Home › Forums › Medlemsbilder › Här kommer några bilder på lilla mig…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 september, 2006 at 11:28 #937738Anonym anvandareMemberSussi wrote:Jo visst…
Ska inte bli allt för OT men!
Har hon börjat bygga igen?
För bebben måste väll kommit?5 september, 2006 at 11:38 #937739Anonym anvandareMemberLinus.G wrote:Ska inte bli allt för OTmen!Har hon börjat bygga igen?
För bebben måste väll kommit?Känner henne inte, vet bara vem hon är.
5 september, 2006 at 13:27 #937740Anonym anvandareMemberdet är nog dags för bebbe snart för hon är rätt stor om maggen=)
5 september, 2006 at 23:36 #937741Anonym anvandareMemberÄr man för gammal för att börja rida när man är 23år? haHA!
Red lite när jag var yngre. När man ser dig och andra tjejer som ägnar sin tid på hästrygg blir man bra förbannad på sig själv, varför fortsatte man inte med det!!!Ser grymt ut bruden
lite helkroppsbilder hade inte vart fel, du måste ju ha värsta benen! upp med dom!5 september, 2006 at 23:40 #937742Anonym anvandareMembervisst är det lysande efter 6 månaders träning!
har man varit aktiv och mer eller mindre tränat hela livet kommer ju musklerna av andra saker än att lyfta skrot…
6 september, 2006 at 05:32 #937743Anonym anvandareMemberBehöver ett par axlar:D Det var mjölka kossor jag skulle göra, ja!
6 september, 2006 at 08:53 #937744Anonym anvandareMemberja lite helkroppsbilder vill vi ha=)
Kan ju inte stenglo på gymmet:D6 september, 2006 at 10:52 #937745Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Är man för gammal för att börja rida när man är 23år?
Red lite när jag var yngre. När man ser dig och andra tjejer som ägnar sin tid på hästrygg blir man bra förbannad på sig själv, varför fortsatte man inte med det!!!Ser grymt ut bruden
lite helkroppsbilder hade inte vart fel, du måste ju ha värsta benen! upp med dom!Absolut kan man börja rida när man är 23, det är ju ingen ålder!!! Har alltid förespåkat att hålla på med hästar, det är underbara djur, dock med vissa risker… (dom é ju stora o tunga)… Jag vet jättemånga som har börjat mycket senare än vid 23 o det går hur bra som helst! :up:
6 september, 2006 at 10:53 #937746Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:visst är det lysande efter 6 månaders träning!har man varit aktiv och mer eller mindre tränat hela livet kommer ju musklerna av andra saker än att lyfta skrot…
:nod Eller hur! Äntligen nån som förstår detta!!
6 september, 2006 at 10:56 #937747Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Behöver ett par axlar:D Det var mjölka kossor jag skulle göra, ja!Ett säkert kort! Se bara till att det inte finns räls eller några såna moderniteter. Man får grymma axlar av att bära mjölkmaskiner för hand!
6 september, 2006 at 11:14 #937748Anonym anvandareMemberBim wrote:ja lite helkroppsbilder vill vi ha=)
Kan ju inte stenglo på gymmet:D😮 Hmmm, det kan du ju iofs fast det känns ju rätt fånigt hihi:) Det kommer fler bilder, ska ev ta lite till helgen…
6 september, 2006 at 14:12 #937749Anonym anvandareMemberjo lite fånigt,man vet ju själv hur irritareande det kan va när nån sitter och glor på en hela tiden hehe
det låter bra=)har varit på gymmet nu första gången efter en månad..graaah skönt som tusan=)Sussi wrote:😮 Hmmm, det kan du ju iofs fast det känns ju rätt fånigt hihi:) Det kommer fler bilder, ska ev ta lite till helgen…8 september, 2006 at 15:13 #937750Anonym anvandareMemberser galet nice ut!
30 oktober, 2006 at 15:15 #937751Anonym anvandareMembermr_beginner wrote:F*n livet är orättvist :p sjukt bra efter 6 månader , hur ser du ut om t ex 2 år miss olympia?:emo-thumb
Det är väl byggning du satsar på? uppdatera gärna med fler bilder å en träningsjournal
kör hårt å lycka tillTack, det värmer verkligen! 😮
Kommer fler bilder framöver, nån träningsjournal har jag inte tid med…. Dagarna är fullsmockade ändå, med jobb, träning och framförallt laga o äta mat…. Tack igen!30 oktober, 2006 at 15:29 #937752Anonym anvandareMemberSussi wrote:Här är några bilder på mig under träning. Har inte så många än men det kommer fler! Har vid dessa bilder tränat ca 6 månader. Kom gärna med kommentarer…ser jävligt bra ut måste ja få säga )) kör hårt!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.