Home › Forums › Medlemsbilder › Har jag gyno eller är jag bara jävligt fet? :)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 februari, 2010 at 03:25 #525556Anonym anvandareMember
Hej.
Stört mig ett längre tag på att mina bröst är väldigt mjuka, speciellt underifrån. Någon som kan döma om det är gyno jag har eller om jag bara är jävligt fet?
Började gå ner i vikt sen förra månaden inför sommaren nu. Men jag är orolig och har lite ångest…
tack.
Edit: Tog bort bilderna enligt trådskaparens önskan. /Andreas
26 februari, 2010 at 03:25 #70364Anonym anvandareMember26 februari, 2010 at 07:25 #525557Anonym anvandareMemberKan glädja dig med att du bara är fet fortfarande, titta omkring dig så ser du att det är många grabbar som håller en del fett i de områdena.
Det hela försvinner säkert vid ytterliggare dietande…26 februari, 2010 at 07:57 #525558Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Kan glädja dig med att du bara är fet fortfarande, titta omkring dig så ser du att det är många grabbar som håller en del fett i de områdena.
Det hela försvinner säkert vid ytterliggare dietande…Jävligt fet vet jag inte riktigt om jag vill hålla med om att du är!
Detdär kommer försvinna med en korrekt diet=)
26 februari, 2010 at 08:00 #525559Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Jävligt fet vet jag inte riktigt om jag vill hålla med om att du är!Detdär kommer försvinna med en korrekt diet=)
Hjälp, jag skrev väl inte att han var jävligt fet?
26 februari, 2010 at 08:13 #525560Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Hjälp, jag skrev väl inte att han var jävligt fet?nej, det gjorde du inte, MEN han påstod det själv
sorry för Off top.
26 februari, 2010 at 08:23 #525561Anonym anvandareMemberTycker inte det ser ut som gyno. Hade liknande form på brösten själv på högre bf men nu börjar dom ordna till sig
26 februari, 2010 at 19:14 #525562Anonym anvandareMemberlätt att få ”pufft nipps” när man vart överviktig (har lite själv) men de försvinner oftast men tiden om man sköter träning å kost
26 februari, 2010 at 19:41 #525563Anonym anvandareMemberJag har värre och tror mitt är gynekomasti.. Har du någon hård knöl vid vårtan eller är de bara fluffigt ?
26 februari, 2010 at 20:33 #525564Anonym anvandareMemberhar också lite smått flufiga nipps men de är nog inte gyno har iallafal inte någon kula under vårtan, tror bara jag har för hög bf för jag har rätt mkt fett runt om titsen
26 februari, 2010 at 21:18 #525565Anonym anvandareMemberTack för alla svar, riktigt skönt att höra! Varit nojjig en längre period nu. Bad en kunnig titta på titsen och han sa som ni att det är fett och inte gyno. Dags att se över maten nu då
Tack, modsen kan gärna ta bort tråden nu så jag slipper skämmas
27 februari, 2010 at 09:49 #525566Anonym anvandareMemberSkurten wrote:Tack för alla svar, riktigt skönt att höra! Varit nojjig en längre period nu. Bad en kunnig titta på titsen och han sa som ni att det är fett och inte gyno. Dags att se över maten nu dåTack, modsen kan gärna ta bort tråden nu så jag slipper skämmas
Har du en hård knöl ? Eller är de bara pluffsigt ?
27 februari, 2010 at 14:01 #525567Anonym anvandareMemberChristianV wrote:Har du en hård knöl ? Eller är de bara pluffsigt ?Trycker jag djupt in i bröstvårtan känner jag en mjuk körtel, typ lika stor som en ärta. Annars är det mest bara pluffs.
27 februari, 2010 at 15:03 #525568Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:skäms inte. många som undrar det
jag är en utav de olyckliga som hade det via generna från pappas sida. blev operation för min del. inget jag skäms över, nu kan jag istället hjälpa andra i samma sitsShit, jag tänkte att det eventuellt gick bort med tiden.. Var det mycket behandling/smärtor då?
27 februari, 2010 at 16:55 #525569Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:skäms inte. många som undrar det
jag är en utav de olyckliga som hade det via generna från pappas sida. blev operation för min del. inget jag skäms över, nu kan jag istället hjälpa andra i samma sitsHur gammal var du när du opererade ? Vad fick du säga för att få en operation ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.