Har jag gyno eller är jag bara jävligt fet? :)

Home Forums Medlemsbilder Har jag gyno eller är jag bara jävligt fet? :)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • Author

Hej.

Stört mig ett längre tag på att mina bröst är väldigt mjuka, speciellt underifrån. Någon som kan döma om det är gyno jag har eller om jag bara är jävligt fet?

Började gå ner i vikt sen förra månaden inför sommaren nu. Men jag är orolig och har lite ångest…

tack.

Edit: Tog bort bilderna enligt trådskaparens önskan. /Andreas

Kan glädja dig med att du bara är fet fortfarande, titta omkring dig så ser du att det är många grabbar som håller en del fett i de områdena.
    Det hela försvinner säkert vid ytterliggare dietande…

Albin wrote:
    Kan glädja dig med att du bara är fet fortfarande, titta omkring dig så ser du att det är många grabbar som håller en del fett i de områdena.
    Det hela försvinner säkert vid ytterliggare dietande…

Jävligt fet vet jag inte riktigt om jag vill hålla med om att du är!

Detdär kommer försvinna med en korrekt diet=)

Blobas wrote:
    Jävligt fet vet jag inte riktigt om jag vill hålla med om att du är!

Detdär kommer försvinna med en korrekt diet=)

Hjälp, jag skrev väl inte att han var jävligt fet?

Albin wrote:
    Hjälp, jag skrev väl inte att han var jävligt fet?

nej, det gjorde du inte, MEN han påstod det själv :)

sorry för Off top.

Tycker inte det ser ut som gyno. Hade liknande form på brösten själv på högre bf men nu börjar dom ordna till sig :)

lätt att få ”pufft nipps” när man vart överviktig (har lite själv) men de försvinner oftast men tiden om man sköter träning å kost ;)

Jag har värre och tror mitt är gynekomasti.. Har du någon hård knöl vid vårtan eller är de bara fluffigt ?

har också lite smått flufiga nipps men de är nog inte gyno har iallafal inte någon kula under vårtan, tror bara jag har för hög bf för jag har rätt mkt fett runt om titsen :)

Tack för alla svar, riktigt skönt att höra! Varit nojjig en längre period nu. Bad en kunnig titta på titsen och han sa som ni att det är fett och inte gyno. Dags att se över maten nu då :D

Tack, modsen kan gärna ta bort tråden nu så jag slipper skämmas :)

Skurten wrote:
    Tack för alla svar, riktigt skönt att höra! Varit nojjig en längre period nu. Bad en kunnig titta på titsen och han sa som ni att det är fett och inte gyno. Dags att se över maten nu då :D

Tack, modsen kan gärna ta bort tråden nu så jag slipper skämmas :)

Har du en hård knöl ? Eller är de bara pluffsigt ?

ChristianV wrote:
    Har du en hård knöl ? Eller är de bara pluffsigt ?

Trycker jag djupt in i bröstvårtan känner jag en mjuk körtel, typ lika stor som en ärta. Annars är det mest bara pluffs.

J.v.K wrote:
    skäms inte. många som undrar det :)
    jag är en utav de olyckliga som hade det via generna från pappas sida. blev operation för min del. inget jag skäms över, nu kan jag istället hjälpa andra i samma sits

Shit, jag tänkte att det eventuellt gick bort med tiden.. Var det mycket behandling/smärtor då?

J.v.K wrote:
    skäms inte. många som undrar det :)
    jag är en utav de olyckliga som hade det via generna från pappas sida. blev operation för min del. inget jag skäms över, nu kan jag istället hjälpa andra i samma sits

Hur gammal var du när du opererade ? Vad fick du säga för att få en operation ?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.