Här slutar historien!

Home Forums Medlemsbilder Här slutar historien!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 42 total)
  • Author
    Janpeter Sangborn wrote:
    Poseringstips a la Alex ovan. Plus att du behöver träna mer på latsspread framifrån. Det syns att den inte sitter och känns naturlig (bakifrån är den mycket bättre). Prova att sätta händerna ”längre ut” och ”lyfta ut latsen”. Kanske spänner du dem för mycket, därav det smala intrycket.

Hårdheten klart godkänd. Skulle förmodligen funka på scenen också. Om det blir scenen ska du inte vara lika blank dock.

Totalt treochenhalv krabba av fem.:up:

Tackar! Ett alldeles lagom betyg, bra men med stora utrymmen till förbättringar. Och sådana ska det bli. Kommer köra stenhårt på att få en jämn fysik och bygga upp allt som släpar.

Känns mycket kul att få respons från en domare också. :)

bra kämpat mannen :)

Vilken förvandling!
    Trodde inte att det skulle se så här bra ut när man såg dina första bilder.
    Grym mage, bra axlar, ja hela överkroppen ser mycket bra ut.

Jobba hårt med benen så kommer du skina på scenen en vacker dag.

Lycka till!

Ser riktigt bra ut!:emo-thumb

Speciellt överkroppen, hela benen släpar vilket du säkert vet. Mer djupa böj!!!

Om jag får komma med lite amatör-poseringstips, skulle det vara att vrida ut knäna lite i alla poser. Speciellt på det bakre benet i db-bakifrån (ZONE-style!!:p )

Riktigt bra jobbat :bb: :yahoo: :up:

Tycker du gjort ett grymt jobb då du inte ens skall tävla :emo-thumb

Grymt jobbat :up:
    Ser knappt ut som samma person jämfört med tidigare bilder du lade upp i början på dieten.

Mer ben och vader bara.

Det ser skit bra ut mkt bra jobbat och nu har du bra erfarenhet också. Hur musklerna sitter på dina ben (framsida lår) påminner lite om Arnolds spec höger ben. mkt bra jobbat annars:emo-thumb

ser kämpe bra ut själv ligger jag på 9% nu satstar på runt 7% i slutet av månaden med hjälp av keto

längd o vikt på bilderna?

Hur mycket väger du på bilderna?För övrigt grymt bra form=)

Ser riktigt bra ut hårdhetsmässigt. Imponerande för att inte vara tävlingsdiet. Skulle aldrig palla att ta det så långt (passa på att skicka in till bodys fototävling)

Axlar, armar och mage e grymt bra. Coolt som fan med så tydligt åttapack.
    Ryggen tycker jag både ser hyffsat bred och tjock ut bakifrån. Dock ser den mindre ut framifrån vilket troligtvis e en poseringsfråga.

Annars så e det väl bara att ställa sig i racket och köra knäböj tills du spyr : ) för benen behöver piskas.

Återigen stor eloge till hårdheten. Rigtigt grym beachform

riktigt imponerande form:up: , man kan ju inte annat än att bli lite avundssjuk:)

Riktigt bra gjort! Kör hårt nu framöver så kommer det gå bra för dig på byggarscenen sen också ska du se! Vi får ta nåt pass på KAK i sommar!

Sjukt bra ;)

Ruskigt snygg mage!!!!
    Mycket, mycket bra axlar och rygg, men människa, vad har du gjort med benen??
    Inte har de varit med på gymmet mer än 10 av dina pass va??
    Ruskigt snygg överkropp iaf!! Imponerad!
    Kommer klart stå på scen när benen lärt sig jobba ;).
    Mvh. Lisa!!

xRickardx wrote:
    är du bara dum eller ser jag inte din ironi med att hans ben enbart ”varit med 10 pass” ? Är du underbarnet som inte har någon muskel som släpar, ingen muskel som bara säger nej, jag tänker inte växa ?

Hehe, tack Richie, men det är lugnt. Jag har pesonligen kört ben tills jag spyr, bpde widowmakers på 120kg samt treor på 180 i knäbölj. Jag har nu ändrat taktiken och kommer att få rejäla resultat på båd ben och vader, ni får se om ett halvår. I övrigt så stämmer det som rickard säger, vissa muskler är svårare än andra.

Men tack så mycket för inspirationen, en rejält svep utlovas inom 10 månader (rejäl förbättring that is!)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 42 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.