hära är jag

Home Forums Medlemsbilder hära är jag

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • Author

hära är jag, Vad tycker ni `? :P
    Har trännat serriöst i 8månader

[img=http://img262.imageshack.us/img262/5769/limpy9gw.jpg]

Du är på god väg! Du ser ut att ha en bra muskelär grund, nu är det bara att kötta och äta i stora mängder så kommer det bli grymt!

crashy wrote:
    Du är på god väg! Du ser ut att ha en bra muskelär grund, nu är det bara att kötta och äta i stora mängder så kommer det bli grymt!

tackar! Okeej :D Joo jag ska ta och göra det. Men jag har det svårt att gå upp i vikt har
    legat kring 65-71kg i typ 5 månader. ;)

Ser ut att vara en bra grund som sagt, men snälla du; ÄT..!

Du har en bra bit kvar att bygga, så se till att få i dig en himla massa mat.. om du har problem med att äta mycket så satsa på energität samt flytande mat..
    Nötter, proteindrinkar med havregryn osv..

Lycka till!

tackar, Joo jag äter men det är så jag har så himmla bra förbbränning ;) säger då alla iaf

Jag vill inte va taskig men: [http://forum.body.se/showthread.php?t=2867]

Så jobbigt är det inte att kolla igenom sitt inlägg innan man postar det;)

Angående fysiken så har du en bra hårdhet och helt ok resultat för att ha tränat så kort tid. Mycket mer kan man inte säga efter åtta månader. Ät mer och träna vidare som sagt så kommer det bli ännu bättre:up:

Ser bra ut, en bra grund. Men du måste äta mer.

Vilken biff!!!:emo-thumb

Hiiiman wrote:
    det har jag med fått höra ett flertal gånger. och tyvär inbillar man sig själv det också.. Jag ökade själv runt 20-25 kg på ca 1,5år efter att ha börjat på ca 63 kg… Så bara ät konstant så vänjer du dig vid maten sedan är problemet att inte gå upp i vikt

:emo-thumb

precis..har själv alltid varit spink, men när jag började träna.. så blev det automatiskt att man åt mer å mer.. även i början var det för lite.. så jag käkade extra mycket.. la alltid på mer mat än vad jag brukade lägga på å tvingade mig att äta upp de.. äter oftare.. nyttigare.. osv.. då kommer vikten rusande :)

Har precis som dig svårt att gå upp i vikt. Käkar på som fan, men inte fan händer det något. Vad har du för längd och vikt? Ålder?

Måste instämma i kören och säga att om du är så hård som du är på bilden (trots att du ännu inte har så mycket muskelmassa) så äter du definitivt för lite.

Om du nu råkar ha ”överomsättning” typ hypertyreos så kan detta mätas vid ett test. I så fall förstår jag att det blir problem att få tillräcklig energi.

I annat fall är det bara att vänja sig vid mer mat (och tillåta dig vara lite mindre hård), annars lär det gå mycket långsamt eller avstanna.

Okej, Joo ska försöka göra det :)

ronkan_shup wrote:
    Har precis som dig svårt att gå upp i vikt. Käkar på som fan, men inte fan händer det något. Vad har du för längd och vikt? Ålder?

Jag är 17 år fyller snart 18.. är 187 cm lång och väger 70 exakt

sebbeboy wrote:
    precis..har själv alltid varit spink, men när jag började träna.. så blev det automatiskt att man åt mer å mer.. även i början var det för lite.. så jag käkade extra mycket.. la alltid på mer mat än vad jag brukade lägga på å tvingade mig att äta upp de.. äter oftare.. nyttigare.. osv.. då kommer vikten rusande :)

Okej, men det är jag orkar typ inte fast jag tvingar i mig :P

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.