Grunden är lagd

Home Forums Medlemsbilder Grunden är lagd

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 64 total)
  • Author
    AlexSingh wrote:
    jag skämtade

Ok :D

hahaha… va mycket snack det blev om mitt drickande. Tycker faktist inte det är något större problem att dricka och bygga samtidigt, skulle jag börja bli fet är det en annan femma. men det har jag ju inte.

problemet är väl att det inte finns så mycket annat man kan göra på helger. men jag ska bättra mig. visste inte att det fanns så många som inte drack varje helg. trodde att alla sköna lirare gjorde det, i alla fall alla jag känner :p

De alla flest av mina kompissar dricker varje helg. Jag gjorde också det men när jag blev frälst av gymträningen slutade jag helt. Endorfinet räcker gott och väl

sett råd. se till att träna fredag och lördag-kvällar…och en pizza på det så är man nöjd ändå.

Sammy wrote:
    är en sån form ditt slutliga mål så är det inga som hellst problem att va full fredagar och lördagar och ändå uppnå det.

Ok, då kan jag supa helgerna igenom tills jag når den där formen i alla fall :emo-thumb

Innan festa jag ca 8ggr i månaden (varje fre/lör) och då var jag alltid väldigt packad. Ökade endå hyfsat bra, men de går ju såklart bättre utan fyllorna.

Fattar inte ens hur man orkar dricka varje helg, jag blir helt knäckt i 1 månad frammöver om jag super mycket en kväll..

henkebenke wrote:
    Ok, då kan jag supa helgerna igenom tills jag når den där formen i alla fall :emo-thumb

Ja, du behöver förmodligen inte ens träna på gym. Gå ut i skogen och spring gör lite situps och armhävningar så är saken biff!

Sami123 wrote:
    Fattar inte ens hur man orkar dricka varje helg, jag blir helt knäckt i 1 månad frammöver om jag super mycket en kväll..

Eh.. okej?

hultman wrote:
    Eh.. okej?

heheh.. precis min tanke

primo wrote:
    Ja, du behöver förmodligen inte ens träna på gym. Gå ut i skogen och spring gör lite situps och armhävningar så är saken biff!

hahaha… ”gå ut i skogen och spring” va tror du jag är för skogsmulle?

men seriöst så tycker jag att resultaten ändå är hyffsat bra för att precis ha fyllt 19 och med tanke på att jag ändå har låg BF. Visst skulle man ha kunnat äta upp sig till 95 kg och ta 130 i bänk men.

har ju ändå gått upp 15 kg sen jag va 15 år så (inte växt något på längden heller).. och min BF har inte förändrats med någon markant skillnad

ReNeGaDe wrote:
    mer ben pojk.

jaup… precis börjat köra ben ett halvår tillbaka. Är i grund o botten discobyggare.:D

har ni inget liv lr?
    de finns mer i detta liv än att gymma
    ja dricker själv 2-3 gånger i månaden tycker inte de skaddar
    man måste ju få komma ut och festa och ha kul i bland okså
    kan ju inte bara sitta hemma o dega me sin flickvän lr ligga o trycka på gymmet som nån annan torsk,
    sen trännar ja ju för att få mer brudar på krogen annars finns de ju ingen annledning haha

MAN LEVER 1 GÅNG HAR KUL DEN GÅNGEN

finlandia 4 life :D

Varför har du en ungersk flagga på väggen?

Edit: vad får du ut av att supa, om dina polare super 2 gånger/helg så kan du väll supa till 1 gång/månad och resten av gångerna kan du ju undvara dig 1 öl max….om du inte visste det så sänker du ditt testo med alkohol

hajduman wrote:
    Varför har du en ungersk flagga på väggen?

hehe.. det är en indisk flagga.. ingen speciell anledning, ljuset är bäst just på den platsen hemma hos mig och jag orkade inte ta ner den.

hajduman wrote:
    Edit: vad får du ut av att supa, om dina polare super 2 gånger/helg så kan du väll supa till 1 gång/månad och resten av gångerna kan du ju undvara dig 1 öl max….om du inte visste det så sänker du ditt testo med alkohol

jaup sant

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.