Hade tråkigt på gymmet

Home Forums Medlemsbilder Hade tråkigt på gymmet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author

Ser som sagt riktigt bra ut! Men överkroppen är för liten eftersom du har redigt rejäla påkar! Det löser du genom att låta benen krympa, eller överkroppen växa =) Jag tycker att ett bra ryggpass grundar man med 2-3set mark, sedan kör du 6-10set rodd + shrugs. Kör gärna mkt forced reps och lite mer pump på lätta vikter. Funkat ok för mig iaf!

Ser ut att räcka långt tycker jag!
    Tror att ryggen kommer att se bredare ut och armarna större om du skalar bort lite överflöd.
    Hur många kilo +/- ligger du från viktgränsen för din längd i CBB?

athleticmia wrote:
    lite bredare rygg kanske inte skulle skada

???…
    Ryggen ser ut att vara det starka vapnet tycker jag!

Massa har du ju så det räcker å blir över, bra jobbat.:up:

Ulrika Johansson wrote:
    Ser ut att räcka långt tycker jag!
    Tror att ryggen kommer att se bredare ut och armarna större om du skalar bort lite överflöd.
    Hur många kilo +/- ligger du från viktgränsen för din längd i CBB?

Har inte en aning faktiskt :)
    Är 180 cm och väger 92 kg på de där bilderna.

Fortress.. tyvärr kan jag inte träna marklyft då jag har en skada på ryggraden som inte tillåter detta. Kör dock väldigt mycket stående rodd och har på senare tid även lag till med drag till bröstet…. bara hoppas det ger resultat.
    Även börjat med hantelrodd då man bytt till gym där de har tyngre vikter.

diggar dina ben, såg dig på pb med :p

Cagiva wrote:
    Det löser du genom att låta benen krympa

????? konstigt inlägg. man kan ju fan inte ha för stora ben…eller jo kanske….mustafa mohammad, men i den klassen befinner sig ingen på detta forum iaf…..sen ska man veta att det sitter mkt fläsk på benen även om det kanske inte syns lika väl som runt magen…..bästa sättet e nog att köra en provdeff å efter det bedömma vad som måste bättras på….:up:

Reyky wrote:
    ????? konstigt inlägg. man kan ju fan inte ha för stora ben…eller jo kanske….mustafa mohammad, men i den klassen befinner sig ingen på detta forum iaf…..sen ska man veta att det sitter mkt fläsk på benen även om det kanske inte syns lika väl som runt magen…..bästa sättet e nog att köra en provdeff å efter det bedömma vad som måste bättras på….:up:

Det va menat som ett skämt.. eftersom benen är större än överkroppen i proportion så kan han ju lösa det genom att skaffa mindre ben.. eller som jag sa (det roligare alternativet) låta överkroppen växa ikapp. Men givetvis gör det inget med stora ben, sedan finns det nog en del späck på benen som du säger.

Cagiva wrote:
    Det va menat som ett skämt.. eftersom benen är större än överkroppen i proportion så kan han ju lösa det genom att skaffa mindre ben.. eller som jag sa (det roligare alternativet) låta överkroppen växa ikapp. Men givetvis gör det inget med stora ben, sedan finns det nog en del späck på benen som du säger.

missade helt sensmoralen i det…sorry :up:

Jäkligt bra ben och axlarna!! :up:

Hellre stora ben och mindre överkropp än tvärtom iallafall…Bevisar att man inte är någon amatör/discobyggare…;)

Marals: Det där ser riktigt bra ut, genomtränad fysik. Ska helt klart bli kul att se dig i form senare i vintertider! Du får en stor tummen upp :emo-thumb

Riktigt schysta ben :emo-thumb (avis, digger fysiken skarpt).
    Tycker inte du ser för liten ut för CBB, kör en provdeff och se (svårt och se vad som släpar innan späcket är borta).

Tror nog att vidden på ryggen kommer fram mkt mer när isoleringen släpper. Lycka till!

Ser mycket bra ut. Du har ju groteska ben! :D

Har nu efter mycket ångest beslutat mig för att tävla nästa vår :)
    Vintern känns lite för nära och jag har mycket annat framöver som tyvärr kommer ta tid från en annars så mycket viktig deff.
    Nu ska man bara hitta någon bra mentor:|
    Någon som vill ta sig en en gubbe och komma med lite tips?

Gustav Johansson wrote:
    Benen rockar! Bra överkropp också… riktigt bra!:up:

Hur tränar du? Tungt med få reps/ lättare med fler reps? Övningar osv.
    Hur lång är du? Skulle vara inspirerande med lite info!

Upp och tävla med dig!:nod

Jag tränar ganska basic.
    Bröst, axlar
    Framsida ben, vader
    Armar
    Rygg, baksida ben
    Kör mycket basövningar och försöker hålla det så enkelt som möjligt. Det som jag har kämpat absolut mest med sista tiden är armarna som ALDRIG vill växa.
    Det som löst detta lite är koncentrationsövningar. Fick tipset av en mycket duktig byggare som jag känner och det har verkligen gett resultat.
    På benen kör jag dock så tungt jag bara kan på knäböj följt av lättabenpressar, benspark och ofta sizzysquat (eller hur det stavas).
    Just nu på morgonen är jag 180 cm.. kommer väl bli några cm kortare efter dagens benpass :)

mycket bra ben grabben :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.