Home › Forums › Medlemsbilder › Grunden är lagd
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 december, 2006 at 23:40 #923691Anonym anvandareMemberPatrik08 wrote:har ni inget liv lr?
de finns mer i detta liv än att gymma
ja dricker själv 2-3 gånger i månaden tycker inte de skaddar
man måste ju få komma ut och festa och ha kul i bland okså
kan ju inte bara sitta hemma o dega me sin flickvän lr ligga o trycka på gymmet som nån annan torsk,
sen trännar ja ju för att få mer brudar på krogen annars finns de ju ingen annledning hahaMAN LEVER 1 GÅNG HAR KUL DEN GÅNGEN
finlandia 4 life
För det första: Varför super du om du har flickvän? Man super ju till 90 % för att få tjejer
För det andra: Om du nu har flickvän, varför tränar du för att få fler brudar på krogen då för? Otrogen va???
16 december, 2006 at 23:43 #923692Anonym anvandareMemberprimo wrote:Ja, du behöver förmodligen inte ens träna på gym. Gå ut i skogen och spring gör lite situps och armhävningar så är saken biff!Är du seriös? Jag kan alltså lägga eventuella gymkortspengar på sprit, och ändå se ut så där? Det är ju kalas i så fall
16 december, 2006 at 23:52 #923693Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Är du seriös? Jag kan alltså lägga eventuella gymkortspengar på sprit, och ändå se ut så där? Det är ju kalas i så fall:unsure:
16 december, 2006 at 23:53 #923694Anonym anvandareMemberPatrik08 wrote:har ni inget liv lr?
de finns mer i detta liv än att gymma
ja dricker själv 2-3 gånger i månaden tycker inte de skaddar
man måste ju få komma ut och festa och ha kul i bland okså
kan ju inte bara sitta hemma o dega me sin flickvän lr ligga o trycka på gymmet som nån annan torsk,
sen trännar ja ju för att få mer brudar på krogen annars finns de ju ingen annledning hahaMAN LEVER 1 GÅNG HAR KUL DEN GÅNGEN
finlandia 4 life
Ja för folk som inte super har inte kul….:frust:
17 december, 2006 at 00:08 #923695Anonym anvandareMemberhajduman wrote:Ja för folk som inte super har inte kul….:frust:Stämmer på mig.
17 december, 2006 at 11:26 #923696Anonym anvandareMemberÄr väl inte så farligt om grabben super till lite då och då det gör jag mä iaf 3 gånger per månad jag mår mycket bättre och har mycket roligare nu än vad jag hade när jag va halv nykterist och super seriös byggare… visst träningen går inte lika bra men allt annat är mycket roligare.
17 december, 2006 at 13:50 #923697Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:[www.lunarstorm.se]alla har vi varit där, men det var i 14 årsåldern.
Väx upp
Jag har min kvar :up:
18 december, 2006 at 13:20 #923698Anonym anvandareMemberorka leka vuxen med att använda avancerade ord haha snälla
du e bara 16 år man e bara ung 1 gång ta vara på de,,ja överdrev lite förut men
lirrarn dricker lite va spelar de för roll
han håller ju igång me träning ändå,18 december, 2006 at 15:29 #923699Anonym anvandareMemberMaci wrote:Leka vuxen? Jag formulerar mig lite mer sofistikerat för att kunna förmedla mitt budskap med bättre pricksäkerhet än felaktiva dubbelkonsonanter, särskrivningar och fonetiska förkortningar. Men nu struntar vi i den här debatten, för det handlar inte om dig och mig, utan om alkohol!Personangrepp å sida, har inget emot dig alls (annat än dina åsikter), han dricker inte LITE. Han dricker rejält, och att han håller igång med träning, när han missbrukar någonting så katabolt som alkohol, är rentav dumt.
Man kommer inte långt ifall man super så hårt, alkohol bryter ner muskler, så enkelt är det.Vill han komma upp i den formen han önskar, ifall det är någon annan form än nuvarande, så är det alkoholen som är boven.
Ni som tränar ”hårt” för att få uppmärksamhet på krogen och impa på muskelkåta tjejer borde kanske se över era övriga vanor, ifall ni inte tycker att själva träningen ger något vidare resultat.
Hantlarna är inte allt!
