Här slutar historien!

Home Forums Medlemsbilder Här slutar historien!

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 31 through 42 (of 42 total)
  • Author

Jävlar vilken mage, den var inte dålig:up:

Nice;)

Riktigt bra jobbat !

Inspirationskälla.. Hur lång tid tog det och hur mycket tappade du i veckan ?

Körde DC upplägg ?

Jäkligt bra gjort du.. 8 rutorna ska du vara nöjd med;) hur mycket gick du ner från dina hundra kg, runt 90 eller??

Micke Dee wrote:
    Jäkligt bra gjort du.. 8 rutorna ska du vara nöjd med;) hur mycket gick du ner från dina hundra kg, runt 90 eller??

Jag tror att jag slutade på 88kg ungefär. Kommer försöka mig på ett litet tävlingsäventyr till våren och vill du väga in på samma vikt fast hårdare. Vill ju få till benen, som för övrigt piskas 2 gånger i veckan numera. Magen är rolig för den tränar jag knappt, har den liksom naturligt från när jag va yngre.

Cheesian: Tack då mycket, dietade i 16 veckor tror jag, det står längre bak i tråden tror jag. Tappade mellan 0,5-1kg, mindre på slutet. Nej inte den här gången, har kört DC, gillar det skarpt men det gör inte mina leder.

Binais wrote:
    En av de bästa och djupaste magrutorna jag sett på länge! Skaffar du ett bra portfolio kommer många fysikfotografer att slåss om dej.

Definitivt omslag potential :emo-thumb

Jaha, och där vände den här dagen från lite halv-kass till riktigt bra! :)
    Tack så mycket för kommentaren, det var verkligen kul att få en kommentar från dig. Uppskattas mycket!

norsk_gadd wrote:
    Jaha, och där vände den här dagen från lite halv-kass till riktigt bra! :)
    Tack så mycket för kommentaren, det var verkligen kul att få en kommentar från dig. Uppskattas mycket!

Håller med dig norsk gadd, skulle med uppskatta en sådann kommentar från binais, han som var med på iron man omslaget vet nog vad fotograferna kollar efter, träna hårt nu, ät bra må bra så kanske man får se dig på ett tidningsomslag…:emo-thumb

// Hardstyle

SJUKT bra! Imponerade somfan! Ingen dålig mage dedär ;)

Hur gammal är du om man får fråga? =)

grymt som fan….kan du inte slänga upp en bild på hur formen är nu?

KaKKeL wrote:
    grymt som fan….kan du inte slänga upp en bild på hur formen är nu?

Den är helt ok och ganska många kg tyngre. Jobbar hårt för att få bättre ben och bröst. Det kommer nya bilder i slutet av året.

Bra axlar.

DYNAMIT! REN DYNAMIT! Fy fan vikken kropp mannen! Bra jobbat. väldigt inspirerande:emo-thumb skall till gymmet imon och träna som en galning. tack för motivationen :up:

Viewing 12 posts - 31 through 42 (of 42 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.