Home › Forums › Medlemsbilder › Halvårsredovisning, kritik önskas
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 juni, 2007 at 18:32 #82719Anonym anvandareMember6 juni, 2007 at 18:32 #781194Anonym anvandareMember
Då börjar ännu en termin lida mot sitt slut och det är dax att ta lite gämförelsebilder.
Jag ligger tyvär på samma vikt som jag gjorde i början av terminen (79kg), vilket ju är väldigt dåligt, men jag tror och hoppas att det har hänt något ändå. Mina knän är fortfarande dåliga men har bättrat sig något så jag har kunnat träna lite ben nu frammåt slutet.
Säg gärna vad ni tycker!Före: [http://forum.body.se/showthread.php?t=10648]
Efter:
6 juni, 2007 at 18:33 #781195Anonym anvandareMemberTvå benbilder till:
6 juni, 2007 at 19:24 #781196Anonym anvandareMemberMannen, vad är det som spökar med vikten?
6 juni, 2007 at 19:30 #781197Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Mannen, vad är det som spökar med vikten?Vet inte, tror jag äter för sällan. Det är svårt med ätandet i skolan, jag kan bara ta med mig proteindrink, frukt och havregryn. Sedan så kör jag med Esa Pro och då bör man ju vara tom i magen innan träning så det blir inte så mycket mat efter skolan. Efter träningen brukar jag laga mat, men det är inte alltid jag orkar.
12 juni, 2007 at 01:24 #781198Anonym anvandareMemberOm du inte äter riktig mat minst 2-3 ggr/dag händer inte så mycke med vikten.
Jag har också det där problemet med mat i skolan, men kör på prottedrink/havreröra/banan 2 timmar efter lunch, det brukar försvinna rätt fort så du kan ta esapro någorlunda hungrig, vill du bli hungrig fortare så skippar du havren.12 juni, 2007 at 14:48 #781199Anonym anvandareMemberÄrligt talat har det väl inte hänt så värst mycket.
12 juni, 2007 at 18:12 #781200Anonym anvandareMemberMrTim wrote:Om du inte äter riktig mat minst 2-3 ggr/dag händer inte så mycke med vikten.
Jag har också det där problemet med mat i skolan, men kör på prottedrink/havreröra/banan 2 timmar efter lunch, det brukar försvinna rätt fort så du kan ta esapro någorlunda hungrig, vill du bli hungrig fortare så skippar du havren.Precis. Jag får försöka vara hårdare på det där med havregrynen nästa termin. Kanske hade det varit bra med ett kaseinbaserat proteinpulver i stället för vassle.
12 juni, 2007 at 18:15 #781201Anonym anvandareMemberjsplit wrote:Ärligt talat har det väl inte hänt så värst mycket.Nej, jag vet. Ryggen inbillar jag mig att det har hänt lite på, men jag vet inte. Som titeln säger kritik önskas så tack för en ärlig åsikt:emo-thumb. Om du har något skönt tips så är jag glad om du delar med dig.
12 juni, 2007 at 21:27 #781202Anonym anvandareMemberSer väl lite bättre ut på ryggen.
Hur ofta äter du? Ät ät ät, jag gick upp 9 kg på mindre än 4 månader och jag trodde aldrig jag kunde gå upp i vikt. Åt minst sex måltider om dagen och tränar 3 gånger i veckan.
13 juni, 2007 at 16:08 #781203Anonym anvandareMemberSagara wrote:Ser väl lite bättre ut på ryggen.Hur ofta äter du? Ät ät ät, jag gick upp 9 kg på mindre än 4 månader och jag trodde aldrig jag kunde gå upp i vikt. Åt minst sex måltider om dagen och tränar 3 gånger i veckan.
Jag äter nog bara 1-2 lagade mål mat om dagen. Seda så äter jag ju grötfrukost och några mellanmål också. Jo, jag hade ätit mer om jag hade hunnit, men jag får väll ta mig tid och försöka lägga in ett mål till.
Tack! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.