Home › Forums › Medlemsbilder › Här kommer några bilder på lilla mig…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 september, 2006 at 17:58 #937723Anonym anvandareMember
Mycket nice form. Lite poseringsbilder kanske ?
4 september, 2006 at 19:44 #937724Anonym anvandareMemberDet där ser rikigt bra ut ! :emo-thumb
4 september, 2006 at 20:11 #937725Anonym anvandareMemberSer mycket bra ur för att vara endast 6 månaders träning. var det någon som sa att gener inte har någon betydelse.
Kör hårt:up:
4 september, 2006 at 20:34 #937726Anonym anvandareMemberFortress wrote:var det någon som sa att gener inte har någon betydelse.Bartoll?
4 september, 2006 at 20:59 #937727Anonym anvandareMemberOtrolig fin form efter bra 6 mån. Kör hårt och lycka till.
4 september, 2006 at 21:01 #937728Anonym anvandareMemberSussi wrote:Hoppsan… Jo jag har ridit nästa hela mitt liv, haft hästar, mjölkat kossor o sånt (men aldrig gängat 5″rör)… Folk runt om mig brukar säga att jag har genetiska förutsättningar och det stämmer kanske… Har tränat hårt sen start, skött kosten xtremt målinriktat! Har åxå världens bästa coach!Mjöklat kossor, ja du ser det funkar ju på Magnus samuelsson också.:p
Fin rygg, axlar och biceps:up:5 september, 2006 at 08:52 #937729Anonym anvandareMemberSjälvklart får man ha egna åsikter! Jag tycker personligen att det blir både roligare och lättare att hålla på om man har ett konkret mål! (att tävla mot sig själv kan ju åxå vara ett mål men det räcker nog inte riktigt för mig…)
5 september, 2006 at 09:22 #937730Anonym anvandareMemberRiktigt bra resultat på den korta tiden:nod
fortsätt i samma stil o det lär bli mycket bra snabbt tror jag:up:5 september, 2006 at 09:47 #937731Anonym anvandareMembertänkte jag skulle få se dej här snart!kalmarbo=)
5 september, 2006 at 10:55 #937732Anonym anvandareMemberBim wrote:tänkte jag skulle få se dej här snart!kalmarbo=)He he… Ja du är här inne en hel del har jag förstått… Förstår inte hur du hinner med allt + sitta och skriva här i forumet… Själv har jag väldigt svårt att få dygnets alldeles för få timmar att räcka till… Lär väl synas!
5 september, 2006 at 11:03 #937733Anonym anvandareMemberhehe blir lätt så när man inget annat gör en att gå ut me hunden och vara på gymmet typ blir lätt så att man sitter här o skaffar lite motivation
jo ja önskar jag hade det som dej då
yex box det lär vi göra:DSussi wrote:He he… Ja du är här inne en hel del har jag förstått… Förstår inte hur du hinner med allt + sitta och skriva här i forumet… Själv har jag väldigt svårt att få dygnets alldeles för få timmar att räcka till… Lär väl synas!5 september, 2006 at 11:15 #937734Anonym anvandareMemberBim wrote:tänkte jag skulle få se dej här snart!kalmarbo=)Har fått så mycket peppning av mina vänner på gymmet och min kille så motivationen är på topp skulle man kunna säga! Tycker verkligen det är superkul att träna och se resultaten så just nu fyller träning och matlagning och att äta det mesta av min vardag (när jag inte é på jobbet)…
5 september, 2006 at 11:17 #937735Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Riktigt bra resultat på den korta tiden:nod
fortsätt i samma stil o det lär bli mycket bra snabbt tror jag:up:Håller med
Jasså kalmar tjejer, ni vet inte vem Hanna Augustsson är?
5 september, 2006 at 11:19 #937736Anonym anvandareMemberLinus.G wrote:Håller medJasså kalmar tjejer, ni vet inte vem Hanna Augustsson är?
Jo visst…
5 september, 2006 at 11:20 #937737Anonym anvandareMemberja de låter ju inte helt fel!ja har varit sjuk rätt mycke nu så det skulle va skönt att få komma igång igen,är så skönt när man väl är igång=)
ja du har ju din coach!önskar jag hade nån som pushade mej så pass!det går ju bra för dej ialf man blir lite avisQUOTE=Sussi]Har fått så mycket peppning av mina vänner på gymmet och min kille så motivationen är på topp skulle man kunna säga! Tycker verkligen det är superkul att träna och se resultaten så just nu fyller träning och matlagning och att äta det mesta av min vardag (när jag inte é på jobbet)… [/QUOTE]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.