Bra skrivet i båda posterna, Maci
30 december, 2006 at 02:06 #923700Anonym anvandareMemberBow wow Maci! Bow wow
30 december, 2006 at 05:22 #923701Anonym anvandareMemberMaci wrote:Leka vuxen? Jag formulerar mig lite mer sofistikerat för att kunna förmedla mitt budskap med bättre pricksäkerhet än felaktiva dubbelkonsonanter, särskrivningar och fonetiska förkortningar. Men nu struntar vi i den här debatten, för det handlar inte om dig och mig, utan om alkohol!Personangrepp å sida, har inget emot dig alls (annat än dina åsikter), han dricker inte LITE. Han dricker rejält, och att han håller igång med träning, när han missbrukar någonting så katabolt som alkohol, är rentav dumt.
Man kommer inte långt ifall man super så hårt, alkohol bryter ner muskler, så enkelt är det.Vill han komma upp i den formen han önskar, ifall det är någon annan form än nuvarande, så är det alkoholen som är boven.
Ni som tränar ”hårt” för att få uppmärksamhet på krogen och impa på muskelkåta tjejer borde kanske se över era övriga vanor, ifall ni inte tycker att själva träningen ger något vidare resultat.
Hantlarna är inte allt!
Låt killen dricka 1-3 ggr i månaden , så jävla farligt sabbar inte alkohol musklerna.
Jag är 24 år gammal , 1.70 lång , 85 kg 12 % bf ( maxat 160 kg bänk, 240 mark , 220 böj), jag har druckit i snitt 1-2 ggr / månad sen jag var 19 och tränat sedan jag var 17 år .Under min hetaste fylleperiod var jag ute 1 gång/ vecka i 3-4 månader. Muskeltillväxten handlar i mångt o mycket om rätt genetik…. grabben . Har man inte dom så går det trögare . Jag får väl posta en bild här senare.
mvh30 december, 2006 at 14:14 #923702Anonym anvandareMemberloki04 wrote:Låt killen dricka 1-3 ggr i månaden , så jävla farligt sabbar inte alkohol musklerna.
Jag är 24 år gammal , 1.70 lång , 85 kg 12 % bf ( maxat 160 kg bänk, 240 mark , 220 böj), jag har druckit i snitt 1-2 ggr / månad sen jag var 19 och tränat sedan jag var 17 år .Under min hetaste fylleperiod var jag ute 1 gång/ vecka i 3-4 månader. Muskeltillväxten handlar i mångt o mycket om rätt genetik…. grabben . Har man inte dom så går det trögare . Jag får väl posta en bild här senare.
mvhJa som du själv säger handlar det mkt om vilka gener man begåvats med… Har man inte fått så gynsamma gener som dig kanske det vore bra att inte supa så ofta, med dåliga gener blir det ju viktigare att sköta allt så bra man kan:frust:
30 december, 2006 at 16:51 #923703Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Ok, då kan jag supa helgerna igenom tills jag når den där formen i alla fall :emo-thumbjag menar inte att klanka ner på trådskaparen. men den fysiken han ligger inne med är inget som kräver slavisk kosthållning och grym diciplin. jag kom längre än så på katastrofal mat. levde som en 6 åring. formframska, snabbmakaroner och kalaspuffar typ.
30 december, 2006 at 17:38 #923704Anonym anvandareMemberMaci wrote:Ahaja, det är SÅ det ligger till… Jag som trodde att de personer som hade ett ”liv” inte var i behov utav att tillföra exogena personlighetsdrag i form utav alkohol och droger, för att ha STAKE att ha lite roligt med sina vänner eller prata med flickor.Men iofs, vad vet jag, jag har ju bara ett SJÄLVFÖRTROENDE!
Håller med helt, om man behöver bedöva sina sinnen för att kunna ha roligt då måste man verkligen ha ett tråkigt liv! Nu menar jag inte att man absolut inte ska dricka men 1 gång i veckan låter lite väl mycket enligt mig.
30 december, 2006 at 17:40 #923705Anonym anvandareMemberAlexSignh! Är du inte ungrare? Eller rättare sagt en del! Tycker jag skymtar lite av ungerska flaggan på ditt rum! Ät ät o ät.. analysera inte så jävla mycket om maten mer än att du ska ha i dig tillräckligt med protein. Festande kommer inte förstöra dina byggarplaner om du håller inom rimlig nivå. Måste leva med o vara ung!
Over and out!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.