Home › Forums › Medlemsbilder › Hardkårträning i ghettot!!1
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 mars, 2007 at 13:13 #900389Anonym anvandareMember
Imponerande pressar, och fint redigeringsjobb!
Extra cred till Andreas för det smakfulla flexandet :up:27 mars, 2007 at 14:00 #900390Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Vi har inlett förhandlingar med all större filmbolag nu. De inser ju naturligtvis att det kommer att bli en blockbuster så konkurrensen är stenhård;)Jag menar det!
3 hardkåår-killar i en och samma film, finns bara ett ord: Brutalt27 mars, 2007 at 15:50 #900391Anonym anvandareMemberOerhört underhållande tråd. Jag förutspådde redan tidigt att en hel del kritiker skulle komma med åsikter om Jacks bänk och fysik.
Vad gäller Jacks bänkpressar så är inte utförandet strikt, men å andra sidan så skulle han kunna sänka vikten med 5 kg och förmodligen få ett utförande som är regelperfekt. Så faktum kvarstår, Jack är stark i bänkpress. Vad detta beror på kan man spekulera om, förmodligen har musklerna som är involverade i övningen en stor andel snabba muskelfibrer som gör att han kan producera mycket kraft i förhållande till massan. Tittar man på Jacks fysik så utmärker sig inte bröstmåttet i förhållande till andra muskelgrupper, och detta talar för en effektiv fiberuppsättning. Finns även andra faktorer som spelar in, t ex förhållandet mellan underarmar/överarmar, längden på armarna i förhållande till bröstmåttet etc etc.
Vad gäller Jacks fysik så väger han längden-100 +11 kg (181 cm lång), i ganska god form (uppskattningsvis 12% +-1 bf), och det är bättre stats än den absoluta majoriteten här på forumet, så jag förstår inte hur folk som säger att Jack är stor i orden, liten på jorden, resonerar.
Bra film, mer sånt.
27 mars, 2007 at 16:52 #900392Anonym anvandareMemberErik_Hellström wrote:Imponerande pressar, och fint redigeringsjobb!
Extra cred till Andreas för det smakfulla flexandet :up:Haha redigeringsjobbet utfördes efter en inflyttningsfest; så det var mer tur än skicklighet att det överhuvudtaget blev någon film;)
Men tack:)
27 mars, 2007 at 17:27 #900393Anonym anvandareMemberMer sånt här! Film med kvalite! Bänk utförandet påminner om mitt eget så tack då är vi 2!
27 mars, 2007 at 17:29 #900394Anonym anvandareMemberGrandmaster wrote:Oerhört underhållande tråd. Jag förutspådde redan tidigt att en hel del kritiker skulle komma med åsikter om Jacks bänk och fysik.Vad gäller Jacks bänkpressar så är inte utförandet strikt, men å andra sidan så skulle han kunna sänka vikten med 5 kg och förmodligen få ett utförande som är regelperfekt. Så faktum kvarstår, Jack är stark i bänkpress. Vad detta beror på kan man spekulera om, förmodligen har musklerna som är involverade i övningen en stor andel snabba muskelfibrer som gör att han kan producera mycket kraft i förhållande till massan. Tittar man på Jacks fysik så utmärker sig inte bröstmåttet i förhållande till andra muskelgrupper, och detta talar för en effektiv fiberuppsättning. Finns även andra faktorer som spelar in, t ex förhållandet mellan underarmar/överarmar, längden på armarna i förhållande till bröstmåttet etc etc.
Vad gäller Jacks fysik så väger han längden-100 +11 kg (181 cm lång), i ganska god form (uppskattningsvis 12% +-1 bf), och det är bättre stats än den absoluta majoriteten här på forumet, så jag förstår inte hur folk som säger att Jack är stor i orden, liten på jorden, resonerar.
Bra film, mer sånt.
Det är sånna här uttalanden som gör dig, Grandmaster, till en av de mest respekterade medlemmarna på det här forumet i mina ögon, och det tror jag inte jag är ensam om :up:
27 mars, 2007 at 17:37 #900395Anonym anvandareMemberVill ju se Guiance träna, eller han kanske kör på flexträning? Jäkla starka ni är Marcell och Jack! Fortsätt med filmer så man får mer roligt att kolla på!
