Här kommer några bilder på lilla mig…

Home Forums Medlemsbilder Här kommer några bilder på lilla mig…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 50 total)
  • Author

Här är några bilder på mig under träning. Har inte så många än men det kommer fler! Har vid dessa bilder tränat ca 6 månader. Kom gärna med kommentarer… ;)

Ser ut att vara i väldigt fin form =) Avis på dina axlar och rygg :( Men kanske jag också kommer i form så småningom. :)

Tack! Det är bara att kämpa på o ge sig f-n på det… :D

Har aldrig sett någon i så fin form efter ENDAST 6 månades träning:emo-thumb . Ruskigt fin rygg och axlar. Träningen verka att svara bra, fortsätt i den stilen.:emo-thumb
    Lycka Till.:D

Tack! Jag är supertaggad i och med att jag har fått rätt bra resultat, så nu satsar jag på tävling, får se när det blir…

Du måste sysslat med ngn annan aktivitet annat tidigare???

ett halvårs träning och dessa fantastiska resultat så måste du jobba sen långt tillbaka med att gänga 5″ rör med gängsnitt för hand. eller så skojjar du lite med oss =)

6 månader ?!
    Oj d va inte dåligt.
    Undrar också om du utfört någon annan sport av nå slag innan?

Jag undrar också.
    Om man kan få sådant resultat på 6mån så undrar jag vad jag sysslat med :what:

Hoppsan… Jo jag har ridit nästa hela mitt liv, haft hästar, mjölkat kossor o sånt (men aldrig gängat 5″rör)… Folk runt om mig brukar säga att jag har genetiska förutsättningar och det stämmer kanske… Har tränat hårt sen start, skött kosten xtremt målinriktat! Har åxå världens bästa coach!

Sussi wrote:
    Hoppsan… Jo jag har ridit nästa hela mitt liv, haft hästar, mjölkat kossor o sånt (men aldrig gängat 5″rör)… Folk runt om mig brukar säga att jag har genetiska förutsättningar och det stämmer kanske… Har tränat hårt sen start, skött kosten xtremt målinriktat! Har åxå världens bästa coach!

Ah se där ja. Bra jobb hur som helst.:up:

;) Jag har också tränat i 6 månader o jag ser fasen inte ut så!!!;)

Kanske kan det inspirera?! Kör hårt alla!:nod

Ser ju grymt bra ut det där aså.
    Men jag fattar inte är du så säker på att det är tävla du vill göra efter att tränat i 6 månader. Tycker det värkar som specilt tjejer är väldigt inriktad på att tävla. Tycker själv klart man ska tävla om det är det man vill.
    Själv räcker det att bara tävla mot mig själv i alla fall nu.
    Hoppas inte att du tar det är som att jag är negativ utan bara som min personliga åsikt

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.