma och tänka ”äh fan de vet ingenting jag har koll på läget” utan klargör bara istället att ”Hej, jag tränar inte mina ben, för det vill jag inte göra.” så slipper du allt gnäll ifrån folk.
Detsamma gäller din rygg. Även om den nu suger hästpitt, vilket den säkert gör om du inte lyckas träna den ordentligt, så kan du fortfarande visa upp den för oss. Det finns inget som säger att bara ens bästa sidor får blottas här, forumet är liksom till för att kritisera en helhet. Om du lägger upp en bild på din framsida vilken du själv vet är bra, vad vill du höra?
”Bra.” …visst. Det får du. Du har bra framsida, gratulerar. Vill du inte uppnå något mer än att få det bekräftat? Vissa av oss är här för att hjälpa till lite grann, men när vi inte får något att gå på är det svårt att svara något vettigt, så då blir det lätt att tråden slutar såhär istället.
Jammen jag har ingen bild på ryggen, ska jag fota mig själv genom spegel eller ngt? Ryggen tränas INTE dåligt för 10onde gången, den tränas lika hårt som bröst, armar, axlar
26 februari, 2008 at 15:07 #777705Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Såg dig idag på gymet. Vit t-shirt hade jag. Goa snebänkar du körde! :emo-thumbHaha jasså? Hmm tränar du med danne o dem ?
26 februari, 2008 at 15:36 #777706Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Det borde vi alla förstått. Resten av kroppen bör ju rimligtvis inte ha något med benen att göra, de tillhör ju liksom inte ”kroppen” inom viss träningsfilosofi.Jokes aside. Vad har du för mål med din träning, och kan du för guds skull ta lite ordentliga bilder? Kameran är det inget fel på, som någon nämnde. Kan du ta en sån där mörkerbild så kan du lätt ta en duglig ljus bild.
Fixa, och vill du visa benen kan du som Celox säger göra det också så att alla blir nöjda. Dock skulle jag inte bry mig för mycket om jag var du, inte sitta framför datorn hemma och tänka ”äh fan de vet ingenting jag har koll på läget” utan klargör bara istället att ”Hej, jag tränar inte mina ben, för det vill jag inte göra.” så slipper du allt gnäll ifrån folk.
Detsamma gäller din rygg. Även om den nu suger hästpitt, vilket den säkert gör om du inte lyckas träna den ordentligt, så kan du fortfarande visa upp den för oss. Det finns inget som säger att bara ens bästa sidor får blottas här, forumet är liksom till för att kritisera en helhet. Om du lägger upp en bild på din framsida vilken du själv vet är bra, vad vill du höra?
”Bra.” …visst. Det får du. Du har bra framsida, gratulerar. Vill du inte uppnå något mer än att få det bekräftat? Vissa av oss är här för att hjälpa till lite grann, men när vi inte får något att gå på är det svårt att svara något vettigt, så då blir det lätt att tråden slutar såhär istället.
Jag vet att mina ben suger varför ska jag då posta dom o få höra vad jag redan vet?
Jag är ”beginner” o lyfter bara för mig själv, la upp ngra bilder för jag ville veta om folk tyckte lika dant som jag gör angående överkroppen.Ville inte ha någon hel-kropps bedömning för att jag har inte ens tankar på att göra något som har med bodybuilding o göra proffisionellt..
Tyckte jag fick några bra bilder på framsida överkropp o ville veta vad andra tyckte.. Förlåt då!
Anyways.. Här e några bildjävlar på ben då och jag pallar inte med något klagande för jag kunde inte ta bilderna på något bättre sätt![img=http://i34.photobucket.com/albums/d147/attur/DSC00241.jpg][img=http://i34.photobucket.com/albums/d147/attur/DSC00232.jpg]
26 februari, 2008 at 15:39 #777707Anonym anvandareMemberLyckades få tag på en bild på ryggen också, här kommer den
[img=http://i34.photobucket.com/albums/d147/attur/IMG_1400.jpg]
26 februari, 2008 at 16:06 #777708Anonym anvandareMemberattur wrote:Lyckades få tag på en bild på ryggen också, här kommer den[img=http://i34.photobucket.com/albums/d147/attur/IMG_1400.jpg]
Ryggen var ju bättre än framsidan..
26 februari, 2008 at 17:15 #777709Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Ryggen var ju bättre än framsidan..+1, bra trapz.
26 februari, 2008 at 17:17 #777710Anonym anvandareMemberBra och fin rygg tycker jag.
26 februari, 2008 at 17:41 #777711Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Ryggen var ju bättre än framsidan..+1 ja jävlar.
:up:
26 februari, 2008 at 17:57 #777712Anonym anvandareMemberNu är det säkert jag som är ute och snurrar, men jag tycker att det ser ut som du har lagt på dig en del vätska mellan front double och back?
26 februari, 2008 at 18:12 #777713Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Nu är det säkert jag som är ute och snurrar, men jag tycker att det ser ut som du har lagt på dig en del vätska mellan front double och back?Det ser så ut men bakgrunden ser likadan ut, såvida han inte har photoshopat lite till.
26 februari, 2008 at 18:33 #777714Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Nu är det säkert jag som är ute och snurrar, men jag tycker att det ser ut som du har lagt på dig en del vätska mellan front double och back?Förstår inte riktigt vad du menar.
Alla photoshop believers, snälla släpp det, tror ni jag är ngt ps pro muscle animator eller?
26 februari, 2008 at 19:36 #777715Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Ryggen var ju bättre än framsidan..Problemet jag har är att jag har ganska stabil midja tittat på bakifrån, Alltså när jag inte flexar så är där 0 v-form så att säga. Kan en deff med försök att få bort fett runt midjan främja ”Avslappnad V-form”? haha:P
27 februari, 2008 at 17:58 #777716Anonym anvandareMemberde där memd oljan och photoshop va lite för mycket annars ser de bra ut :emo-thumb du värkar ha bra fysik och bra hållning så de är bara köra på testa å få lite fylligare muskler och sen kanske göra en liten deff för att maxa de lite avis på dig vager bara 75 för tillfället, snäppet under din fysik haha
bra jobbat och fortsätt så :happy:
27 februari, 2008 at 18:32 #777717Anonym anvandareMemberHG-MAX wrote:de där memd oljan och photoshop va lite för mycket annars ser de bra ut :emo-thumb du värkar ha bra fysik och bra hållning så de är bara köra på testa å få lite fylligare muskler och sen kanske göra en liten deff för att maxa de lite avis på dig vager bara 75 för tillfället, snäppet under din fysik hahabra jobbat och fortsätt så :happy:
Tack:) Gör så gott jag kan med o försöka få dem fylligare, ska ge mig på en deff snart o hoppas på att det kanske kan få mig o se lite större ut
27 februari, 2008 at 20:38 #777718Anonym anvandareMemberattur wrote:Problemet jag har är att jag har ganska stabil midja tittat på bakifrån, Alltså när jag inte flexar så är där 0 v-form så att säga. Kan en deff med försök att få bort fett runt midjan främja ”Avslappnad V-form”? haha:PSjälvklart kommer du få smalare midja när du tappar fett från midjepartiet.
Se bara till att inte tappa för mycket muskelmassa.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.