Filmen lades ej upp av den anledning att folk skulle kontrollera hur dem bänkar utan mer som en rolig grej! Mer sånt till folket!27 mars, 2007 at 17:41 #900396Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Kan det inte vara så att Jacksatan har varit på någon av dom som klagar över utförande och nu försöker dom nypa till honom lite?
Strikt eller inte. Bra gjort iallafall.Jag klagar aldrig på folks utföranden så länge det inte är direkt skadligt. Dock klagar jag på andra grejer så folk ser väl chansen att ge tillbaka nu. Jag tycker mest det är lustigt när nån nobody går in och gnäller på utförandet i bänkpress utan att veta vad jag har för mål med träningen. Det är ett träningspass och inte en tävling.
Tack för alla snälla kommentarer ni övriga!
27 mars, 2007 at 20:20 #900397Anonym anvandareMemberFinns ett ordspråk Herr JackSatan.
”Som man bäddar får man ligga”.
Den onödigt negativa energin du spred förr i tiden får du bara igen för nu.
Jag är dock fortfarande inte imponerad av dina studsar. Mår du bättre av att studsa så visst!
Dina internetpolare får gärna försvara dina sk. ”prestationer” men de är inte mkt värda i mina ögon..(som om du nu ens skulle bry dig om min åsikt).
Jag står iaf fast vid att din bänkpress ändå inte höll måttet men mår du bättre av det så visst.
EDIT: ”Nobody”? Kommer du inte på nåt bättre? What a joke. Nu ber du säkert din polare banna mig.
27 mars, 2007 at 20:33 #900398Anonym anvandareMemberTror de flesta bara är avundsjuka, dem vet nog själv att hur mycket de än skulle studsa så skulle de inte vara i närheten av 150kg
Jag tycker de är riktigt bra gjort iaf!27 mars, 2007 at 20:51 #900399Anonym anvandareMember:up: helt ok tycker jag.
27 mars, 2007 at 21:47 #900400Anonym anvandareMemberPikachu wrote:Jag står iaf fast vid att din bänkpress ändå inte höll måttet men mår du bättre av det så visst.Får man fråga vilket mått du använder?
27 mars, 2007 at 21:54 #900401Anonym anvandareMemberRiktigt kul med en sådan rulle, kommer de en uppföljare ? :pop:
Kan man inte bara ha kul på detta forum någon gång? :frust:
Strikt lr inte grabben/mannen drog upp 150kg i bänk :up:Sen såg jag en video på youtube om utförande på bänk och andra bröstövningar, där Milos körde med en ung BB och visade.
Där sa han att han en gång såg en kille som såg tanig ut, dra upp en vikt på xxx pounds medan efter såg en större kille med bredare bröst dra upp mindre än den personen innan. Man kanske har olika mål i livet, att dra upp 150 kg strikt lr ostrik är riktigt bra.Bygga Muskler går ju också mkt på arvet, men också på hur man utför övningarna osv.
Men helcool film, ge oss mera
27 mars, 2007 at 21:59 #900402Anonym anvandareMemberPikachu wrote:Finns ett ordspråk Herr JackSatan.”Som man bäddar får man ligga”.
Den onödigt negativa energin du spred förr i tiden får du bara igen för nu.
Jag är dock fortfarande inte imponerad av dina studsar. Mår du bättre av att studsa så visst!
Dina internetpolare får gärna försvara dina sk. ”prestationer” men de är inte mkt värda i mina ögon..(som om du nu ens skulle bry dig om min åsikt).
Jag står iaf fast vid att din bänkpress ändå inte höll måttet men mår du bättre av det så visst.
EDIT: ”Nobody”? Kommer du inte på nåt bättre? What a joke. Nu ber du säkert din polare banna mig.
Haha, som att jag skulle bry mig. Jag kan som Grandmaster säger sänka vikterna med 5 kg och köra strikt. Har gjort en 6a på 140kg utan studs. Kan lägga upp den nästa vecka så du slutar grina. Men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte så där värst mkt om du är imponerad eller inte. Det var inte riktigt därför jag lade ut filmen.
”Nobody” var inte riktat åt dig, du skrev åtminstone så jag förstod vad du menade.27 mars, 2007 at 22:14 #900403Anonym anvandareMembermSJÖDIN wrote:Bra skit jack!
:worship:
Vad heter låten förästen?:dance:Andreas Guiance wrote:Tack:) Seven nation army och Magia veneno ftw;)Nää…det ser lite ut så nu när du säger det; men han kittlade faktiskt luft hehe.
There you go.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.