Grunden är lagd

Home Forums Medlemsbilder Grunden är lagd

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 64 total)
  • Author
    Yacob wrote:
    AlexSignh! Är du inte ungrare? Eller rättare sagt en del! Tycker jag skymtar lite av ungerska flaggan på ditt rum! Ät ät o ät.. analysera inte så jävla mycket om maten mer än att du ska ha i dig tillräckligt med protein. Festande kommer inte förstöra dina byggarplaner om du håller inom rimlig nivå. Måste leva med o vara ung!

Over and out!

hur länge är man ung då??? :P

jiggen wrote:
    hur länge är man ung då??? :P

Efter att man slutat ha sex med personer under 18! :D

(Jiggen du ligger inte bra till! :P )

Yacob wrote:
    Efter att man slutat ha sex med personer under 18! :D

(Jiggen du ligger inte bra till! :

haha…..:up:
    då har jag bara en sak att säja!!!! För evigt ung :P :|

Yacob wrote:
    AlexSignh! Är du inte ungrare? Eller rättare sagt en del! Tycker jag skymtar lite av ungerska flaggan på ditt rum! Ät ät o ät.. analysera inte så jävla mycket om maten mer än att du ska ha i dig tillräckligt med protein. Festande kommer inte förstöra dina byggarplaner om du håller inom rimlig nivå. Måste leva med o vara ung!

Over and out!

Äntligen ett vettigt inlägg i den här tråden . Alex , ta åt dej av det här rådet , känns som om du hellre bör lyssna på en seriös byggare än en massa 18-åringar som inte hunnit träna så länge :emo-thumb .
    Det var precis den här poöängen jag ville komma fram till .

loki04 wrote:
    Äntligen ett vettigt inlägg i den här tråden . Alex , ta åt dej av det här rådet , känns som om du hellre bör lyssna på en seriös byggare än en massa 18-åringar som inte hunnit träna så länge :emo-thumb .
    Det var precis den här poöängen jag ville komma fram till .

man ska inte alltid lyssna på dom äldre

Yacob wrote:

Over and out!

det är en indisk flagga;)

halv indisk, halv finsk.

trasan wrote:
    Finns många ”duktiga” byggare som dricker flertalet gånger per år.

Källa på det ?

Björklund wrote:
    Du menar att det är omöjligt för honom att lägga på sig muskelmassa när han dricker 1 gång i veckan?

Kanske inte omöjligt att lägga på sig muskelmassa , men betydligt mindre än vad han egentligen skulle lagt på sig om han drack då det faktiskt är nåt att fira ?

t.e.x Juldagen,Nyår,Midsommar

IvanLindblad wrote:
    Kanske inte omöjligt att lägga på sig muskelmassa , men betydligt mindre än vad han egentligen skulle lagt på sig om han drack då det faktiskt är nåt att fira ?

t.e.x Juldagen,Nyår,Midsommar

inte fan dricker man för att fira nåt, nejdå. man dricker för att de e sjukt coolt.

för att vara lite ontopic nu, så vill jag påpeka att han kan bli större genom att supa en gång i veckan, ja. känner flertalet som tränar hårt, 4-5 dagar i veckan och super mestadels varje helg, och i alla falll några av de är rätt stora.

björklund: fan va het brud du har på bilden, din? ;)

Björklund wrote:
    tack min bild ja

ahaa.. oj:p

namnet som va lite missvisande

Björklund wrote:
    tjejer kan faktiskt heta Björklund i efternamn också :emo-thumb

hehe aa jo iofs

alkohol=livets källa:emo-thumb

AlexSingh wrote:
    björklund: fan va het brud du har på bilden, din? ;)

hahaha

Lika bra att passa på att vara ute å härja runt lite mednas man är hyffsat ung, ju äldre man blir dessto mer patetiskt blir det ju.
    Sen tycker ja det är ruggit löjligt att dedikera sitt liv till byggning och ALDRIG unna sig något, måste finnas nån form av balans.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.