- This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Medlemsbilder › Hajduman
Hej hej!
oki, här följer 7 stycken dagsformen bilder, lite info…
jag har ”deffat” ner mig 3-4 kilo, varför? vet faktiskt inte, ska inte ner mer nu, ska börja bulka nu igen, för vem ska jag egentligen vara fin för?
vikt ~85
längd 177
kanske bör tilläggas att jag aldrig tagit droger eller olagliga preparat, inte för att det kanske spelar någon roll, och jag skriver inte det för att jag inbillar mig att jag e nått massamonster.
Är medveten om att ryggen behöver mer
…
Bilder på ben och vader?
Överkroppen ser riktigt bra ut:)
Köttigt, grymma armar, men det andra passar inte riktigt in till dom. Och rygg behövs som sagt mer kött. :up:
Jamen titta, killen som är rädd för kameran har lagt upp bilder Kul att se!
Som jag sa på kolo, ser mycket bra ut framifrån men behövs mer vidd och tjocklek på ryggen imo : ).
En rolig grej är att varken jag eller heidi kan erinras att vi sett dig träna rygg : D, weird! Tillfälligheter naturligtvis ; ).
Nog fan ser vi några obligatoriska i strechrummet inom kort :>
Syns på gymet!
Krabban såg riktigt köttig ut
Tack, ja jag ska gå igenom min ryggträning lite bättre, ska köra fler set och mer varierande övningar, jag har haft en skada i ländryggen som är i princip bra nu, så det kommer köras tungt.
Binais: tack, nä jag vet inte, det blir nog inget tävlande mer än mot mig själv, visst hade det varit kul….om man inte haft scenskräck
Filip/Heidi: självklart kör jag rygg en dag i veckan, det är nog bara en tillfällighet som du säger att ni inte sätt det
mvh
ser lovande ut kan bli riktgt bra när du förbättrat lite svagheter! mer bredd på axlar o mer
massa på ryggen så kan de bli riktgt bra :up:
oj..tack
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY