Hardkårträning i ghettot!!1

Home Forums Medlemsbilder Hardkårträning i ghettot!!1

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 178 total)
  • Author

Jacksatan: Lite OT, men ändå: Vad är ditt 1RM i bänken? Runt 170 eller så?

Jacksatan wrote:
    Haha, som att jag skulle bry mig. Jag kan som Grandmaster säger sänka vikterna med 5 kg och köra strikt. Har gjort en 6a på 140kg utan studs. Kan lägga upp den nästa vecka så du slutar grina. Men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte så där värst mkt om du är imponerad eller inte. Det var inte riktigt därför jag lade ut filmen.
    ”Nobody” var inte riktat åt dig, du skrev åtminstone så jag förstod vad du menade.

Jag tänker inte upptaga din tid mer.

Kör på som du gör om det funkar bäst för dig.

En 6:a utan studs på 140kg är mycket mer imponerande. Du behöver inte bevisa för mig. Jag hänger inte här särskilt mycket ändå.

Du får iaf lycka till med det du håller på med och försök hålla dig skadefri.

Take care!

Pikachu wrote:
    Jag tänker inte upptaga din tid mer.

Kör på som du gör om det funkar bäst för dig.

En 6:a utan studs på 140kg är mycket mer imponerande. Du behöver inte bevisa för mig. Jag hänger inte här särskilt mycket ändå.

Du får iaf lycka till med det du håller på med och försök hålla dig skadefri.

Take care!

Tack!

Jon Larsson wrote:
    Jacksatan: Lite OT, men ändå: Vad är ditt 1RM i bänken? Runt 170 eller så?

Ska man snacka om 1RM så tycker jag man ska ha röven i och köra med stop för att det ska var godkänt, dvs styrkelyftarregler. Vågar inte spekulera alls då men inte mer än 160kg med stopp skulle jag tro.

Jag vill se andreas bänka också :(

Det är något med Jacksatans kropp jag gillar :P

Måste säga det är imopnerande hur mycket man kan säga om en killes bänk-teknik :|

Allvarligt talat, han vet ju själv vad han gör för ”fel” och hur ett godkännt SL-lyft ser ut.

Det är ju inte som att han är ensam om att träna bänkpress på detta sättet heller, ser sånna bänkpressar (och de med mycket mer studs än så) varje dag på gymmet där jag tränar.

Jag säger: Ge Jacksatan ett eget tv-program eller nått för beröra och engagera folk verkar han defenitivt kunna. Tror inte tråden hade vart ens hälften så lång om den handlat om någon annans bänkpressande, eller just det fanns väll en träningsfilm nånstans där i början tror jag bestämmt :emo-thumb

För övrigt så var sista låten ni laggt in i filmen riktigt skön :nod

Tycker gott ni kunde avslutat filmen med lite efterscener till Elvis – In the ghetto :p

Melin wrote:
    Tycker gott ni kunde avslutat filmen med lite efterscener till Elvis – In the ghetto :p

Då hade marcell fått spela utmärglat barn in the cold streeets :D

Petter__Jonsson wrote:
    Måste säga det är imopnerande hur mycket man kan säga om en killes bänk-teknik :|

Allvarligt talat, han vet ju själv vad han gör för ”fel” och hur ett godkännt SL-lyft ser ut.

Det är ju inte som att han är ensam om att träna bänkpress på detta sättet heller, ser sånna bänkpressar (och de med mycket mer studs än så) varje dag på gymmet där jag tränar.

Jag säger: Ge Jacksatan ett eget tv-program eller nått för beröra och engagera folk verkar han defenitivt kunna. Tror inte tråden hade vart ens hälften så lång om den handlat om någon annans bänkpressande, eller just det fanns väll en träningsfilm nånstans där i början tror jag bestämmt :emo-thumb

För övrigt så var sista låten ni laggt in i filmen riktigt skön :nod

jag tycker du borde lägga ut lite träningsfilmer, för du är fan i mig insane-stark. Då får folk nåt annat att fokusera på. hehe

Jacksatan wrote:
    Då hade marcell fått spela utmärglat barn in the cold streeets :D

and Andreas mom cries…:D

Jacksatan wrote:
    jag tycker du borde lägga ut lite träningsfilmer, för du är fan i mig insane-stark. Då får folk nåt annat att fokusera på. hehe

Tack detsamma! Vet dock inte om man vågar det på detta forum, haha. Nämen jag har faktiskt funderat på att filma och lägga upp i alla fall marklyften :) Det är väll där jag har nått att komma med. Har dragit på mig en bristning i vänster bröst så mina bänkar är i alla fall inte mycket att hänga i julgranen just nu

Jag kan inte annat än tacka & niga för den uppvisningen! :buttrock:
    Inte nog med att ni är grymt starka
    (ja.. killen bakom kameran behöver ju inte ta åt sig för han lyfte inte mer än just en kamera;) ) & imponerande fysik (posören på slutet framförallt , true champ) så har ni ju asroligt när ni tränar och det smittade av sig!

Thanx! :kicking:

nästa video får bara vara när ni kör ben:P

syrrans kommentaret om filmen:

När andreas flexar ”Vadå, tränar han också? Vet han inte hur man ska flexa eller? ;)

När marcell bänkar ”oj, han var stark”

Jag förklarade sen att du alltid klagar om att dina ketchup-bröst är svaga och att du suger i bänken, då förstog hon att det inte var så mycket vikt.

om jacksatan ”oj, det där såg tungt ut”

Skönt att syrran tar sig tid att kolla ”byggar”filmer :D

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 178 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.