Hajduman

Home Forums Medlemsbilder Hajduman

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Hej! :)

Tänkte presentera mig på forumet.
    Har varit medlem ett tag och tagit del av all bra information.

Jag bor i Helsingborg och är 21 år, 177 cm kort,
    tränat styrketräning ca 5 år men började inte äta
    någorlunda bra förräns jag var 18-19 år ;) .

Jag tränar rent och så som jag känner nu och alltid
    gjort så kommer jag fortsätta med det.
    Det senaste året har jag tränat efter en egen variant av
    en mix mellan Dogg crapp och Max OT.

Vikten ligger på 85 kg i dagsläget och jag lägger upp bilder från 2 veckor tillbax då jag precis avslutat en halvdeff med en vikt på 80 kg.
    Jag har aldrig deffat förut så anledningen till att jag deffade var för att skaffa mig lite erfarenhet till nästa gång jag deffar mer seriöst. Jag kunde blivit en bra bit hårdare men jag ville inte deffa ner mig mer denna gången då det som sagt enbart var för erfarenhetens skull.

Målet med min styrketräning är att exprimentera med min kropp för att bygga så mycket som möjligt med mina förutsättningar. Vad jag prioriterar är övrebröst, ben, vader, triceps,underarmar, och resten :P

Jag påbörjade min ”bulk precis” och mitt kostschema ser ut ungefär på följande sätt:

06.30 två portioner fibergröt, 4 dl mjölk, 30 gram protein pulver
    09.00 mackor, 4 dl mjölk, 250 gr kvarg, mineral & vitamin, C-vit brus
    12.00 4 dl mjölk, 200 gr fullkornspasta/fullkornsris, 150 gr kycklingfile/nötfärsbiff/räkor
    14.00 3 dl mjölk, 15 gr protein pulver
    16.00 mackor, 4 dl mjölk, 250 gr kvarg
    18.30 4 dl mjölk, 200 gr fullkornspasta/fullkornsris, 150 gr kycklingfile/nötfärsbiff/räkor
    19.00 Träning
    21.00 80 gr Malto, 4 dl mjölk, 30 gr protein pulver
    22.30 40 gr protein pulver,4 dl mjölk/vatten
    23.00 ZZZzZzzZzzzZzzzzz

Jag lägger upp 4 bilder….
    Ge mig kritik!! :up:

Mvh David

Mycket nice bygge… formen var helt godkänd också, som
    alexander sade en ryggbild vore ett plus (?) :)

Välkommen ut ur anonymiteten btw :p

ser bra ut!

Hade personligen flyttat lite på målen, och ätit middagen efter träningen. Prottepulver direkt efter träningen förstås, och middag efter det :)

hajduman wrote:
    18.30 4 dl mjölk, 200 gr fullkornspasta/fullkornsris, 150 gr kycklingfile/nötfärsbiff/räkor
    19.00 Träning

Mvh David

Lite för tätt på kanske? En stor måltid 800kcal+ bör man äta 3-4h innan ett hårt träningspass. Men det kanske funkar för dig vad vet jag =) Jag själv hade iaf lagt maten efter passet och tagit något mindre innan. Bra form!

Tack för fina kommentare och bra kritik! :)
    Angående placering av måltider så känns det mycket bra för mig att träna redan 30 minuter efter en stor måltid och kanske skulle man lagt middagen efter passet fast det känns som jag har mer nytta av den före då jag kommer hem ifrån fysiskt tungt arbete så då e de fint med mat
    Och en ryggbild skulle jag lagt upp men jag har tappat min kamera i golvet ett antal gånger så det blir ganska ofta suddiga bilder så ryggbilderna blev för dåliga och sen har jag enbart bulkbilder på rygg :(

Men tack än en gång för fin kritik, ös på mer :)

jämt och bra bygge, dock extra plus till armarna:up:

Lite kul att folk kritiserar kostupplägget… Själv tycker jag att det defenitivt ser ut att fungera… ser skitbra ut, keep up the good work man!

Ser grymt bra ut! Vad ligger måtten på?

Ruggigt grymma armar ! :D

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.